Mergi la conţinut

Recommended Posts

Am auzit numai vorbe bune despre bmw-uri... majoritatea se refereau strict la fiabilitate...

Cred totusi ca multi nu au ajuns sa aprecieze motocicletele de tura lunga... Lipsa timpului este cel mai probabil motiv. O astfel de motocicleta, este buna numai in domeniul ei: drumurile lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-as lua BMW dar pretul e mult mult peste puterile mele

se pare totusi ca neamtul tine la pret dat fiind faptul ca motoreta e aproape indestructibila

a venit azi un baiat cu un 1200 GS parca si m-a cam dat pe spate la ce lucruri am auzit despre BMW in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, BMW face motoare serioase dar cam piperate in comparatie cu concurenta.

S-au luat si ei dupa japonezi si fac motoare 4L pt vitezane dar nu am vazut pe nimeni cumparand.

In noile modele se incorporeaza ultima technologie si performantele sunt ca atare dar parca un BMW vechi arata bine.

In ceea ce priveste drumurile lungi cam asa este. Europa este relativ mica si aglomerata in comparatie cu Texas 1200km sau Calif. 1600km lungime. Aceste distante considerabile au drumuri de se termina la orizont si chiar cu 200 parca tot nu ajungi la capat destul de repede.

Touringurile sunt pt motociclistul matur care a supravietuit pe doua roti si inca are virusul in el si sa fim sinceri dar o duce bine si financiar. O clasa confortabila.

post-6621-1185398540_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da cam ai dreptate

mie sincer imi par puturoase asa la prima impresie mai putin cel 4 in linie

insa am mers cu F 650 si cu un R65 - te duc unde vrei si aproape pe ce drumuri vrei cu conditia sa ai rabdare

dar ce mai conteaza viteza cand atingerea destinatiei e importanta

Spre ex plec la Sibiu: nu imi vine sa ii dau tare ca tot acolo ajung , cam asa e si cu BMW

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana de curand BMW erau doar cu sasiuri din fier si extrem de conservativi cu designul dar dorinta de a supravietui pe o piata din ce in ce mai dura le-a schimbat filosofia. Construiesc ce cere piata.

Intradevar preturile sunt mult mai mari decat concurenta si asta se bazeaza pe nume si fabricarea inca de moda veche.

Dar este poate singura firma europeana cu seriozitate pe piata motociclista.

post-6621-1185825799_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost pe Transfagarasan vineri

Printre altele era un tip in gasca noastra care avea un 650 GS daca am retinut bine

Super supe s-a comportat si il luase pe "asta micul" ca sa nu il ia pe cel de 1200 GS care e mai greu

Eu am ramas prost de tehnologie si de cum putea sa mearga motorasul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu sunt (de doua luni) fericitul posesor al unui BMW R 1150 GS si pot sa spun ca este un motor de vis, nu mai vreau altceva; este foarte comod, se comporta excelent pe orice drum si in orice conditii, are o cilistica super.

Chiar daca este un motor greu este foarte manevrabil, are cuplu foarte mare la turatii mici, suspensia se comporta excelent iar ABS-ul face toti bani.

Scuze pentru calitatea pozelor sunt facute cu un telefon mobil.

post-245-1188847369_thumb.jpg

post-245-1188847391_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se bazeaza pe nume si fabricarea inca de moda veche.

Este o prejudecata "bazata" pe dinozaurii care suprevietuiesc inca in tarile subdezvoltate si pe necunoasterea tehnologiei si a solutiilor tehnice incorporate in motocicletele BMW. A crede ca BMW a ramas un gramofon cu manivela este o grava eroare...

Daca studiem istoria acestei firme de exceptie ne vom "mira" de multimea inventiilor si inovatiilor incorporate cat si de recordurile adunate de-a lungul timpului... care sunt trecute cu vederea de cei care nu vor un motor fidel pentru lumea reala, ci povesti de marketing si performante aberante cu care nu ai ce face decat in vise sau in cosmare... Depinde de om.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt (de doua luni) fericitul posesor al unui BMW R 1150 GS
Da, motorul tau este un soft enduro modificat si pt touring si astfel adaptat drumurilor mai putin asfaltate bine.Este foarte practic in romania daca ai greutatea si indemanarea necesara.Pe nisip sau noroi esti mort cu asa motor.
Este o prejudecata "bazata" pe dinozaurii care suprevietuiesc inca in tarile subdezvoltate si pe necunoasterea tehnologiei si a solutiilor tehnice incorporate in motocicletele BMW.
Adevarat ca BMW a incorporat noi technologi dar ...... inca au o greutate in plus fata de concurenta japoneza si inca mizeaza mai mult pe cuplul la turati mici in comparatie cu puterea la turati mari. Reactioneaza cava mai incet cerintei de piata.
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios sa aflu, incluzand tomberoanele nichelate americane si japo-italienele, pe cate modele BMW ai mers si cate sute de mii de kilometri...

