Mergi la conţinut

Caut Telescoape Fata Pentru O Jawa 350Ts


Recommended Posts

salut, asteptam totusi un semn de viata sa stiu cum facem, am lasat si nr.tel. si mess sa luam legatura............spune daca mai este de actualitate.astept un raspuns.ms

Imi cer scuze pentru intarziere;abia azi am ajuns sa caut farul.Intr-adevar este, dar nu de Jawa ci de IJ...

post-13490-0-46278700-1315848083_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat si am gasit farul de jawa. Carcasa este noua in schimb oglinda farului este ruginita. Nu am reusit sa fotografiez farul

Salutare, multumesc mult aminddorora, :( nu am vazut nici un numar de tel ca sa pot lua legatura cu voi, nu am furca si nici far, domnul BACHUS a avut generozitatea sa posteze 2 poze cu ce mi-ar trebui (pentru a rasuci cutitul in rana), nu a spus dac furca e in stare buna de folosire, find nou pe aici n-am nici o idee cum sa dau de dinsul inafara de a scrie pe forum,am vazut un far la dinsul ce arata frumos, dumneavoastra domnule Ride2Escape imi spuneti ca ati gasit un far cit de cit bun prob ii trebue oglinda :( . iar eu ma uit cu jind cum trece vremea frumoasa si ciuciu furca si nici far, mobra-mi sta cuminte in fata blocului, iar eu constat cu uimire ce asfalt uscat e la metrou. pina va veti hotari sa le datii sau nu ma duc sa iau 2 l de gaz si sa o flambez, deoarece piese nu gasesc, servis sau cineva care sa ma poata ajuta chiar si cu sfaturi unde sa o pot repara (am priceput ca e cam baba) deci variante nu am decit sa o eutanasiez. va multumesc inca o data si daca veti vedea la stiri o mobra in flacari ................... sper macar ca ati zimbit, sincer caut piese si nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no mey fruntea sus...fac o poza la far si uite pret 50 ron... sper pana la sfarsitul saptamanii sa o postez. Uite nr de telefon Gaspar Vasile Rachiti Botosani. Eu de aici imi cumparam piesele. E un tip de treaba 0744472055. Suna la el, vorbeste cu el. Anul asta mergi asa cu ea. In iarna daca ai unde sa o desfaci ia-o incet pas cu pas. Jawa nu e asa de grea. Axa cu came avea un tutorial foarte bun despre cum ar trebui reglata aprinderea. Sau daca ai bani gottronic parca avea de vanzare montaj cu aprindere electronica. O gasesti pe youtube. Eu sunt mai tot timpul cu serviciul de asta si postarile mele vin tarziu.

D-nul Vasile trimite si ramburs in toata Romania si este cunoscut ca un om onest. El face Ucraina si Moldova cred de mai multe ori pe luna.

Pune si tu o poza cu Monstrul tau sa vad ce e de facut la el. Porneste macar, cutia e buna ? Cutia de jawa este foarte sensibila. Trebuie lucrat cu ea foarte frumos, din cauza furcilor care una doua se indoaie sau le zboara cate un colt. (si asta numai daca este bruscata sau ambreiajul nu functioneaza corect)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, nu am luat nici furca si nici far inca, de pornit a pornit "monstru" vreau sa zic am pus benzina contact 2 pedale si a inceput sa faca ca toate alea, prob niste reglaje la carborator i-ar trebui, cablu de ambreaj e varza am incercat sa fac o tura si cu intratul in viteze e problema , dar cu scosul din viteza e durere, s-a uitat la ea un prieten si a ramas sa o duc la garaj la el sa incercam sa o facem (cum spuneam si mai sus eu nu ma pricep) ce sa zic faptul ca a pornit ....O:-) in rest rabdare sa fie, cablu de ambreaj unde gasesc? sau care s-ar mai potrivi la jawa. bubele abea acum incep sa le descopar, ori ce sfat e incurajator............ in caz ca aveti sugestii le astept . asfalt uscat

no mey fruntea sus...fac o poza la far si uite pret 50 ron... sper pana la sfarsitul saptamanii sa o postez. Uite nr de telefon Gaspar Vasile Rachiti Botosani. Eu de aici imi cumparam piesele. E un tip de treaba 0744472055. Suna la el, vorbeste cu el. Anul asta mergi asa cu ea. In iarna daca ai unde sa o desfaci ia-o incet pas cu pas. Jawa nu e asa de grea. Axa cu came avea un tutorial foarte bun despre cum ar trebui reglata aprinderea. Sau daca ai bani gottronic parca avea de vanzare montaj cu aprindere electronica. O gasesti pe youtube. Eu sunt mai tot timpul cu serviciul de asta si postarile mele vin tarziu.

