Mergi la conţinut
  • 0

Race Tek


sabinrace

Întrebare

Salut tuturor.

Sunt Sabin Zabarcencu.Motociclist din 1991, Pilot FRM 1998-2003, Formula USA 2004-2005.

In 2005 am incheiat activitatea sportiva, in favoarea serviciilor de custom&racing.

In acest moment sunt presedintele RaceTek Romania.

RaceTek Garage este un service moto cu capacitate max de 35 moto din care 5 in lucru.

A fost creat pe bazele unui service Mobil Racing cu aproape toata tehnologia de ultima ora.

RaceTeK creeaza si creste datorita suportului tehnic si experientei de care dispune.

Majoritatea Vedetelor din lumea Moto Romaneasca folosesc si ajuta RaceTeK.

RaceTeK beneficiaza de spatiu si angajati pentru a tine deschis Garajul tuturor motociclistilor ce-i poate ajuta.

Suntem in aproprierea intersectiei Sebastian-13Septembrie intr-o suprafata de 108m2, pazit si incalzit non-stop.

Hotelul dispune de 15 locuri stocare si intretinere pentru orice anotimp, 25E/Luna.

Servicii:

Intretinere moto.

Reparatii carene-sub carene-vopsitorie-autocolante.

Reparatii cutii de viteze-quloase-vibrochene-cilindrii-etc.

Reprezentatii in fata firmelor de asigurare cu servicii complete in urma accidentelor.

Reparatii-tuning-seting, suspensii-geometrii.

Reglaj-curatare carburatoare-injectii, harti injectie.

Orice tip de sudura-rectificare in orice mediu.

Consultanta in afara Garajului in vederea cumpararii de vehicole la cerere cu programare.

Practic rezolvam orice problema de orice nivel dupa standardele cele mai inaltae cerute.

Toti banii castigati din serviciile oferite sunt investiti in RaceTek pentru a urca la cele mai inalte standarde.

Cu toate ca n-am facut reclama in revist sau tv de specialitate in numai 4 luni de la deschidere, garajul se bucura in acest moment de 14 moto in Hotel si 7 in lucru.Asta dovedeste recomandarile facute de clientii nostri.

Tariful este de 18 euro-ora si pentru a intelege mai bine, un schimb de placute frana fata (demontat,curatat,degripat,sigurantat) toate cu solutii din stoc costa 12 euro.In cazul motocicletelor noi dupa 2003 acest serviciu costa 9 euro.Toate lucrarile noastre sunt trecute in fisa motocicletei si se dau garantii in functie de produsele ptr care ati optat.

Acest topic nu are ca tinta cresterea clientelei ci ridicarea standardului de reparatii-intretinere moto in Romania.

Va multumesc pentru timpul acordat.

RaceTek-Garage-0726 974 121

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 274
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

Folosesc un sistem de frana Moto GP care este practic doar pentru circuit si nu este scos la vanzare. Este o frana foarte violenta care la presiuni mici te ridica pe roata de fata.Foarte greu de controlat la viteze mici.Tocmai daia nu este vanduta decat celor din competitii inalte.

Revenim la intrebarea ta.

Senzorul de care intrebi este un senzor-contact de presiune care in momentul presiuni deschide un circuit electric ce aprinde stopul de frana. Iti dai seama cum ar fi sa mergem inpreuna pana la Bikers Club si pe drum mie sa nu-mi mearga stopul pe frana? Sa nu sti ca am franat? Eu care franez oricum dupa ultimul moment...

Nu are legatura cu data recordingul sau cu alte sisteme de pe motocicleta. Este doar un senzor de presiune construit de catre magura racing ptr competitii ce necesita obligatoriu stopul pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Aha, contactul pt. becul de frina....OK

Da la pompele astea racing nu toate au prevazut contact pt. becul de frina da asa este.

Si ce zici ca faci sa ai frina mai tare ?

Maresti debitul ? pt. ca se poate sinplu iei un cilindru de frina de dacia 1300 de spate si faci o pompa care este dublu de violenta adica ON/OF fata de pompa lui Rosi.