Numai asa vei putea sa apreciezi la drum lung si pe vant puternic ce mult conteaza "greutatea in plus" distribuita cu cap acolo unde trebuie...

Firma BMW reactioneaza corespunzator la cerintele exclusiviste ale pietei pe care o reprezinta publicul ei tinta.

...Exemplu concret si cat se poate de actual: la cel mai tare comparativ din Europa incheiat recent, "Alpen Masters", cu toate motocicletele de serie aflate acum in productie, dintre zecile de motoare testate la sange pe locul 1 s-a clasat un... BMW si anume boxer !!! R 1200 R.

Incredibil pentru iubitorii de macaroane fierbinti sau prajitoare de orez dar adevarat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios sa aflu, cate sute de mii de kilometri...

Numai asa vei putea sa apreciezi la drum lung si pe vant puternic ce mult conteaza "greutatea in plus" distribuita cu cap acolo unde trebuie...

300,000km si iti pot povesti despre vanturi puternice simtite de mine.

Culcasera un TIR si mergeam inclinat dar in linie dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fratii Mijaica ii cunosti ?

:thumbup1:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A propos de kilometri...

Fratii Mijaica sunt trei supermotociclisti romani stabiliti de 25 de ani in State: Costel, Marian, Adrian.

In prima poza apar un prieten venit din Romania si Marian Mijaica la New-York in fata cladirii Natiunilor Unite dupa turul NY - Daytona - Key West - NY.

Aici romanul la celebra borna din Key-West.

Sa auzim numai de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
A propos de kilometri...Fratii Mijaica sunt trei supermotociclisti romani stabiliti de 25 de ani in State: Costel, Marian, Adrian.In prima poza apar un prieten venit din Romania si Marian Mijaica la New-York in fata cladirii Natiunilor Unite dupa turul NY - Daytona - Key West - NY.Aici romanul la celebra borna din Key-West.Sa auzim numai de bine !
:scooter: nea dane, scuza-ma pentru interventie , te priveam cu o mare admiratie cind aveai '''red baron'''parca dar parerea mea sincera este ca si honda face niste lucruri solide si bine gindite...plus ca la sfatul domniei tale mi-am luat xj-ul de 900 din 89 cu care am facut 20000 de km intr-un an si merge ca in prima zi.....pentru mine exista o singura regina turing , enduro, etc, si anume -honda cx 500-nu putine sunt in anglia care au mai multe sute de mii de mile...
300,000km si iti pot povesti despre vanturi puternice simtite de mine.Culcasera un TIR si mergeam inclinat dar in linie dreapta.
:scooter: domnu' inginer ,ne spuneti si cu ce model de bmw ati facut km aia?
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-honda cx 500-nu putine sunt in anglia care au mai multe sute de mii de mile...

domnu' inginer, ne spuneti si cu ce model de bmw ati facut km aia?

Motor "rece", compresie mica si turatie mica duc la o solicitare a metalului redusa si o viata lunga.

Pai ..... Honda, Harley, Honda. Doar am schimbat motorul ocazional cu o amica ce detinea BMW si .... mergea bine la drum lung dar ceva mai greu decat VFR-ul meu de atunci. Sunt motoare solide pt asfalt bun si mers conservativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.In primul rand ... Romania e mica ... Europa e suficient de mare ... si nu degeaba ca alte tari.

2. Sa nu uitam ca DL-ul de 650 care a castigat 2 ani la rand a pierdut de data asta pe criterii estetice, ca vezi doamne tare frumoase mai sunt BMW-urile din zilele noaste. Frumoase ca curul unui babuin.

3. Sa nu uitam si afirmatia ca "sunt singurii producatori seriosi din Europa" ... care e total gresita, fie si numai pt.

simplul fapt ca pe locul III a iesit Triumph Tiger.

Sa nu mai vorbim de Speed Triple si de Daytona ... care nu au ramas niciodata de caruta la nici un test comparativ.

Ba nu scuze, in ultimii doi ani le-au castigat.