D-nul Vasile trimite si ramburs in toata Romania si este cunoscut ca un om onest. El face Ucraina si Moldova cred de mai multe ori pe luna.

Pune si tu o poza cu Monstrul tau sa vad ce e de facut la el. Porneste macar, cutia e buna ? Cutia de jawa este foarte sensibila. Trebuie lucrat cu ea foarte frumos, din cauza furcilor care una doua se indoaie sau le zboara cate un colt. (si asta numai daca este bruscata sau ambreiajul nu functioneaza corect)

salutare, nu am luat nici furca si nici far inca, de pornit a pornit "monstru" vreau sa zic am pus benzina contact 2 pedale si a inceput sa faca ca toate alea, prob niste reglaje la carborator i-ar trebui, cablu de ambreaj e varza am incercat sa fac o tura si cu intratul in viteze e problema , dar cu scosul din viteza e durere, s-a uitat la ea un prieten si a ramas sa o duc la garaj la el sa incercam sa o facem (cum spuneam si mai sus eu nu ma pricep) ce sa zic faptul ca a pornit ....O:-) in rest rabdare sa fie, cablu de ambreaj unde gasesc? sau care s-ar mai potrivi la jawa. bubele abea acum incep sa le descopar, ori ce sfat e incurajator............ in caz ca aveti sugestii le astept . asfalt uscat . P S. cred ca am scris un topic gresit in caz ca se poate sterge.............?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu de ambreaj unde gasesc? sau care s-ar mai potrivi la jawa. bubele abea acum incep sa le descopar, ori ce sfat e incurajator............ in caz ca aveti sugestii le astept . asfalt uscat

1-Iei orice cablu de la un magazin de scutere-piese-motoare.

2-Tai una dinpastilele de la capat si tragi cablul din camasa(insa nu de tot, sa nu se destrame la capat).

3-Tai camasa la aceeasi lungime cu cea originala(cu flexul si incet, sa nu se deformeze).

4-Te intorci :ranting: la magazinul de scutere-piese-motoare si cumperi o pastila cu surub pentru cablu, pe care o montezi pe capatul ramas fara(la aceeasi lungime cu originalul) si o strangi bine.

5-Montezi cablul, reglezi ambreiajul si dai o tura de control.

6-Bei o bere, de bucurie ca a iesit bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-Iei orice cablu de la un magazin de scutere-piese-motoare.

2-Tai una dinpastilele de la capat si tragi cablul din camasa(insa nu de tot, sa nu se destrame la capat).

3-Tai camasa la aceeasi lungime cu cea originala(cu flexul si incet, sa nu se deformeze).

4-Te intorci :ranting: la magazinul de scutere-piese-motoare si cumperi o pastila cu surub pentru cablu, pe care o montezi pe capatul ramas fara(la aceeasi lungime cu originalul) si o strangi bine.

5-Montezi cablul, reglezi ambreiajul si dai o tura de control.

6-Bei o bere, de bucurie ca a iesit bine.

salut, multam de sfat ,ma gindesc sa le schimb pe ambele de frina si de ambreaj, cablu de frina are filetul acela in fata..........adica la roata, de care s-ar potrivi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, multam de sfat ,ma gindesc sa le schimb pe ambele de frina si de ambreaj, cablu de frina are filetul acela in fata..........adica la roata, de care s-ar potrivi?

Conteaza doar sa fie suficient de gros(min. 2 mm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-Iei orice cablu de la un magazin de scutere-piese-motoare.

2-Tai una dinpastilele de la capat si tragi cablul din camasa(insa nu de tot, sa nu se destrame la capat).

3-Tai camasa la aceeasi lungime cu cea originala(cu flexul si incet, sa nu se deformeze).

4-Te intorci :ranting: la magazinul de scutere-piese-motoare si cumperi o pastila cu surub pentru cablu, pe care o montezi pe capatul ramas fara(la aceeasi lungime cu originalul) si o strangi bine.

5-Montezi cablul, reglezi ambreiajul si dai o tura de control.

