Mergi la conţinut

kima

Membri
  • Conţinut

    2
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Locatie
    Constanta / Tulcea
  • Posesor(oare) de
    Yamaha FZ6 S

Realizarile lui kima

  1. kima

    Steering Dumper-ul

    daca mergi relativ incet, daca suspensiile si cauciucurile sunt in buna stare, si daca in curba accelerezi suficient sa ai greutatea distribuita 60 la suta pe spate si 40 la suta pe fata, nu prea ai nevoie de amortizor de ghidon. In schimb, cum unii merg destul de tare, mai sunt si denivelari prin curbe, altii incearca sa se ridice pe o roata si la aterizare apar riscuri mari, cel mai bine e sa avem amortizor de ghidon. In concluzie parerea mea e ca la un supersport e nevoie de amortizor de ghidon, mai ales daca mergi tare.
  2. kima

    FRANAREA !

    Plecarea din rampa. Nu e mare branza, cu un pic de indemanare inveti rapid. Deci: - in primul rand frana fata se actioneaza de obicei cu doua degete, iar meseriasii merg numa cu un deget (aratator, adica ala pe care il arati soferilor ce nu dau prioritate). Te inveti sa poti sa apesi frana fata si sa accelerezi un pic in acelasi timp. (abneiaju actionat) Deci: La plecarea din rampa, tii cu cele doua degete actionata frana fata, ambreiaju cuplat, bagi linstit in viteza. Incepi usor sa dai drumu la ambreiaj (fin) si la un moment dat trebuie sa simti ca se incarca roata spate (motoreta inca sta pe loc si frana fata e actionata). Cand ai simtit ca spatele e incarcat debreiezi ca de obicei si pleci fericit la deal. Tot spilul e sa tii in timpu asta motorul un pic accelerat (cam 1500-2000) de ture, ca altfel cand debreiezi brusc moare motoru. Asta cel putin la motorete cu patru in linie care nu prea au cuplu in turatii joase.
×
×
  • Creează O Nouă...