Si Domnu' Nastase nu inteleg ce te doare pe tine de motoarele japoneze. Lasa-le in pace daca nu iti plac.

Ca, daca e la o adica BMW-ul nu prea trece cu productia de 800.000 exemplare, pe cand Honda baga cam 12.000.000

Suzuki , Yamaha 3-4 mil(fiecare), si Kawasaki peste 1.500.000.

Cu alte cuvinte si cea mai slaba firma japoneza baga aproape dublu fata de BMW.

SI sa nu uitam ca aia mici si rai care mananca orez sunt la ora actuala cea mai dezvoltata tara din pdvd tehnic si

asta in conditiile in care tara e devastata periodic de taifune si cutremure + nu prea au de loc resurse naturale.

Si nu cred ca are rost sa intram in polemici de genul : BMW-ul e mai bun pt. ca .....

E mai buna ca iti place dumitale ... pt. mine cea mai buna e motocicleta care (inca) nu s-a inventat.(sau a mea)

P.S.> Sunt totusi de acord cu faptul ca la capitolul Touring BMW-ul are un cuvant greu de spus si ca isi merita acest topic.

Dar, pdapd acest tip de afirmatie (jignitoare la adresa unora) nu isi are nici ea locul in acest topic

"Incredibil pentru iubitorii de macaroane fierbinti sau prajitoare de orez dar adevarat..." :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut voios fratilor mei intru moto !

In primul rand as da dovada de o mare stupizenie daca m-as umfla in pene la toate laudele dar as face buba la scufitza si daca as pune la inima toate lucrurile neadevarate de care ma acuza unii...

In al doilea sa nu uitam ca in cei 39 de ani de motociclism am avut o serie de japoneze capabile printre care se numara XJ-ul de 900 "Leoaica" touring greu si de isprava incarcat varf cu bagaje si una bucata partenera cu care am facut multe escapade de pomina incluzand un tur de tzara si "rataceala prin munti" de la Izvoarele Cernei la Uricani... Am vandut-o cu ani in urma la 80.000 km si merge si acum cand a trecut cu mult de 200.000... Sau Banditul 1200 S cu care am haladuit peste 5.500 km pe coasta de Est a SUA de la New-York la Key-West si inapoi...

Sau niste italience fierbintzi cum ar fi Guzi V11 Sport sau Multistrada DS 1000... Si muuultzi alb-albastri of course...

Faptul ca anul acesta a castigat BMW, ca anul trecut si anul viitor vor castiga un samurai sau o macaroana face parte din regula jocului si a dreptului nostru de optziune libera si de a simtzi si alege dupa mintea si sufletul fiecaruia.

Ca un motociclist vechi ce ma aflu nu urasc nici socialistele, nici americancele, nici japonoaicele dar si eu la randul meu pot fi malitzios cateodata sau pot folosi o umbra de umor in exprimare.

Este vorba de stil. Care stil nu este nici arogant si nici demolator asa cum gresit inteleg unii...

La multzi kilometri frumosi !

:thumbup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut voios fratilor mei intru moto !

In primul rand as da dovada de o mare stupizenie daca m-as umfla in pene la toate laudele dar as face buba la scufitza si daca as pune la inima toate lucrurile neadevarate de care ma acuza unii...

In al doilea sa nu uitam ca in cei 39 de ani de motociclism am avut o serie de japoneze capabile printre care se numara XJ-ul de 900 "Leoaica" touring greu si de isprava incarcat varf cu bagaje si una bucata partenera cu care am facut multe escapade de pomina incluzand un tur de tzara si "rataceala prin munti" de la Izvoarele Cernei la Uricani... Am vandut-o cu ani in urma la 80.000 km si merge si acum cand a trecut cu mult de 200.000... Sau Banditul 1200 S cu care am haladuit peste 5.500 km pe coasta de Est a SUA de la New-York la Key-West si inapoi...

Sau niste italience fierbintzi cum ar fi Guzi V11 Sport sau Multistrada DS 1000... Si muuultzi alb-albastri of course...

Faptul ca anul acesta a castigat BMW, ca anul trecut si anul viitor vor castiga un samurai sau o macaroana face parte din regula jocului si a dreptului nostru de optziune libera si de a simtzi si alege dupa mintea si sufletul fiecaruia.

Ca un motociclist vechi ce ma aflu nu urasc nici socialistele, nici americancele, nici japonoaicele dar si eu la randul meu pot fi malitzios cateodata sau pot folosi o umbra de umor in exprimare.