6-Bei o bere, de bucurie ca a iesit bine.

foarte frumos.. si eu am patit din astea :thumbup:

:beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos.. si eu am patit din astea :thumbup:

:beer:

salut, de care ai patit tu cablurile? sau cu telescoapele, ma uit la ea (la motoreta) ca curca in craci........... trebue dusa la un mecanic sa o aranjeze, dar.......... in fine , ce sa zic sunt proaspat posesor de permis si de mobra si nu stiu de unde sa incep, e mai problematic ca stau si la bloc si in fata blocului e aiurea sa incep sa insir chei, da-mi un sjat in ce priveste ambreajul , cu greu intra intr-a intiia dar de ridicat in a 2 e durere,dar gata cu vaicareala.........sper ca pina la urma am sa ii dau de cap si sa fac o tura cu ea. salutare tuturor , asfalt uscat si vreme placuta pentru iesit pe 2 roti !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, de care ai patit tu cablurile? sau cu telescoapele, ma uit la ea (la motoreta) ca curca in craci........... trebue dusa la un mecanic sa o aranjeze, dar.......... in fine , ce sa zic sunt proaspat posesor de permis si de mobra si nu stiu de unde sa incep, e mai problematic ca stau si la bloc si in fata blocului e aiurea sa incep sa insir chei, da-mi un sjat in ce priveste ambreajul , cu greu intra intr-a intiia dar de ridicat in a 2 e durere,dar gata cu vaicareala.........sper ca pina la urma am sa ii dau de cap si sa fac o tura cu ea. salutare tuturor , asfalt uscat si vreme placuta pentru iesit pe 2 roti !!

ma refeream la faza 4- te intorci la magazin sa mai iei un chitibus care daca nu il ai nu poti face nimic. despre jawa si ambreiaj nu pot sa te sfatuiesc decat sa iei unul nou sau de la o jawa careia-i functiona ambreiajul bine am si eu o jawa350 ts dar isi asteapta ambielajul sa vina de la reparat de vreo 3-4 luni asa ca am lasat-o pt. la anu cu jawa. a mea smucea rau cand plecam de pe loc dar pe urma schimbam usor vitezele. nici eu nu prea pot sa i-mi dau seama ce e cu ambreiajul de jawa dar am auzit ca e boala generala,al meu arata ca nou si totusi smuceste orcat de incet il slabeam tot smucea.astept sa rezolz motoru si abea dupa ma apuc de restul. succes si multa rabdare la reparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jawa ta smuncea pentru ca in oala pe canalele unde se aseaza discurile de ambreiaj prezenta deformatii. Cu ajutorul unui flex si cu foarte mare atentie, se prinde oala intr-o menghina dupa care se trece la indreptarea acelor muchii de pe canale. Discurile de ambreiaj la jawa m-au costat pe mine in trecut, noi. 30 ron. Acum ma gandesc ca sunt undeva la 60 ron, Le cumparasem de la Gaspar Vasile, numarul este afisat mai sus,

Cat despre reglarea ambreiajului exista surubul din partea dreapta a motocicletei deasupra pedalei de frana. din ala se strange sau se desface in functie de situatie. Cel mai bun mod de a proba la rece daca ambreiajul este ok este acela de a baga in treapta 1 si cu ambreiajul strans la maxim sa dai la pedala. Roata spate nu trebuie sa se invarta,

Un lucru foarte important si de luat in calcul este acela ca jawa are si acel ambreiaj la picior. Daca se da jos capacul din dreapta se va observa o piesa ca o furca...ce vine pe suportul surub de ambreiaj. Ei bine acea furca trebuie sa vina perfect pe axul din fata si sa aiba un mic joc. Deobicei furca asta este actionata de pedala de schimbator.

La cald un ambreiaj bine reglat, motorul pornit se baga in viteza 1 si se elibereaza ambreiajul usor, foarte usor, fara a accelera. Undeva la jumatatea cursei ambreiajul ar trebuie sa cupleze si sa dea sa plece de pe lor ba chiar motorul sa iti moara. Testul asta il faci langa ea, nu pe ea. Nu accelerezi deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jawa ta smuncea pentru ca in oala pe canalele unde se aseaza discurile de ambreiaj prezenta deformatii. Cu ajutorul unui flex si cu foarte mare atentie, se prinde oala intr-o menghina dupa care se trece la indreptarea acelor muchii de pe canale. Discurile de ambreiaj la jawa m-au costat pe mine in trecut, noi. 30 ron. Acum ma gandesc ca sunt undeva la 60 ron, Le cumparasem de la Gaspar Vasile, numarul este afisat mai sus,

