Mergi la conţinut
  • 0

Reglaj Aer Si Relantiu La Honda Crf 450R


gheara sauron

Întrebare

buna la toata lumea, as dori un sfat cum sa reglez aerul si relantiul la honda crf 450r 2008? de la cine am cumparat motocicleta a umblat prin carburator sal curete si clar a umblat si pe la aer fara sa stie, nu reusesc nici cum sai reglez relantiul ba nu sta deloc ba e prea turata, as dori sa stiu pozitia corecta la reglajul de la aer, pe you tube am studiat si imi arata ca trebuie strins reglajul de aer de tot si apoi dat 2 ture inapoi, si apoi se regleaza relantiul din celalalt surub. in final poate ma ajutati cu pozitia corecta sau cu procedeul corect prin care se face reglajul aerului si relanti. va multumesc. cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0
  • 0

da are un singur carburator e motocicleta de cross in 4t, in final am discutat cu tipul de la cine am cumparato si cred ca a umblat la reglajul de la aer fara sa stie ce face, deci relantiul stiu unde se afla dar mai e un reglaj care este aerul adica amestecul si ala nu stiu cum ar trebui reglat, cineva mia spus ca trebuie inchis maxim reglaju si apoi desfacut 2 ture, dar poate stiti si voi sa imi dati ceva opinii, clar daca il trimiti la o firma autorizata ei stiu sal regleze dar eu stau departe de orice firma, la noi nu prea sint in petrosani, deci surubul reglaj la aer sau amestec as dori sa-mi dati o idee cum ar trebui reglat. cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nu este greu, dar trebuie cineva care se pricepe sa asculte un motor. Se regleaza din ambele suruburi pana se aude motorul ca nu intrerupe si nu se balbaie. Trebuie sa mearga rotund si curat. Incearca asa cum zici. Strange ambele si deschide cate doua ture. daca nu merge rotund, mai deschide de la benzina. Daca scoate fum negru. i-ai dat prea multa benzina. Inchizi si mai dai aer. Cam asa sta treaba. Sper sa iti iasa. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

va multumesc celor care m-ati indrumat cu sfaturi ptr relantiu la honda crf chiar am rezolvat problema, reglajul aerului era problema, era aproape inchis avea doar o tura deschis, l-am inchis de tot si apoi l-am deschis 2 ture jumate si cind am pornito si la cald si la rece sta la relantiu perfect, in final l-am apelat si pe mita stoichescu pe facebook si mia spus reglajul aerului 2 ture jumate, cu stima si multumesc tuturor ptr sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Bă! Mobra nu o asculti sa o reglezi!.

Uite aici:"Standard Settings:Float level: 8.0 MM (.26")Pilot screw (fuel screw):'02: 1 1/4 turns out'03: 1 1/2 turns outSlow Jet (pilot jet):'02: #45'03: #42Main Jet:'02: #175'03: #170Jet Needle:'02: OBEKR'03: OBELR"

Adica,nivel la pluta(chestia aia care inchide valva)...8milimetri.

Reglaj aer/gaz- 1,1/4 (un tur si un sfert,adica 360 grade plus 90 grade.).

Nu trebuie sa asculti nimic.

Tot tot ce faci e sa iei un furtunas transparent de vreo 30cm,il conectezi la scurgere sub carburator. Pe furtunas,marchezi cu un pix milimetri pornind de la 0 pana pe la 2 cm.

Pui furtunasul aproape de carburator unde are semn in lateral pt nivel sau unde se imbina baia lui cu restul si dai drumul la scurgere dedesupt. Valva o sa se inchida la un moment dat la interior si o sa iti apara nivelul pe furtun unde ai marcat milimetrii. Daca nu sunt 8 milimetrii sau aproximativ( sa zicem 0,5 milimetri mai mult sau mai putin) , nu e bine.trebuie reglata pluta si posibil ca valva nu se inchide bine.adica e uzata.adica,trebuie schimbata.

Si nu imi corecta limba romana,ca nu e o comomoara pt mine.

Nu te mai lua dupa aia pe care ii auzi ca iti spun de doua tura sau alte rahaturi cu ascultatul motorului.

Fiecare motor are un anumit relantiu si o anumita setare la aer/gaz.

Daca ai dat 2 ture,deja consumi mult.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

pfffff sefule m-ai bagat din nou in ceata......stiu ca ai dreptate...clar am mai vazut ce spui tu pe you tube dar tot nu am inteles cum trebuie totul, cel mai sigur ar fi sa-mi spui cite ture sa deschid aerul la modelul asta de cross.....honda crf 450r 2008, adica reglajul stock ptr ca nu am inteles in grade si etc...cum mi-ai explicat tu, te rog frumos asta cu riscul ca te stresez prea tare