Este vorba de stil. Care stil nu este nici arogant si nici demolator asa cum gresit inteleg unii...

La multzi kilometri frumosi !

:thumbup:

iata ca virsta isi spune cuvintul...un adevarata gentleman....

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

BMW Motorrad a lansat o nouă gamă de motociclete pentru 2008

Modelele noi apărute de motociclete de la BMW Motorrad continuă tradiţia companiei care lansează produse sport, de aventură şi ce oferă libertate de mişcare. După recenta apariţie a modelului HP2 Sport – care a extins gama de motociclete ale companiei – BMW Motorrad ne demonstrează în continuare că-şi respectă propria filozofie, denumită „new design philosophy”, prin prisma modelelor noi apărute. În cadrul Salonului EIMCA, desfăşurat între 8 şi 11 noiembrie la Milan, au fost lansate 5 motociclete, dintre care 3 în premieră şi 2 ce vor fi puse în producţie pentru 2008.

F 650 GS – o nouă versiune a popularului GS

post-12577-1194722244_thumb.jpg

F 800 GS – o motocicletă nou-nouţă de greutate medie şi cu un comportament excelent off-road

post-12577-1194722258_thumb.jpg

G 450 X Sports Enduro – un model lansat în premieră pentru competiţia „enduro”, precum şi pentru piaţa sport de motorete off-road

post-12577-1194722300_thumb.jpg

R 1200 GS – o versiune reînnoită a bestseller-ului GS BMW Motorrad

R 1200 GS Adventure – un model îmbunătăţit pentru concursurile de distanţe lungi Enduro.

post-12577-1194722319_thumb.jpg post-12577-1194722409_thumb.jpg

Pentru detalii complete, aici şi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar BMW a trecut prin schimbari radicale in ultimi 10 ani si nu ii acuza nimeni ca vor sa-i copie pe japonezi dar imi place ca s-au diversificat si fac si ei 4L si chiar au si un motor mai mic chiar daca nu este pt incepatori. Le lipseste complect prezenta din categoria 70cc - 350cc si cel ce invata sa mearga pe Honda, Y..., S..., K.... isi va lua si una cand va creste.

post-6621-1194883940_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut voios fratilor mei intru moto !

In primul rand as da dovada de o mare stupizenie daca m-as umfla in pene la toate laudele dar as face buba la scufitza si daca as pune la inima toate lucrurile neadevarate de care ma acuza unii...

In al doilea sa nu uitam ca in cei 39 de ani de motociclism am avut o serie de japoneze capabile printre care se numara XJ-ul de 900 "Leoaica" touring greu si de isprava incarcat varf cu bagaje si una bucata partenera cu care am facut multe escapade de pomina incluzand un tur de tzara si "rataceala prin munti" de la Izvoarele Cernei la Uricani... Am vandut-o cu ani in urma la 80.000 km si merge si acum cand a trecut cu mult de 200.000... Sau Banditul 1200 S cu care am haladuit peste 5.500 km pe coasta de Est a SUA de la New-York la Key-West si inapoi...

Sau niste italience fierbintzi cum ar fi Guzi V11 Sport sau Multistrada DS 1000... Si muuultzi alb-albastri of course...

Faptul ca anul acesta a castigat BMW, ca anul trecut si anul viitor vor castiga un samurai sau o macaroana face parte din regula jocului si a dreptului nostru de optziune libera si de a simtzi si alege dupa mintea si sufletul fiecaruia.

Ca un motociclist vechi ce ma aflu nu urasc nici socialistele, nici americancele, nici japonoaicele dar si eu la randul meu pot fi malitzios cateodata sau pot folosi o umbra de umor in exprimare.

Este vorba de stil. Care stil nu este nici arogant si nici demolator asa cum gresit inteleg unii...

La multzi kilometri frumosi !

:thumbup:

un om cu scaun la cap
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!Sunt norocosul si fericitul posesor al unui R1200GS,achizitionat de la Auto Bavaria in ziua in care Dl Nastase lucra acolo.Tin minte ca l am intrebat ce parere are despre motocicleta.Discutia a durat cam 10 minute iar clientul(eu)a fost entuziasmat de cuvintele de lauda aduse acestei motociclete,cuvinte care nu veneau de la orisicine.Multumesc ca m ati ajutat sa fac alegerea potrivita.Este cea mai completa motocicleta pe care am mers vreodata.

post-5506-1197021434_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

LA MULTI KILOMETRI FRUMOSI !

:thumbup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...