Cat despre reglarea ambreiajului exista surubul din partea dreapta a motocicletei deasupra pedalei de frana. din ala se strange sau se desface in functie de situatie. Cel mai bun mod de a proba la rece daca ambreiajul este ok este acela de a baga in treapta 1 si cu ambreiajul strans la maxim sa dai la pedala. Roata spate nu trebuie sa se invarta,

Un lucru foarte important si de luat in calcul este acela ca jawa are si acel ambreiaj la picior. Daca se da jos capacul din dreapta se va observa o piesa ca o furca...ce vine pe suportul surub de ambreiaj. Ei bine acea furca trebuie sa vina perfect pe axul din fata si sa aiba un mic joc. Deobicei furca asta este actionata de pedala de schimbator.

La cald un ambreiaj bine reglat, motorul pornit se baga in viteza 1 si se elibereaza ambreiajul usor, foarte usor, fara a accelera. Undeva la jumatatea cursei ambreiajul ar trebuie sa cupleze si sa dea sa plece de pe lor ba chiar motorul sa iti moara. Testul asta il faci langa ea, nu pe ea. Nu accelerezi deloc.

salutare, ms pentru raspuns, am rezolvat cit de cit cu ambreajul si telescoapele, m-a ajutat un tip priceput, am dat si 2 ture cu motoreta, sunt incintat de cum merge "monstru" e cea mai lunga mobra :)) am masurat si fumul ce sa zic o experienta tare faina , am dat de alte bube :1_nu stiu ce sa intimplat dar probleme cu clacsonul chiue continul (i-am scos papusi sa il opresc) 2_ fierbe bateria (la asta m-am uitat ca vitelul la poarta noua nu am avut idee ce trebue facut) . asa ca fratilor distrativa, injuratima,ziceti ce trebue facut ca e jale . vreau sa zic ca sunt mindru tot de mirtoaga mea, sa stit ca sugestiile si sfaturile voastre m-au incurajat, la un moment dat intrasem intr-o pasa proasta aveam impresia ca nu se mai rezolva, acum ca am dat o tura sunt in al 9 cer, ms mult de sfaturi si ajutor. asfalt uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti fierbe bateria e posibil sa iti bage prea tare curent alternatorul sau chiar puntea de diode sa aiba o problema. Solutia simpla , pornesti faza scurta si mergi cu ea. Asa o sa ai consum si nu o sa iti mai fiarba. Urmareste nivelul de acid din baterie si completeaza cu apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jawa ta smuncea pentru ca in oala pe canalele unde se aseaza discurile de ambreiaj prezenta deformatii. Cu ajutorul unui flex si cu foarte mare atentie, se prinde oala intr-o menghina dupa care se trece la indreptarea acelor muchii de pe canale. Discurile de ambreiaj la jawa m-au costat pe mine in trecut, noi. 30 ron. Acum ma gandesc ca sunt undeva la 60 ron, Le cumparasem de la Gaspar Vasile, numarul este afisat mai sus,

Cat despre reglarea ambreiajului exista surubul din partea dreapta a motocicletei deasupra pedalei de frana. din ala se strange sau se desface in functie de situatie. Cel mai bun mod de a proba la rece daca ambreiajul este ok este acela de a baga in treapta 1 si cu ambreiajul strans la maxim sa dai la pedala. Roata spate nu trebuie sa se invarta,

Un lucru foarte important si de luat in calcul este acela ca jawa are si acel ambreiaj la picior. Daca se da jos capacul din dreapta se va observa o piesa ca o furca...ce vine pe suportul surub de ambreiaj. Ei bine acea furca trebuie sa vina perfect pe axul din fata si sa aiba un mic joc. Deobicei furca asta este actionata de pedala de schimbator.

La cald un ambreiaj bine reglat, motorul pornit se baga in viteza 1 si se elibereaza ambreiajul usor, foarte usor, fara a accelera. Undeva la jumatatea cursei ambreiajul ar trebuie sa cupleze si sa dea sa plece de pe lor ba chiar motorul sa iti moara. Testul asta il faci langa ea, nu pe ea. Nu accelerezi deloc.

