Aiba Adaugat pe 3 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 3 Aprilie, 2008 mi-am pus kit de 80cc...si unii spun...k jiglerul trebuie sa fie de 79 altii de 90..altii spun sa-mi iau alt carburator...k daka skimbv doar jiglerul ..imi baga mai multa benzina si mai putin ulei......scuterul meu fiind in 2 t .....va rog frumos...o parere :) ....multzumesc Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayner Adaugat pe 11 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 11 Aprilie, 2008 are prietenul meu un gilera typhoon care a avut motor de 49 si la marit la 100 si merge foarte bine cu carburatorul ala (pentru scuter de 49) porneste la o pedala oricand ;; nu mai schimba carburatorul ca merge mai ales daca e de 80 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aiba Adaugat pe 13 Aprilie, 2008 Autor Share Adaugat pe 13 Aprilie, 2008 daca imi mergea iti dai seama k imi lasam carburatorul lui.....dar nu merge.....mai mult de 60 la ora nu se duce..si nu se tureaza....mia mult de 7-8 mii cred......nush ce sa-i mai fac Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeDuke Adaugat pe 18 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 18 Aprilie, 2008 Salut, Banuiesc ca e cam tarziu raspunul meu dar .... in primul si primul si primul rand motorul merge cu amestec de aer si benzina .... inainte sa te gandesti la ce jigler sa pui trebuie sa asiguri si volumul de aer..... de obice la 80cc 2T se foloseste jigler de 80-90 Daca nu se tureaza inseamna ca volumul de aer este insuficient, mai mult de atat odata aerul respectiv intrat impreuna cu benzina trebuie sa si evacueze. Ideea e ca trebuie sa ai un flux continuu si echilibrat intre admisie si evacuare marind capacitatea motorului trebuie sa maresti si admisia si evacuarea Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gentelman Adaugat pe 11 Iulie, 2008 Share Adaugat pe 11 Iulie, 2008 am un Gilera Typhoon de 50 are 120 pe bor dar de la cine lam cumparat io spus taicamiu sa il faca sa mearga mai incet pt soramea ca ii este frica cu viteza si ia pus jigler de 50 el avea de 80 si mergea 110km/h si acum mere 60 max ce e de facut ?????? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
typhoon Adaugat pe 4 Noiembrie, 2008 Share Adaugat pe 4 Noiembrie, 2008 ca vrajala pe el ca avea jigler de 80-90 si merea 110 km/h.eu am un typhoon si am zis sa vad daca ii adevarat si pla.miam bagat si merea pana la 30 si dadea sa se opreasca.si daca ziceai ca avea de 80-90 dc nu tiai bagat iara sa vezi cat mere?? cine teo mintit cu jigler?? vrajala Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
machedonu Adaugat pe 20 Noiembrie, 2008 Share Adaugat pe 20 Noiembrie, 2008 mie mi sa ars jiglerul si nush de unde sa cumpar altul care imi spune si mie un magazin care pot cumpara online sau ce pot face? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy_91 Adaugat pe 29 Noiembrie, 2008 Share Adaugat pe 29 Noiembrie, 2008 mie mi sa ars jiglerul cum naiba sa se arda Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
typhoon Adaugat pe 2 Decembrie, 2008 Share Adaugat pe 2 Decembrie, 2008 cum drak sa se arda??? poate ai confundat alta piesa cu jiglerul )) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian07 Adaugat pe 15 Ianuarie, 2009 Share Adaugat pe 15 Ianuarie, 2009 carburator ! i-ati neaparat de 19 ! minim Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinpirotehnistul Adaugat pe 15 Ianuarie, 2009 Share Adaugat pe 15 Ianuarie, 2009 Mda.... si yo mis cu efect intarziat... da in fine.. @foster - Daca motorul tau e nou mai mult ca sigur ca e limitat din CDI si de aia nu se tureaza. Pune un CDI care ii permite sa se tureze mai mult si apoi vezi cum merge. Daca nu e din cdi 100% e din reglajele carburatorului... aici merge pe incercate alfel nai