Mergi la conţinut

Care va e favorita?


Care o preferati ?  

84 membrii au votat

  1. 1. Care o preferati ?

    • Honda CBR 600 RR
      26
    • Suzuki GSX-R 600
      15
    • Kawasaki ZX-6R
      14
    • Yamaha R6
      29


Recommended Posts

  • 4 years later...

pai da... daca ai kawa, normal ca iti place zx6r-u :D

Cand spui "motor" gandul trebuie sa-ti fuga la putere,ferocitate si adrenalina,nu la dragoste,iubire sau vre-un pui de somn. Am stat destul si pe R6 si pe gsxr 750 SRAD si pe 636 cat sa-mi fac o impresie despre fiecare. Rezultatul : R6-le (2004 125cp) este o putoare de motor abia daca reuseste sa-ti capteze atentia dupa 11000 rpm,o motocicleta cu care oricine se poate juca; SRAD-ul un cuplu bunicel dar cu rapoarte parca prea lungi pentru o senzatie ce devine majora tot dupa 10000 rpm,o pozitie de mers atat de comoda incat uiti ca esti pe o sportiva; 636-le putere si cuplu care te uimeste,mult prea incomoda pe distante lungi,te tine cu sufletul la gura pana ce ti-l scapi....singurul motor adevarat. RAW POWER --- o caracterizeaza cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

cea mai echilibrata ar fi gsx-r`ul

eu am optat pt un 600rr, neffiind la fel de agresiva si mi`a placut maxim faptul ca are toba sub sa.

stiu si kawa e la fel, dar honda e mult mai prietenoasa.

unde naiba e gsxr de 600 agresiva cand are cel mai slab motor dintre toate motoretele de 600?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un forum si m`am dat si eu cu parerea cum fac si restu de altfel

Da, normal, ai prins ideea biggrin.png

nu am inteles cum de zici tu ca cbr nu este la fel de agresiva decat.... care?

Acuma, daca iti zic ca suzuki are cea mai nasoala bicicleta, cum de tocmai asta devine la tine cea mai echilibrata? In plus nici frane nu prea are. Deci cum e pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma cred ca e vb. de generatiile acestor modele

Din cate stiu eu treaba a stat cam asa:

1998 - R6 a fost pe val

2001 - GSX-R a aparut a rupt tot (in perioada aia Suzuki chiar era pe val - si cu 1000'le si cu hayabusa - cel putin in ceea ce priveste puterea)

2003 - A scos kawaski noul 636 (singura care avea furca USD la vremea aia + un motor ceva mai mare), cu care a decimat concurenta pana prin 2006 cand....

2006 - Yamaha R6 a fost pe val din nou ( chair daca in 2007 au simtit nevoia sa faca niste modificari biggrin.png ), pana prin 2008-2009

Acum...am vazut ca, kawasaki e in top cu zx-6r...

Honda nu a venit cu nimic spectaculos din cate stiu - (2003 suspensia spate Unit Pro-Link?), dar asta nu inseamna ca e o motoreta slaba, din contra...

In campionatul superstock 600 yamaha are 5, 1 honda si 1 suzuki.Ce sa intelegem de aici, ca ar trebui sa ne luam toti R6? (in niciun caz tongue.png ), iar in supersport Honda are cele mai multe

Iar intr-un test facut de motociclismo in 2008 sau 2009, imi aduc aminte ca suzuki nu avea chiar cel mai slab motor - din contra ( o sa ma uit exact diseara si o sa revin cu date exactebiggrin.png) . Kawasaki parca a scos cel mai putin pe dyno, iar timpii cei mai buni au fost scosi de R6 si de ZX-6R - 600RR a fost printre ulitmii daca-mi amintesc bine.

Unii posesori sunt ceva mai obiectivi, si da, unii au zis ca R6 e cea mai mare mizerie de motoreta, ca GSX-R are frane mediocre si greutatea in plus se simte, ca Honda chiar daca nu e cea mai puternica, este cea mai echilibrata si are frane foarte bune s.a.m.d

Tre' sa te gandesti cu ce a venit revolutionar fiecare la vrmea ei...putere mare, ciclistica de curse, suspensie avansata, amortizor ghidon, furca USD, ambreiaj antihopping...si tot asa...