Bă! Mobra nu o asculti sa o reglezi!.
Uite aici:"Standard Settings:Float level: 8.0 MM (.26")Pilot screw (fuel screw):'02: 1 1/4 turns out'03: 1 1/2 turns outSlow Jet (pilot jet):'02: #45'03: #42Main Jet:'02: #175'03: #170Jet Needle:'02: OBEKR'03: OBELR"
Adica,nivel la pluta(chestia aia care inchide valva)...8milimetri.
Reglaj aer/gaz- 1,1/4 (un tur si un sfert,adica 360 grade plus 90 grade.).
Nu trebuie sa asculti nimic.
Tot tot ce faci e sa iei un furtunas transparent de vreo 30cm,il conectezi la scurgere sub carburator. Pe furtunas,marchezi cu un pix milimetri pornind de la 0 pana pe la 2 cm.
Pui furtunasul aproape de carburator unde are semn in lateral pt nivel sau unde se imbina baia lui cu restul si dai drumul la scurgere dedesupt. Valva o sa se inchida la un moment dat la interior si o sa iti apara nivelul pe furtun unde ai marcat milimetrii. Daca nu sunt 8 milimetrii sau aproximativ( sa zicem 0,5 milimetri mai mult sau mai putin) , nu e bine.trebuie reglata pluta si posibil ca valva nu se inchide bine.adica e uzata.adica,trebuie schimbata.
Si nu imi corecta limba romana,ca nu e o comomoara pt mine.
Nu te mai lua dupa aia pe care ii auzi ca iti spun de doua tura sau alte rahaturi cu ascultatul motorului.
Fiecare motor are un anumit relantiu si o anumita setare la aer/gaz.
Daca ai dat 2 ture,deja consumi mult.:)

am tradus textu de sus cu setarile standard dar tot nu ma descurc, nu inteleg cifrele, mai usor ar fi si sigur daca mi-ai spune cite ture sa dau la reglaj aer sa fie stock, cu riscul de a te stresa te rog daca ai fii mai explicit doar cite ture trebuie sa dau ptr modelul asta de cross honda crf 450r 2008. cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca ai an 2008 ar trebui da fie dupa setarj de 2003.

Adica o tura si jumate..

Nu ma stresezi.

Pt a te ajuta pe tine insuti, poti cauta situri speciale de offroad/cross si gasesti informatiile.

Probabil ca majoritatea sunt in engleza si multe au masuri imperiale. Deci sa ai grija.

Eu nu calaresc asa ceva. Doar am cautat special pt tine ce am postat mai sus.

In ziua de azi internetul iti deschide accesul la informatii despre mecanica si iti face viata usoara.

Totusi,ti-am spus,degeaba ii reglezi relantiul daca nivelul benzinei in carburator nu este cel stoc.

Relantiul merge,dar probabil consumi mai mult.

Intereseaza-te daca din 2003 au fost modificari la carburator.

Asta ar duce la alte setari ale surubului de aer/benzina.

In plus, trebuie sa verifici garnitura aia din cap. E foarte posibil sa trebuiasca sa o schimbi,in special la offroad,daca te plimbi prin noroaie...

Si daca o schimbi, nu incerca improvizatii. Trebuie aceiasi garnitura(marime,forma...).

Sunt sigur ca o sa te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Ziceai ca s-a rezolvat. Daca tot nu merge, fa-ti drum la orice atelier care repara dacia 1300 si ti-o regleaza ala dupa ureche si iti spun ca o sa mearga. Are dreptate si domnul "Ba", cu reglajul standard. Asta se aplica mai mult cand ai jiclor nou. cand capata un grad de uzura, nu se mai comporta asemanator. Mai exista si o piesa pentru astfel de reglaje. Se numeste Colortune. Cu piesa asta il reglezi perfect indiferent de uzura( daca nu necesita inlocuire ). Pe langa sfaturile de aici, mai inteaba si un prieten, poate gasesti rezolvare si in alta parte. Daca stai sa asculti de 10 insi, nu mai reglezi nimic. Cauta pe youtube cum se regleaza amestecul pe un singur carburator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

da aveti dreptate in tot ce mi-ati spus pina acum si respect maxim, da m-am uitat de o mie de ori pe you tube si am vazut ca arata 2 ture reglaj, bun in final eu aveam reglat la 1 tura si jumate doar ca-mi facea probleme asa- adica nu-mi statea la relantiu oricit incercam sal reglez si inca un aspect mi se tura citeva secunde cind il scoteam din sarcina-adica revenea tirziu la relantiu cind trageam ambreajul-bun pina aici a fost asa ciudat ptr mine, l-am setat la 2 ture deschise si apoi am reglat relantiul la cald, imi statea perfect si nici nu se mai tura dupa ce iesea din sarcina. punct am rezolvat problema am zis. dar vazind care este setarile stock pe care mi lea dat colegul de mai sus automat m-am bulversat din nou logic nu? aveti dreptate in tot ce ati spus. pe you tube imi arata 2 ture ca ar fi stock la orice moto de cross 450 4t si de acolo il faci cum vrei daca nu esti multumit, cred ca da aveti mare dreptate nu se face din auzite sau din opiniile a 10 oameni, trebuie reglat in teren. deja de cite probleme m-am lovit imi vine sa ma las de sportul asta, altora nu le pasa de orice detaliu si nu le pasa ce calaresc, eu sint mai fixist sa fie totul cum ar trebui, trec la enduro oricum ca deja ma omoara bestia asta de motoreta. va multumesc si multa stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...