cum, incearca cu mai multe marimi de jiglere si vezi care ti se potriveste (nu e nevoie sa pui carb mai mare, daca e carbul mai ingust si ai jigler marit ai mai multa putere in mid RPM, un carb mai mare iti da putere mai mare in ture mai mari)... te iei dupa culoarea electrodului de la bujie care trebuie sa fie caramizie atunci cand amestecul e optim... daca e mai spre gri inseamna ca amestecul e sarac (ceea ce nu e bine pt ca poti gripa motorul) daca e mai spre negru atunci e prea bogat si e nevoie sa deschizi aerul sau sa pui un jigler mai mic... Ai nevoie de timp ca sa faci reglajele astea, mergi umpic mai sportiv vreo cateva minute(mergi in ture mai mari) apoi opresti motorul il lasi umpic sa se raceasca si apoi scoti bujia si te uiti apoi mai inchizi aerul sau mai ridici sau cobori cuiul din carb (daca il ridici permite sa intre mai multa benzina si daca il cobori mai putina) in functie de culoare bujiei.... trebuie sa fii inarmat cu multa rabdare o surubelnita si o cheie de bujii... @Gentelman - pui iar jigler de 80 dar trebuie sa reglezi iar carbul. @typhoon - tu ai bagat jigler mare si nai reglat amestecul.... daca nu ai mai deschis aerul si normal ca ai un amestec super bogat si merge inecat atunci bineinteles ca moare si nu trage... Nu ii nici o vrajeala, vrajeala zici tu ca e pt ca nu stii... defapt omul a limitat scuterul punand un jigler mai mic, dar a si reglat amestecul pt acel jigler. @machedonu - frate esti prin plop si plopu' in aer.... nare cum sa se arda jigleru, ala se infunda da nu se arde ca e in carburator. daca are ala inseamna ca tio luat foc carbul. Sigur confunzi. @adrian07 - iata ce am gasit yo pe un site, textul urmator e copiat de acolo: In general a small diameter carburetor will have high velocity and a good flow characteristic for a low to mid rpm power band. A large diameter carburetor works better for high rpm power bands. deci nare nimic daca lasi carbul original atata timp cat maresti jiglerul si refaci amestecul. Un carb mai mare iti da putere in ture mai mari. Da intradevar se recomanda un carb mai mare daca vrei putere in ture, in functie de necesitati. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
typhoon Adaugat pe 16 Ianuarie, 2009 Share Adaugat pe 16 Ianuarie, 2009 aha si calin io miam pus alt jigler de 70 si akum merge 70 dar lam reglet asa cum ai zis si akum trage mult mai bine daca imi bag iara jiglerul de 100 si il reglez la maxim aerul macar merge mai tare??? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyhorus Adaugat pe 23 Ianuarie, 2009 Share Adaugat pe 23 Ianuarie, 2009 aha si calin io miam pus alt jigler de 70 si akum merge 70 dar lam reglet asa cum ai zis si akum trage mult mai bine daca imi bag iara jiglerul de 100 si il reglez la maxim aerul macar merge mai tare??? va spun un singur lucru: la un asemenea set trebuie obligatoriu un carb de minim 17,5 ca altfel {o sa vedeti voi)motorul se va uza prematur, sa nu mai spun de temperatura la care ajunge ddaca insisti sa ti carburatorul original Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinpirotehnistul Adaugat pe 23 Ianuarie, 2009 Share Adaugat pe 23 Ianuarie, 2009 @typhoon Poi daca maresti jiglerul reglezi din nou amestecul, in functie de culoarea bujiei care trebuie sa fie caramizie. nu stiu cum o sa iti mearga... dar poti incerca si daca nu iti place revii la setarile care iti covin. @dyhorus motorul se va uza prematur daca nu are un amestec bun... daca e sarac se va uza clar si risti sa il gripezi, si de aceea cred ca zici tu ca se va incalzi mult mai tare, incarcatura proaspata care intra in cilindru avand si un mic rol de a mai absorbi din caldura, altfel nu imi explic.... Numa bine!!