E destul de greu de definit care e cea mai tare, pt. ca toti voteaza in primul rand ce au, dupa care honda ca e honda ( whatever that means...), R6 ca e cea mai agresiva, si tot asa...

Iar la final...nimic concret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Test facut in 2008 de Motociclismo la Monza

Putere/Cuplu masurate pe Dyno:

- GSX-R 600 - 109,4 CP la 13.250 RPM / 62,91 Nm la 11.000 RPM

- Yamaha R6 - 108,42 CP la 14.500 RPM / 57,64 Nm la 10.700 RPM

- Triumph 675 - 106,07 CP la 12.250 RPM / 64.73 Nm la 10.500 RPM

- Honda CBR600RR - 106,06 CP la 13.750 RPM / 60,01 Nm la 11.000 RPM

- Kawasaki ZX-6R - 105,83 CP la 14.000 RPM / 57,14 Nm la 11.750 RPM

Timpi scosi pe Monza:

Pilot 1:

1 - Yamaha - 2'02"62

2 - Suzuki - 2'03"81

3 - Kawasaki - 2'03"93

4 - Triumph - 2'03"94

5 - Honda - 2'03"99

Pilot 2:

1 - Kawasaki - 2'11"77

2 - Suzuki - 2'11"95

3 - Honda - 2'12"64

4 - Yamaha - 2'12"94

5 - Triumph - 2'13"30

Daca ar fi sa ne luam dupa señor Jeremy Clarkson ar fi simplu " It's the most powerful bike, therefore it's the best bike". Dar evident ca nu o facem laugh.png

Iar ca review'uri moto, ma uit mai des la cele facute de MCN

Edit: M-am uitat acum la un test facut de motorcycle usa si spun de GSX-R ca e probabil cea mai stabila , frane excelenete probabil cea mai confortabila, si "unbelievable handling" - e vb. de modelul 2010 , zx-6r cel mai puternic motor, honda the most easy and fun to ride, stabila, previzibila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai motoreta din 2010 sau 2011 sau chiar din 2008? biggrin.png

Aaaa, nu... mi scusi signore. Da putin timpul cu 5-6-7 ani indarat ca sa vezi despre ce e vorba. tongue.png

CBR si R6 cele mai tari de 600. Kawa cea mai tare incepand cu modelul 2010.Si suzuki a scos model nou. Honda si Yamaha au aceleasi motorete de 5 respectiv 6 ani. Daca discutam despre motorete noi atunci doar discutam despre ce scrie in reviste, eu n-am mers pe nimic mai nou de 2010 biggrin.png

Aaaa... stiu o poveste interesanta cu suzuki de 600 biggrin.png la intrare in linia dreapta din ultimul viraj pe serres, la gaz tras progresiv spre maxim, motorul nu crestea in ture, scadea biggrin.png E din cauza razei variabile a rotii spate cu inclinarea... in sfarsit, e bine de stiut pentru doritorii de motociclete agresive suzuki biggrin.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZX-6R a fost votata nr. 1 de catre motorcycle usa si in 2005. Ideea finala este ca toata lumea o sa-si voteze fierul ,fara sa-l compare cu altceva.De asta se si numeste care va e favorita si nu care e cea mai tare/buna/rapida/puternica/agresiva/fiabila

Iar tu , cred ai ceva personal cu Suzuki biggrin.png , si totusi reviewurile din reviste nu o recomanda ca fiind un dezastru...din contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai înţeles nimic. :P În 2005 avea motor mai mare de 600. Este corect? Sau sa mă corecteze cineva. Deci se pune la fel cum se pune 749, 849 sau 675. Mă scuzaţi, nu vă calificaţi :D

Ai intuit corect, suzuki este sub yamaha si honda. Mulţumesc pt. înţelegere. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce model vorbesti tu si despre ce model vorbeste ala cu motoreta agresiva?

Ca sa nu mai cazi in capcana alta data retine: superstock 600 - suzuki NU EXISTA... Multumesc pentru intelegere!

