Mergi la conţinut

Telescoape de dnepr 11


Recommended Posts

am probleme serioase cu telescoapele de la nipru si cateva nedumeriri: :)

1. telescoapele de niru 11 solo sunt diferite de varianta cu atas?

(exista nipru 11 solo?)

2. exista posibilitatea sa reconditionez telescoapele mele care nu mai fac mare lucru? Sau sa schimb numai componente cum ar simeringuri.

(cum sau unde?)

3. pot sa cumpar de undeva telscoape noi?

(la ce pret si de la cine?)

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telescoapele se repara, nu merita luate noi, sunt la fel atas/solo. Daca esti din Bucuresti du-te la Ural Moto sa ti le faca, tre sa cumperi ulei hidraulic. Vb cu ei ia nr asta de tel:0722 293 236 Cristian Ciornei

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telescoapele se repara, nu merita luate noi, sunt la fel atas/solo. Daca esti din Bucuresti du-te la Ural Moto sa ti le faca, tre sa cumperi ulei hidraulic. Vb cu ei ia nr asta de tel:0722 293 236 Cristian Ciornei

...telescopul de pe atas are un arc mult mai tzapan...cam ca si cel de pe motor pus pe trei persoane :Jumpy:

altfel , partea de amortizor este la fel.Se pot regla supapele din amortizor ca sa-ti percuteze cum vrei tu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri,

din pacate nu sunt din bucuresti :(

ce concluzie am tras:

- am sa desfac telescopul de pe atas si o sa ii pun un arc de pe telescoapele de pe moto spate

- am sa incerc sa repar unul din telescoapele din spate

- am sa caut simeringuri pentru telescoapele de fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a mai discutat despre telescoapele de niprogena pe aici pe undeva....

simeringuri la cele de fata am gasit la o firma specializata in etansari pentru sisiteme hidraulice.Sunt simeringuri normale . doar cotele sunt , sa zicem mai exotice.Interiorul a potrivit la fix, iar pentru exterior a trebuit sa modific un pic paharele care inchid tuburile.am pus cite trei pe fiecare telescop+un inel de pasla si nu mai curg de atunci.Deci gasesti la SKF sau la orice firma care se ocupa de simeringuri.Cele originale sunt injectate foarte prost.

Ai nevoie de o improvizatie(presa..) ca sa poti sa le montezi /demontezi pe cele de pe spate, pentru ca au arcuri destul de puternice si greutatea unui om nu ajunge ca sa rezolve problema... :Jumpy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarat, a mai fost o discutie care nu am reusit sa o mai gasesc apoi

cred ca ai postat si acolo cu cele 3 randuri de simeringuri

multumesc inca o data

din cate am observat eu, pe fiecare telescop din fata este cate un simering cu fusta mai lunga si un fel de ondulatii.

cred ca ideea cu 3 simeringuri e mai buna deoarece asa vor fi 3 arcuri care vor strange, cate unul de la fiecare simering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde esti?

Daca esti din cluj gasesti chestiile astea pe calea zalaului (cred ca N. Coposu ii spune acum) undeva pe partea drepta la vreo 500 m de de curba de la autogara.Ceva unguri au o firma la parterul unei case si fac unele chestii la minut.Acolo au si o bogata varietate de elemente e etansare de vinzare(O-ringuri, simeringuri, snur de etansare...)Ce produc este destul de scump, dat simeringurile au fost mult mai eftine decit la SKF(unde tre' sa doneti si un pic de singe ca sa poti acoperi preturile :download: )

Eu am folosit un 36-47-7 cu fusta supplimentara de praf, si cu observatia ca tre' sa iei vreo2mm de pe diametru din interiorul paharelor de inchidere.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

120 in fata si 100 in spate. Poti merge mai bine pe fata cu 100 pana se lasa un pic, la inceput s-ar putea sa fie tzapan.

Telescoapele spate se desfac cu o presa, se desfac pana la ultima piesa, se curata. La un Ural am gasit un ansamblu foarte complex de piese in amortizor, cu transferuri si galerii o gramada, cel cu care am lucrat mi-=a zis ca nu a vazut asa ceva la o japoneza.. Dar totul ruginit in interior. Si cu pasla si o-ringuri in plus si curatare cu motorina tot nu am reusit sa facem ceva cu amortizoarele, pierd ulei rapis. Au macar arcul foarte tare, e motocicleta cu atas.

Am acasa un amortizor de atas nou, cred ca e de Nipru, o sa ii fac o poza daca vrei! Il vand cu 50. Mai exista riscul sa fie de Ij, dar nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...
salut.va rog sa imi spuneti si mie cum sa desfac telescoapele de pe fata si cum le montez inapoi am un kawasaki zx7r cum procedez.mersi mult :pardon:
de unde sa stim? cauta manualul de service si acolo o sa gasesti scheme si cum sa-l desfaci. cauta pe net. dupa ia exista posibilitatea sa fii ajutat.http://www.repairmanualclub.com/index.php?...SC&limit=30
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...