Mergi la conţinut

sabinrace


Recommended Posts

Tocmai de aceea ti-am ales numele de Clovnul meu

bun...atunci altfel:

am un kit turbo pentru monster 1000s i.e.

unde il montez (asta e treaba usoara), cine imi scrie mapa de injectie din nou ?

Avem tot ce ne trebuie pentru asta dar ne mutam si te poutem ajuta in 30 de zile.

Daia n-am raspuns.Sau poti sa te duci pana atunci la Ducati si sa iti dea la injectie in plus sau minus fara sa creeze o alta harta cum e noirmal in cazul tau.

Nu te juca cu benzina la turbo ca risti gaurirewa pistoanelor daca e prea sarac sau prea bogat.

Vin-o la show si ne gasesti acolo sambata si duminica.

post-9604-1175182247_thumb.jpg

post-9604-1175182464_thumb.jpg

post-9604-1175182477_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 424
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ti-am vazut motoru sabin in fatza la kawamotors ...sper sa ajung si la salon sa o vad mai de aproape si pe bune sunt si yo curios cati cai o sa arate dyno-ul de la united ...oricum ai muncit mult la motor si te felicit ( sper ca va fi cu adevarat o schimbare majora )

ps : coxanelu nu inteleg ai facut deja un hobby in a te lua de sabin ...dyno-ul o sa zica tot

ps2 : bota te rog sa nu te mai certi si aici cu ceilalti useri cum se intampla pe sbz

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista o limita

Nu vad ca ar exista!Poate doar pentru unii.Sau asa demonstrezi.Deosebit ceea ce a iesit la final din R1 lui SABIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor.

In afara faptului ca mi-am dorit totdeauna sa am un club sau ceva de genul asta, am mai invatat ca trebuie sa vrei cu adevarat si pana la urma se rezolva.

Am vrut un cal. Si nu orice cal, calul lui Zoro.

Dar m-am gandit sa-l fac sa arate asa cum cred eu ca i-ar sta bine lui Zoro din viitor.

Am facut calul lui Zoro si am iesit astazi, o plimbarica cu el de control.

Am simtit surplus mare de putere la turatii mici. Am mai simtit ca frana de fata ar trebui inbunatatita si am mai simtit ca toate sunt in rest bine legate.

As vrea sa merg cu ea la salon dar o voi duce maine dimineata la 8 cu duba. E mai profesional asa.

Ne vedem acolo sau dupa toata treaba.

Va multumesc ca ati fost alaturi de mine in aceasta incercare si sper ca nu v-am dezamagit.

P.S. Tot inafara de parbriz si suruburi este modificat RaceTeK...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad ca ar exista!Poate doar pentru unii.Sau asa demonstrezi.Deosebit ceea ce a iesit la final din R1 lui SABIN.

Exista o limita - Gaxel a tras-o aici si era ce a bunului simt , Bota oricat de mult nu l-ai suporta inca o trage pe strada si inca nu sta vre-unul pe langa ea .... acum Sabin a tras o noua limita la Custom .....

Plm .... ce e al lor , e al lor .

A iesit frumoasa in poze si daca arunci un ochi spre motor te cumtremuri un pic .

Eu unul astept sa vad Dynochart-ul .

Succes la urmatoarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori lumea are o neincredere vis a vis de diverse tuninguri.Nu pot sa zic ca eu nu am o retinere pt ca am vazut, am si mi-am facut o idee despre Option Moto.

Acum cel mai bine e sa mergi pe burta si sa arati doar produsul finit.

Treaba asta cu publicitatea nu aduce - parerea mea - decat "cearta" intre noi: eu am o retinere, tu spui ca e cel mai tare altul vine si contesta calitatea si profesionalismul etc etc.

Repet parerea mea e ca trebuiesc facute in garaj apoi testate si apoi publicate.

Numai bine Sabin si azi trec sa o vad si eu ca cel putin " la exterior" e frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hobby mi-am facut din asta pentru ca, ca user al acestui forum, ma include in oala cu prostii pe care crede el ca ii duce cu vorba cu gume de 800 de eur si chiulase ca a lu' rossi....uitati-va si voi in poze in jurul motoretei.....ati vazut in afara de chei, hartii, sticle si mazgalituri pe pereti vreun aparat care poate intr-adevar sustine ce zice ca face el la motor?! ( ca de taiat codite si dat un aerograf nu e nevoie de mai mult decat ce are ;) ) ....sau va e o oarecare teama ( nu confundati cu respectul) sa ii spuneti ca abereaza si va ia de prosti?! cei care se simt in ce am spus, sa inghita in, il citez pe sabin....continoare nebuniile lui....dar parerea mea ca daca il mai luati cu bravo and shit sinteti in oala lui ;)

daca o lasa strict la partea cu modificari estetice, crede-ma ca nu comentam o singura data negativ, ba chiar poza cu r1 photoshopata pusa la inceput mi-a placut enorm cand am vazut-o pe net prima data

pe dyno? o sa faca ce a facut si bota dupa 100 de modificari si chiar mai rau daca chiar si-a bagat nasul in motor cu surubelnita.....am vazut chartul lui (bota).....o mare frectie, daca tin bine minte si se poate afla rapid, chiar o mica scadere de putere.....ca bota merge asa tare e altceva, aia e nebunia si talentul lui care il impinge....dar strict tehnic a dat-o in bara ( si asta cu piese adevarate nu cu pistoane luate la pila si alte povestiri de-ale lu' habarnam ), la fel cum o va face si......zoro :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ... stii bine ca nici eu nu suport fazele cu limbricilor , pizdoilor , nimenilor samd samd , ca nu asa iti arati valoarea din punctul meu de vedere si vorbele sunt vorbe .... dar motocicleta face un dolar peste tot ce s-a customizat in Romania doar pentru look .