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyhorus Adaugat pe 25 Ianuarie, 2009 Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2009 @typhoon Poi daca maresti jiglerul reglezi din nou amestecul, in functie de culoarea bujiei care trebuie sa fie caramizie. nu stiu cum o sa iti mearga... dar poti incerca si daca nu iti place revii la setarile care iti covin. @dyhorus motorul se va uza prematur daca nu are un amestec bun... daca e sarac se va uza clar si risti sa il gripezi, si de aceea cred ca zici tu ca se va incalzi mult mai tare, incarcatura proaspata care intra in cilindru avand si un mic rol de a mai absorbi din caldura, altfel nu imi explic.... Numa bine!!! pai bine, dar cum imi explici si mie ca am avut jiclor de 90 pe set de 70 si orice am incercat cu aerul nu mergea in parametri normali si se incalzea mai tare pana a cedat la vreo 500km parcursi. apa a fost aerisita uleiul a fost ok si totul ok eu zic totusi ca daca bagi un carb de 17,5 cel putin nu cred ca ar mai fi probleme plus ca daca intri pe un site din afara nu la noi ca la noi e lumea proasta rau si nu stie ce marfa are in magazin, afli ca sunt seturi care merg cu carb original si reglat aerul, si seturi care merg cu cel putin 17,5 Marian Bocea 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coramen Adaugat pe 26 Iunie, 2009 Share Adaugat pe 26 Iunie, 2009 hii all am nev de ajutor.. sami tunez un pik motoru, am un piaggio ciao modificat la aspect si cu motor de 70 cc da cu carburator de 49cc acuma fuge cu 80km/h ce tre sai mai fac ? sa maresc jigleru? cat de mult ca piese prin magazin ... nu prea gasesc, ce sa fac? ms mult astept raspuns. arata cam asa miemi place si mere cu 2 persoane cu 70 km/h Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiaburu_alex Adaugat pe 22 August, 2009 Share Adaugat pe 22 August, 2009 Eu va sfatuiesc sa incercati si cu un filtru sport indiferent cat de controversat ar fi pt k mareste fluful de aer si la turatii mari se simte....am patit asta din experienta... Eu am pe al meu set de 80 si carburatorul original si chiar nu cred k are nevoie de unul mai mare. in plus consumul e foarte mic pentru ca nu trebuie sa mai cresc turatia pt performnatele dinainte. Numai bine:) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nagy Istvan Adaugat pe 7 Noiembrie, 2012 Share Adaugat pe 7 Noiembrie, 2012 Salut . Am un moped piaggio bravo si am marit gaura jiglerului si acuma cand il pronesc imi curge benzina nu stiu de unde, dar nu din carburator...... ce trb sa fac? unde reglez amestecul cu aer sau ce...... sau sa pun un jigler stock ? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoreta Adaugat pe 8 Noiembrie, 2012 Share Adaugat pe 8 Noiembrie, 2012 pai uita-te si vezi de unde curge....un jigler nou e 10 ron,nu vad de ce sa gauresti un jigler... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nagy Istvan Adaugat pe 8 Noiembrie, 2012 Share Adaugat pe 8 Noiembrie, 2012 Pai era jigler normal ..... si eu istetu am gaurit jigleru sa mearga motoreta mai rapid ....... dar acuma curge benzina unde este bujia .... credcaa primeste prea multa benzina .... daca reglez amestecu oare nu mai curge? ... inca nu am avut timp... sa ma ocup de el. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogd_and Adaugat pe 3 Februarie, 2013 Share Adaugat pe 3 Februarie, 2013 Intreb si eu de magazine care tin pe stoc jiglere (tip carb Mikuni m-ar intersa) in Bucuresti...am vazut ca cineva da si un pret, daca imi dati si locatii magazine ar fi super...Merci Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Adaugat pe 3 Februarie, 2013 Share Adaugat pe 3 Februarie, 2013 Pentru cele mari în jurul a 100 am găsit ieftine la alpadrino, cele mititele sunt de găsit la vânzătorii de chinezării pentru scutere. E nevoie să schimbi şi filtrul de aer cu unul mai lejer, genul sport. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.