Poftim si de la Monza: Yamaha Honda Kawasaki (pana sa cada fraieru)

http://www.youtube.com/watch?v=BwqMprik6Og

le urez mult succes posesorilor de motociclete ieftine! biggrin.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu despre care motoreta vorbeste baiatul cu gsx-r'ul agresiv, eu vorbesc despre cele din 2008, testate de motociclismo, in care suzuki a fost superioara la toate capitolele - cel putin asa zic gigeii care le-au testat.

Pana la urma ajungem la ce am spus mai devreme - conteaza generatiile despre care vorbim.

Eu mers si eu cu ambele - modele mai vechi, si da, pot sa zic ca suzuki tragea mai bine (chiar daca era un model mai in spate decat RR'ul), despre manevrabilitate si toate cele nu o sa zic nimic, pt. ca honda avea rulmentul de jug stricat, si mergea cam mizerabil. Dar chiar si asa. mi-a placut putin mult tongue.png , si asta in mare parte datorita motorului, care tragea foarte lin si placut, se simtea mai bine, se auzea mai bine. Iar franele....un adevarat deliciu - ceea ce mi se pare si normal pt. ca era o motoreta mai noua. Saua era foarte tare si incomoda in schimb

Iar suzuki ,asa e, nu exista in superstock 600 ( chiar daca au acelasi nr. de campionate ca si Honda). Daca te uiti prin clasamente cu greu ii zaresti pe acolo. La fel cum honda nu prea exista in superstock 1000, iar suzuki cam este, la fel cum in AMA ,suzuki a rupt tot vreo 7-8 ani la rand. Competitiile nu as vrea sa le pun in balanta niciodata. Acolo bugetele cam fac diferenta

Nu stiu de ce a ajuns topicul asta honda vs. suzuki, dar orice dezbatere sau polemica, merita sa se termine cu o concluzie frumoasa.

Generatiile vechi de suzuki poate erau putin mai slabe - nu neaparat ca motorizare, ci per total. Aici pot fi de acord.

Acum insa treaba pare ca sta putin altfel, si nu la nivel de competitie oficiala, ci la nivel de produs pe care tu ti-l cumperi.

De putini ani, cei 4 producatori cam par sa fie la acelasi nivel, iar diferentele par sa fie din ce in ce mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boss iar te faci că nu înţelegi. :P Vb despre 600, da? Superstock înseamnă că n-are far si număr motoreta. AMA nu e superstock, corect?

Daca nici acum nu înţelegi uite ce zic eu: daca suzuki e cea mai puternică eu luăm una din magazin, îi făceam carene de yamaca si mă dădeam cu ea la superstock în curse si îi pacaleam pe fraieri :D E competiţie de motorete din showroom cu rodajul facut. Nu e SBK nici SSP care sunt ultra modificate. M-am gândit bine? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vb. numai de motoreta, e vorba si de piloti. Unii e mai buni, unii e mai putini buni laugh.png . Si sunt admise si niste mici modificari si in superstock 600, pe la evacuare, pe la transmisie, pe la suspensii,plus altele si uite asa in felul asta nu prea mai sunt stock ci doar super laugh.png + ca am auzit mai demult ca honda face niste manevre legate de cilindrii. Nimic ilegal...cat ceva care tine de bugetul lor mare.

Ma rog...una peste alta, repet, nu eu am zis ca una e mai puternica decat cealalta, au zis cei care le-au pus pe dyno. Si oricum honda e cu 15 kg mai usoara, si asta probabil conteaza destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la urmă e cum am zis de la început. Da, se dau si cu gume de curse. Alea nu sunt stoc, corect.

Piloţi, ce piloţi? Nu vor sa piloteze cea mai smechera motoreta cu cel mai mare power. Nişte idioţi :D

Cesar vb serios de inclinarea rotii spate la GSXR?

Intreb pt ca nu am mai auzit asta.

Da, o rapandula, si eu am rămas masca :D

190/55, calcatura stoc, cel mai puternic motor de 600 din 2008, he he

R6, CBR ZX dintr-asta nou sau 636, astea merită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...