5 Cai daca are in plus , inseamna ca e cel mai reusit custom ever made ... eu astept sa vad cu toata curiozitatea ce s-a intamplat in motor , pentru ca Sabin indiferent de evolutia lui in state , a fost acolo unde custom and shit happened si este foarte posibil sa se fii intors si cu un bagaj de cunostinte din chestia aia .

Acum sa lasam faptele sa vorbeasca ... vorbele raman vorbe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai normal.

La motor o sa aflati de la mine cum merge iar cand voi considera ca e momentul oportun o voi duce si la Dyno.

Oricum de sapt viitoare va intra totul in normal.Motoreta mea o voi folosi pe strada si ma voi ocupa mai mult de restantele din garaj si de celelalte departamente neacoperite.

Pana la urma am avut dreptate.

Am facut mai bine in realitate decat visam eu pe photoshop...

Ma duc la show.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta nu a fost slefuita sau polisata -ceruita ptr show. Probabil nu straluceste asa cum ar fi trebuit.

Am bineinteles mari probleme cu manechinele care vor sa se fotografieze in toate pozitiile posibile calare pe ele sau pe motor.

M-au bagat astea in paranoia sa nu cumva ...

Cat despre estetica atat am reusit sa fac in timpul asta si am mai spus-o ca nu sunt pe deplin multumit insa ma pot mandri ca atat r1 turbo cat si cel custom sunt Made In Romania 100%.

Prezenta presei la un asemenea eveniment mi s-a parut cam slaba.

Iata ma ajuns unde am promis si iata-ne ajunsi in ultima zi a expozitiei.

Voi adauga poze de la show in zilele urmatoare si bineinteles povestiri de neuitat cu motociclistii ce-au venit s-o vada...

Multumim tuturor pentru ajutorul acordat.

http://www.youtube.com/watch?v=9bE5hE89vTk...ted&search= Pentru admiratorul meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Modificarea volumului camerei de compresie este discutabila fara refacerea carburatiei si/sau aprinderii,

2. "operatiunea" de lustruire, cred mai degraba ca nu merita efortul.

1. Gresesti. Maresti compresia si implicit maresti puterea. O poti face modificand blocul sau/si chiulasa sau doar pui pistoane cu o geometrie "diferita" in cap. Dar odata cu marirea compresiei si a puteri se va mari si uzura pieselor stresate.

2. Gresesti. Lustruirea "oglinda" in interiorul admisiei duce la o "curgere" mai fluida a aerului spre pistoane si implicit o "respiratie" mai sanatoasa a motorului.

inca o remarca de genul asta si eu iti dau un ban ;)

pe langa faptul ca esti offtopic remarca ta este venita numai ca sa agite spiritele si orgoliile.

si ca sa nu iti dau warn adu argumente pertinante la ceea ce zici .. daca nu aduci iti dau warn.

Orgoli zgariate si amenintari de cenzura.

De cand e lumea si pamantul.

QUOTE(gaxel @ Mar 29 2007, 04:17 AM)

exista o limita

Nu vad ca ar exista! Poate doar pentru unii. Sau asa demonstrezi. Deosebit ceea ce a iesit la final din R1 lui SABIN.

Limitele sunt pt cei limitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imaginea cu arborele, incercuita cu rosu, arata un balansier gata polisat.La finalul acestei operatiuni arborele va fi dus la teste (comparator) ptr a fi reechilibrat.

Nu este prima data cand fac asta.Este al 4 lea motor si de fiecare data am obtinut rezultate extraordinare.

Ps.Prima data a fost in 1999 pe yzf 750 sub tutela clubului LuPo Racing TM.

Motoarele de curse sunt toate prevazute cu aceste modificari. La serie costurile unei asemenea preparati ar creste pretul final iar graficul de putere ar urca-cobora mult prea rapid pentru a fi vandut pe strada.

KLM prepara quloase de motociclete si da peste 15 cai la roata din marirea admisiei si slefuirea evauarii, pentru asta cer 1500 euro.Sunt motociclete la noi care au fost facute la klm si intradevar in urma testelor au iesit cu un surplus de putere considerabil.

Eu prin ceea ce fac motorului acum practic ma astept la puteri de peste 20 cai la roata, si urcari ale puterii mult mai radicale.

Imi plac motoarele normal aspirate si fac tot ceea ce stiu pentru a creste puterea si randamentul.

Daca-mi permite-ti...? :D

Asa este cu arborele lustruit si cu uleiul care nu mai sta pe el = grame in miscare, ok.

Eu doar am observat o mica greseala .....si anume in prima fraza zici ca duci arborele la echilibrat ok.

Numai ca nu se echilibreaza cu comparatorul :D

In cazul nostru se echilibreaza cu in protap care se prinde cu virfurile in manetoane = ambori si cu.....dormasina :D(static).

Si dinamic cu .....o masinarie specializata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oaspete
Acest topic este acum închis pentru viitoarele răspunsuri.
  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×
×
  • Creează O Nouă...