OK ....si cine o foloseste ? Rosi poate peste 10 ani :D

Ce vreau sa spun este ca nu o sa fie nimeni in stare sa foloseasca o frinare care este peste nivelul lui.

Eu de aia cred ca fiecare tre sa-si ia mentor ca sal indume in functie de nivelul lui ca daca face singur or invata mai mult din cazaturi ori mai mult din mentorat. nu ?

Daca vrei poti sa faci observati pe FIREMOTORSPORT la TELEMETRIE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

sistemul asta de franare e ca gumele tale care nu se gaseau nicaieri si erau defapt vreo 350 de eur setul aduse in tara? :))))

tu chiar nu iti dai seama ca te ia lumea la misto????

oricum, f buna investitia...sint sigur ca te ajuta la mersul printre masini si la forja spre mare :D

uite ca am gasit si o poza cu pestele lu bunicu de pe tv.....dar a lui nu are furtunuri cu senzori :))))

post-31-1199106000_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Bravo Pro Bike...

N-ai capacitatea de a conduce si dirija useri tai ? Proprietatea ta !

Acest topic a fost construit pentru cei ce vor sa fie clienti sau sunt clienti ai Race Tek sau pentru persoane ce au nevoie de ajutorul nostru.

Dupa cum se poate foarte bine vedea Race Tek Topic se bucura de cea mai puternica si citita zona a tuturor topicurilor ProBike.

Este cel mai atractiv si se bucura de cea mai puternica sustinere.

Nu exista in toate cele 10 pagini si un an de cand functioneaza alaturi de ProBike, nici un client al lui Race Tek care sa fie nemultumit de serviciile noastre ci din contra.

Sfatul meu vis a vis de ProBike este sa faca curatenie si sa-si arunce gunoaiele.

Daca nu reusiti riscati sa pierdeti valorile care nu sunt nici pe departe oameni ce traiesc intre gunoaie.

Va doresc succes si intelepciune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Nu ma intereseaza clientii.

Asta in caz ca ai uitat ce ai scris pe pagina anterioara ( ptr tine, aia din fata lu' asta :D )

Cati clienti ai aici pe pro-bike sa scrie de bine sau rau? Cati au avut probleme mai presus de niste schimburi de intretinere cu care te-ai putea eventual fali ?! Cum bine a spus cineva mai sus, niste placute si ulei le schimba mai oricine....daca nu stie nici asta, vine la tine....daca stie dar are chef sa se uite la un negru pe plantatie vine la tine.....era chiar penibil sa dai gres cu operatiile astea :) Tu crezi ca degeaba tot aduc aminte ca nu esti in stare sa schimbi niste semeringuri la amortizor? :) Vezi ca nici la 600 rr-u ala negru nu i-ai dat de cap cu relantiul in vara de ajuns baiatul la altii....injurandu-te :)

Ar trebui inceputa cu tine curatenia, dar ptr faptul ca doar aberezi si nu injuri.....esti un gunoi mai special asa, foarte de folos pe timp de iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

O singura observatie, Sabin. Userii nu sunt proprietatea Pro-bike, si nici nu sunt aici ca sa fie controlati sau condusi. Userii sunt oaspeti pe forumul asta. Ca mai peste tot, exista si useri recalcitranti, dar nici ei nu trebuie controlati sau condusi. Nici nu ar fi posibil. In cazuri foarte rare pot fi rugati sa-si caute alta gazda, dar asta e caz extrem. Nu uita, userii sunt niste persoane, nu sclavi sau iobagi. Ceea ce e valabil si pentru clienti. Daca nu sunt respectati, isi muta businessul peste drum, si bine fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

wow....poze pe motorete si langa motoare desfacute....NOW THAT'S IMPRESSIVE :)))))

o intrebare insa....ce legatura au showroomurile americane, pozele de acum 10 ani si pe unde ai dormit tu cu garajul pe care tu il numesti service ?:)

aaa....si nu uita ca ai spus ca nu te intereseaza clientii....:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Au legatura cu ceea ce stiu eu si oamenii mei sa facem pentru clientii nostri .

Iti arata ca suntem Profesionisti cu Exparienta in jurul Globului.