salutare ! m-am uitat la oala aia de ambreiaj si chiar nu are nici un pic de uzura pe marginile canalelor poate ca din cauza ca nu avea sistemul ala de debraiere la schimbatorul de viteze smucea...?. maricughe, cum mai merge treaba cu ''monstru''? :scooter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer cand aveam jawa si imi facea asa ceva, eu acolo am umblat si am polizat . Defapt capatele discurilor de ambreiaj mutilau acele canale si suprafata devedea ca o magla. Sistemul de debraiere la picior te ajuta pentru o schimbare mai usoara de viteze. Sincer foloseam in acelasi timp si ambreiajul de la mana. Imi era mai mult frica de furcile din cutia de viteze care una doua la o fortzare se indoiau. Mare atentie si la acea piulita care strange oala pe interior, are chiar si o siguranta . Intre tije trebuie sa ai o bila mica de rulment. Tija care regleaza ambreiajul. Verifica sa vezi daca o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer cand aveam jawa si imi facea asa ceva, eu acolo am umblat si am polizat . Defapt capatele discurilor de ambreiaj mutilau acele canale si suprafata devedea ca o magla. Sistemul de debraiere la picior te ajuta pentru o schimbare mai usoara de viteze. Sincer foloseam in acelasi timp si ambreiajul de la mana. Imi era mai mult frica de furcile din cutia de viteze care una doua la o fortzare se indoiau. Mare atentie si la acea piulita care strange oala pe interior, are chiar si o siguranta . Intre tije trebuie sa ai o bila mica de rulment. Tija care regleaza ambreiajul. Verifica sa vezi daca o ai.

multumesc de informatii, cred ca bila aia nu era acolo dar nu sunt sigur pt. ca au trecut cam 4 luni de cand l-am demontat. eu inca nu am rezolvat treaba cu ambielajele si jawa mea este bucati momentan dar poate pana la urmatorul sezon o rezolv cum trebuie. numai bine si asfalt uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, "Monstruletul" inca nu e in toane bune, promit ca voi pune si poze si am sa ii spun si istoria,cum mam pricopsit cu ea si usor usor o aduc la lumina, cum vam spus si in celelalte postari avea furca blocata sus,iam schimbat telescoapele cu ajutorul unui binevoitor ce le tinea in garaj si sa indurat de suferinta mea (bineinteles nu moca),am rezolvat si treaba cu ambreiajul,am dat citeva ture cu ea (si eram in al 9 cer) am constatat ca incarca prea tare (am hotarit sa ii schimb releul de incarcare si sa pun ceva de scuter si rezolv si problema cu diodele) mi-a zis ca putem adapta un magnetou cu tot cu aprindere sau cam asa ceva am inteles eu, astea bineinteles la mecanic, ce sa zic sunt tare mindru de "monstruletul "meu, am zapacit toti prieteni povestindule de el, cum ma mizgalesc si ma murdaresc dindui tircoale si tropai in asteptarea clipe in care sa ma bazez pe el si la drumuri mai lungi , ma bucur deoarece constat ca mai sunt oameni pasionati de motoare mai vechii. salutare si asfalt uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de informatii, cred ca bila aia nu era acolo dar nu sunt sigur pt. ca au trecut cam 4 luni de cand l-am demontat. eu inca nu am rezolvat treaba cu ambielajele si jawa mea este bucati momentan dar poate pana la urmatorul sezon o rezolv cum trebuie. numai bine si asfalt uscat

Pentru treaba cu ambielajul te pot ajuta eu cu o scula super de buna.

In trecut ambielajul meu l-am desfacut. tot: falci, biele.

Problema la ambielaj e acel semering de pe interior format din 2 piese strans intre 2 rulmenti. Eu am rezolvat problema facandu-mi o bucsa din bronz grafitat la un strung pe care sa alunece cota pe cota inelul exterior al semeringului.Am montat 2 rulmeti made in italy (auto) in locul celor din interiorul ambielajului, colivii noi la biela, desi sincer e mai bine sa se renunte la colivii si sa se puna acele bile cilindrice una cate una cu ajutorul vaselinei. Dureaza mai mult si se elimina pe termen lung jocul in biela.

Pentru centrarea falcilor am folosit o scula facuta tot asa la un strung. Dintr-o teava mare groasa am dus-o la strungar si mi=a facut-o exact la cota falcilor. Cu ajutorul ei am putut centra perfect cele doua parti (2x2 falci), apoi cu mare grija am putut inchide ambielajul la unghi de 180 grade. Este foarte important ca biele sa fie montate la 180grade. Asa va rezulta un relanti super de echilibrat. Daca te intereseaza imi zici si eu o sa iti postez poza. La pret ne mai intelegem.

uite asa arata piesa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...