Mergi la conţinut

Intrebare Pt Cei Cu Experenta!


Recommended Posts

are bani =))

totul depinde de tine, poti sa te urci direct si pe hayabusa daca crezi ca esti suficinet de temperat sa nu tragi ca nebunu de gaz!

incet pina te acomodezi pina va cunoasteti si va fi ok!

eu am facut scoala pe o yamaha enduro de 80 cc si m-am urcat direct pe o honda cbr 600 f iar varul meu de pe acelasi motor de scoala, pe honda cbr 900 RR. nici unul nu am avut evenimente majore. asa ca .... nu vad de ce nu ? (daca il tine bugetul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

O sa te sperie ca dracu prima oara cand te urci pe ea, dar dupa ce faci o tura nu o sa vrei sa te mai dai jos. :-))

Daca esti potolit si nu vrei sa fii zmeu, nu o sa ai nici o problema. Si eu am trecut de la 250 in scoala, direct la 1600. Si nu a fost nicio problema.

Trebuie doar sa te obisnuiesti cu cuplul imens si cu greutatea monstrului, atat.

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa te sperie ca dracu prima oara cand te urci pe ea, dar dupa ce faci o tura nu o sa vrei sa te mai dai jos. :-))

Daca esti potolit si nu vrei sa fii zmeu, nu o sa ai nici o problema. Si eu am trecut de la 250 in scoala, direct la 1600. Si nu a fost nicio problema.

Trebuie doar sa te obisnuiesti cu cuplul imens si cu greutatea monstrului, atat.

Bafta maxima si asfalt uscat!

In primul rand, vezi ca este cam vechi Topicul.

In al doilea rand, spune-mi si mie de cati ani ai permis, stiindu-se faptul ca, pentru motociclistii normali la cap, primul accident serios vine abia dupa primii doi ani. Exista niste pareri conform carora, dupa primii doi ani de mers cu motocicleta te relaxezi destul de mult incat sa faci primul accident serios.

Abia dupa aceasta experienta nasoala, dar normala (daca are loc dupa primii doi ani si nu in prima luna de permis, cum se intampla mai nou cu tinerii fitzobikeri), ai avea ceva de spus in ceea ce priveste urcatul de pe 250 pe... 600-1600.

Deocamdata, cred ca nu prea te-ai imprastiat, daca vorbesti asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot e bine ca se vorbeste, totusi, de trecere la un chopper mare, ca la astea sunt totusi motoare cu mintea la cap facute pentru oameni cu mintea la cap. Probabil ca daca ai un anumit gabarit, nu poti incepe cu 250 cmc sau iti e mai usor sa duci o motocicleta de cilindree mai mare. Mai e inca ceva: am vazut Vulcan de 1100 care avea aparent acelasi gabarit cu o Virago 535, dar am vazut si Intruder de 400 care cand am inceput eu sa ma dau imi parea imens pentru gustul meu. Probleme cu motoarele "mari" apar mai pregnant in cazul vitezanelor, ca alea sunt si explozive, nu constante ca chopperele.

Cat esti de mare, Road Star?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as zice ca destul de mare m-a facut mama: 47 de ani si vreo 140 kg... :winkiss:

Iar de imprastiat m-am imprastiat chiar de curand, nu grav, dar deh, ma supara genunchiul si acum (o curba cu sina de tramvai prea iesita in relief, pe care am vazut-o prea tarziu...).

Ce am vrut sa zic mai sus era exact ce au mai zis si altii: daca nu esti teribilist, daca iti place un ride potolit - ce naiba, nu-ti iei un cruiser mare ca sa te dai cu el la curse... - si daca ai grija de tine si de fiara, nu ai de ce sa te sperii. De cazut, la un moment dat cadem cu totii, asta e clar si trebuie asumat din start. Important e sa facem in asa fel incat sa nu fie ultima oara cand cadem... :angel:

Cred insa ca cei care se orienteaza catre un cruiser mare, de regula sunt oameni potoliti, pentru care nu adrenalina constituie motivul achizitiei ci placerea unui V-Twin cu sunetul caracteristic, si calatoria. Dar e doar o parere personala.

O data ce cunosti traficul asta haotic si de balamuc prin care ne deplasam cu totii zi de zi, dupa o vreme consider ca ai destula minte incat sa faci ceea ce trebuie. Sper ca n-am suparat pe nimeni cu ce am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La gabaritul pe care il zici, e normal sa ai nevoie de un cruiser/chopper mare.

Am un prieten care are 110kg si merge linistit pe Suzuki Savage. Nu se vede deloc urat, motocicleta trage de rupe si mai este si in limita celor 25kw.

Pana la urma, motocicleta nu se piloteaza cu gabaritul persoanei... Daca esti incepator, degeaba ai 300kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am facut in vara iesirea pe Transfagarasan, pe Valea Oltului in apropiere de Sibiu au trecut pe langa noi doi baieti pe vitezane. Amandoi erau cu bine trecuti de 100, rotunzi zdravan. Desi mergeau foarte bine pe motoare, aratau ingrozitor de ciudat. La cat erau de solizi, sarmanele vitezane aratau sub ei ca o corceala intre un scuter si un pocket-bike. Nu ca nu ar putea merge, dar conteaza sa te si potrivesti cu utilajul. De exemplu as fi curios cum s-ar descurca un tip foarte inalt pe un Eliminator de 250, avand in vedere ca are saua foarte joasa si nu are comenzi avansate. Ar trebui sa se inchida ca un briceag. Virago de 250 nu are problema asta, Mihai cel cu mongolia.ro a mers si inca merge pe Viraga fara sa aiba probleme, desi e inalt bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...