Iti arata ca suntem Apreciati oriunde mergem datorita faptului ca chiar si atunci cand muream de foame si atunci cand am fost sponsorizati cu sute de mii am fost aceeasi.

Am facut motociclete de inalta performanta ce le-am introdus in cele mai inalte competitii din tara respectiva si am ales de aici incolo sa facem tot ce-am invatat in Tara ce ne-a ajutat.

Nu mai vorbi de fzr ul negru care l-am facut mai mult de mila ca sa ajut.Se vede ca habar n-ai ce probleme si cum a venit la mine si ca defapt nu am avut nici un adaos la saracul om.Ia mai zi.Mai gaseste mi o probleme.Hai.

post-9604-1199370563_thumb.jpg

post-9604-1199370789_thumb.jpg

post-9604-1199371007_thumb.jpg

post-9604-1199371434_thumb.jpg

post-9604-1199371983_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
de ce pui asemenea poze pe un topic despre un.....service....?! :))))))))

Hmmmm, credeam ca esti mai perspicace dar ....

Pt a se vedea ca "service" nu inseamna numai schimbatul de ulei, filtru, bujie si gata.

Uni motociclisti au curajul si placerea de a desface un motor pt a-l inbunatati sau a face o reparatie necesara.

Nu este un miracol ce se intampla in interiorul unui motor asa cum uni cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

corect....deci daca nu e un miracol, de ce face din desfacutul unui motor ( despre imbunatatirile aduse de sabin unui motor ma abtin) o asa mare minune care trebuie afisata in public ?! ;)

m-am referit in special la pozele in care apar doar niste mobre intr-un showroom si una langa patul lui probabil....vrei sa ne arati pe unde te-ai plimbat sabine? sint sigur ca ai acumulat multa experienta dormind cu calul la cap :)))

wow, ia uitati.....am cupe de la concursuri moto....si merg cu scuterul pe zapada, o sa imi fac un service si o sa pun postere cu pozele astea :))) dar asta dupa ce ma voi poza cum dorm langa motoreta.....penibil esti ma sabine

ps: pune si tu poze cu cupele tale sabin....:D

post-31-1199445537_thumb.jpg

post-31-1199445542_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Are 2 de locul 118 din 116 participantzi,o "mentiune" de la cresha,si in rest numai vise de "franare dupa ultimul moment",cu pompa de frana din star trek,si minunatele gume de 1000usd plus doua dvd cu alba ca zapada.Singura poza adevarata se poate gasi sub perna lui.....una cu zorro!!!!

P.S.

Frustrare americana,tanti andreeaaaaaaa!!!Lasa bre latratul ca dejaba,nu te mai crede nimeni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
de ce face din desfacutul unui motor o asa mare minune care trebuie afisata in public ?! ;)

Dovada ca se pricepe.

Pt tine si 90% din membri este o minune sa puteti pune un motor la loc dupa ce a fost desfacut.

Are 2 de locul 118 din 116 participantzi,

o "mentiune" de la cresha,

"franare dupa ultimul moment",

cu pompa de frana din star trek,

minunatele gume de 1000usd

plus doua dvd cu alba ca zapada.

Frustrare americana, tanti andreeaaaaaaa!!!

Lasa bre latratul ca dejaba,nu te mai crede nimeni!

Macar Cox mai pune ceva ratiune in postarile lui acide dar ru le insiri ca un pustan de 13 ani care nu poate lega o idee.

Latri precum un pechinez din ala mic pe care il poti strivi cu cizma.

Stii macar unde este bujia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

misto pozele cu pascota si cu rossi......aaaaa..... si aia cu tine langa pick-up :))))) de ce pui pozele astea? ce vrei sa spui defapt cu ele?

andrei....vezi ca ai inceput sa scrii cox cu C.....nu e nevoie ;)

si cum adica race tek for probike?! iti oferi cunostintele si ptr probike acum? ok.....o sa vin sa-mi speli mobra inainte de cursa...:)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Pai tu alergi ptr ProBike ma?

Daca ai mobra jegoasa ar fi trebuit sa-ti cauti alt sponsor.La noi nu esti primit asa murdar...

Iti merge gura aia ca o turuitoare a unei soacre ne...te de 1000 de ani. Ce-ai ma? Mai linisteste te.

Ti-am zis ca esti in 2 timpi de capacitate super mica cu probleme de ulei si cu bujia super ancrasata.

Hai duteeeeeee...Duti Free ma !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

cum adica....ma primiti?! iar ai visat tampenii? acu te confunzi cu clubul? :))) eu zic mai bine sa te scufunzi decat sa te confunzi,iar eu unul prefer sa merg cu mobra nespalata ( asta pana o vei veni tu sa o speli ) decat cu ea frumoasa si degeaba....iata un cuvant cu care te confunzi perfect :))))

e duty....americanule prespalat

mai ai poze cu tine langa dube?:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salutare la toata lumea! Am si eu o nelamurire : daca am filtru sport si finala schimbata trebuie sa imi pun power commander? Afecteaza in vreun fel motorul dak nu am power commander si alea schimbate ? Daca s-a mai discutat asta pe undeva pls linku !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

genul meu esti...:D

parerea mea, care ti-am spus-o si pe messenger dar pe viitor o sa ma abtin sa ti-o mai impartasesc daca nu ma crezi pe cuvant de cercetas :P ; este ca :nu este nevoie de pc ptr o finala si filtru ci doar ptr o evacuare completa care schimba total mersul unui motor....un pc bine setat este intotdeauna un aport la mersul unei motorete insa eu unul il vad "degeaba" cat timp o evacuare completa nu este prezenta si mersul se face pe drumuri publice :)

desigur acum vei fi invitat sa cumperi un pc de la racetek unde ti se va asigura si o setare preluata direct din superbike alaturi de o semnatura de la zorro :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
genul meu esti...:D

parerea mea, care ti-am spus-o si pe messenger dar pe viitor o sa ma abtin sa ti-o mai impartasesc daca nu ma crezi pe cuvant de cercetas :P ; este ca :nu este nevoie de pc ptr o finala si filtru ci doar ptr o evacuare completa care schimba total mersul unui motor....un pc bine setat este intotdeauna un aport la mersul unei motorete insa eu unul il vad "degeaba" cat timp o evacuare completa nu este prezenta si mersul se face pe drumuri publice :)

desigur acum vei fi invitat sa cumperi un pc de la racetek unde ti se va asigura si o setare preluata direct din superbike alaturi de o semnatura de la zorro :)

nu nu. nu a lui zorro. a maestrului. lasa omul sa-si puna ce vrea, poate vrea si un contact din ala smecher pe etrier sa fie tunnningu perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Salutare la toata lumea! Am si eu o nelamurire : daca am filtru sport si finala schimbata trebuie sa imi pun power commander? Afecteaza in vreun fel motorul dak nu am power commander si alea schimbate ? Daca s-a mai discutat asta pe undeva pls linku !

PowerCommander este pentru motocicletele de curse pentru a aduce graficul usor ondulat la un grafic liniar.

Adica daca pe un circuit ai nevoie sau esti obligat in functie de calcaturi sa iesi din viraj cu 6000rpm, setezi power commanderul ca la acea turatie sa nu-ti creeze explozii.Sa poti iesi din viraj fara sa derapezi.

Eu mi-am cumparat din obisnuinta PowerCommander pe R1 dar nu l-am folosit decat pe strada drept pentru care l-am dat jos, in shimb pe un R6 chiar si pe mersul pe strada asi folosi PowerCommander pentru ai reduce explozia violenta la turatii mici pe viraj.

Cel mai bine ar fi sa vi pe la noi si sa ma lasi pe mine sa ma dau cu motocicleta ta (asta in caz ca ai vre-o raritate ce n-o stiu) pentru ati spune ceea ce te-ar face mai exact in mersul pe care il alegi.

P.S.Am vazut ulterior ca in ID ul tau ai K6.Daca despre asta e vorba te anunt ca esti deja mult peste ceea ce ai nevoie in materie de putere.Cu banutii de PowerCommander te sfatuiesc la cauciucuri mai bune sau la amortizor ghidon si suspensie setata pe greutatea si stilul tau de mers.

RaceTek HighWay .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×
×
  • Creează O Nouă...