Mergi la conţinut

R1 Sabinrace


Recommended Posts

concluzia trasa de mine dupa vreo 38 de pag.

sabin, n-ai pic se sange in oute(dupa ce ca sunt mici, n-ai nici sange in ele). e clar ca nu o sa sa-i accepti provocarea lui coxanelu, sau daca o sa o faci o sa o faci intr-un exces de furie si o sa iti para rau :D. oricum nu-i bai deoarece tu o sa anunti cu 2 saptamani inainte, si sigur o sa fie si baietii pe acolo sa iti intoarca casca pe cap, asta in caz ca nu te duci prin state sa o testezi...topicul tau este public, de ce ar trebui ca toata lumea sa iti dea dreptate?

cnicusor esti pachet frate... esti o pitzipoanca masculina, un aplaudac care s-a introdus fara sa stie despre ce e vorba intr-o discutie care il depaseste. casca de la avatar e a ta? de unde ai luat-o? de la un scuterist decedat? nu mai incerca sa-i faci fata lui cox, ca nici spate nu esti in stare sa-i faci

pt ceilalti multi care au postat si stiu ca merita... RESPECT!

cu siguranta o sa urmaresc topicul sa vad cand o sa fie sesiunea de teste :D

p.s. de hondar nu zic nimic ca vad ca s-a potolit

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspuns sabin...evident ca ma asteptam sa nu accepti si sa spui ca n-am destule grade sa ma dau cu tine....stii prea bine ca te-as face de rusine, da? ;) si cum spunea si zoltan....barbatul care il face pe altul homosexual....dar hai sa nu incep sa dau public activitatile tale de prin Spania despre care am auzit de la diversi...sau chiar vrei sa-mi fortezi tastele sa afle lumea cine e cu adevarat cum ma faci tu pe mine ?:D

deci r1 este...sau mai bine zis va fi...cea mai apropiata replica rossi cosntruita vreodata?? :))) woahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

compasul tau este intr 4 magneti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-13371-1231344819_thumb.jpgAm urmarit topicul asta inca de cand era un " pui " sa zic asa... in mare parte a post o maaaaaaare LATRATURA, o adunatura de injurii si de insulte care nu faceau altceva decat sa ii amuze pe cei care citeau si sa agite spiritele printre cei care se insultau....

Acum cand am vazut ca sabin a renuntat la insulte si alte chestii dinastea (si bine a facut) si s-a decis sa taca si sa faca... am crezut ca in sfarsit discutia a revenit cat de cat pe linia de plutire... dar mam inselat... si spun asta pentru ca imediat ce a pus poze cu proiectele la care lucreaza, au aparut unii (nu dau nume) care sa il provoace si care sa ii bage bete in roate...

Eu nu am nimic cu nimeni si urmaresc acest topic cu gandul ca poate mai aflu si eu ceva interesant, dar am gasit doar bagatori de vina ( oameni care nu se simt ei bine daca nu se cearta cu cineva si daca nu critica si nu insulta pe cineva)...

Daca Sabin isi face o motocicleta cu care sa mearga pe circuit nu inseamna ca merge acolo ca sa se bata cu greii... merge pentru ca ii place sa se dea pe circuit, acolo se simte el liber, ii place sa faca asta, o face din placere si(sau) pentru distractie.

Il apreciez pentru ca vrea sa isi construiasca motorul asa cum ii place lui si cum are el ideea in cap, este o forma de exprimare libera, si nu vad de ce este catalogat drept nebun sau mai stiu eu cum... el vrea sa iasa din tipare cu ceva, vrea sa isi faca un motor unic care sa il reprezinte, o face pentru satisfactia proprie... a postat aici pentru a arata si altora ideile lui(bune sau rele) in speranta ca va mai afla alte idei si pareri.... nu vad ce e rau in asta.... traim intr-o tara libera ce naiba!!!

Dar cum istoria a aratat-o cei care ies din tipare sunt consiterati outsideri si sunt priviti ca atare....

Este pe discovery o emisiune (Chop Shop) cu Leepu - un asa zis designer din bangladesh si Bernie un mecanic englez care au un atelier impreuna si care fact tot felul de proiecte (unele foarte reusite) in timp de 3 saptamani si cu un buget minim.

Leepu pur si simplu se apuca de taiat daca are o idee in cap, fara sa puna pe hartie.... Dupa mine si Sabin este un fel de "Leepu" si este liber sa faca ce vrea in atelierul lui... de aceea il apreciez pentru ca is pune ideile in practica si vrea cu tarie sa creeze ceva unic, ceva iesit din comun... gusturile nu se discuta, unora le place altora nu, dar important este ca lui sa ii placa si sa obtina acea satisfactie pe care o ai de fiecare data cand creezi ceva nou si esti multumit de ceea ce ai realizat prin propriile forte..... asta este cel mai important atunci cand faci ceva pentru tine si pentru sufletul tau... iar ca un "bonus" este sa vezi ca si altora le place creeatia ta si esti apreciat pt asta....

Chiar daca performantele motorului nu re ridica la asteptarile racerilor.... la asta se mai poate lucra si se poate imbunatati... tehnic tot timpul se va putea mai bine...

Stii ce Sabine tinete de treaba in continuare si nu ii mai lua in seama pe cei pe care vorbesc doar ca sa se afle in treaba.... :beer:

Tin sa mentionez ca nu il cunosc absolut deloc pe Sabin, si nu ma intereseaza viata lui.

Omul are initiativa dar multi il condamna in loc sa ii dea idei sau indrumari...

Numa bine!!! :beer:

Later Edit: Niste poze.

post-13371-1231344797_thumb.jpg

post-13371-1231344838_thumb.jpg

post-13371-1231344855_thumb.jpg

post-13371-1231344870_thumb.jpg

post-13371-1231344923_thumb.jpg

post-13371-1231344969_thumb.jpg

post-13371-1231345022_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca a spus cineva ca nu face treaba....insa face mult mai putina fata de cata spuna si la un nivel infinit inferior reclamei :) e visul lui nebun, sa se ingroape cu el din partea mea....dar sa nu mai incerce prostirea unora care stiu si ei cat de cat despre mobre...;) asta e chiar jignire

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am spus ca voi merge pe circuit intr-un anume moment (voi anunta cu minim 2 saptamani inainte cand o fac)

pentru a testa aceasta motocicleta construita in parametrii lui Rossi. Nu am spus ca vreau sa ma dau ca sa castig sau alte aberatii. Mi-am terminat activitatea Sportiva Viteza in 2004 si ceea ce mi-am propus de atunci e sa intru in departamentele tehnice de la viteza pentru a ajuta si a scade secunde pe circuit dar nu eu ca pilot ci ptr altii.

Deci acest R1 este un nivel la care n-am fost (si nici altii nu si-au permis sa poata copia) motorul lui Rossi dar eu o pot face si fac ce vreau.

Despre asta e vorba.....

tu chiar crezi ce spui sabine???....ca trompeta aia de r1 cu toate modificarile pe care vrei sa le faci se poate apropia de motorul lui rossi sau cum spui tu "in parametrii lui rossi"??

Mai vino la curse sa vezi motoare in care s-au investit bani grei si nu cu modificari de carene si vopsele.Suspensii de mii de euro...frane...electronica...telemetrie...si multe altele.Si cu toate astea nici unul din motoarele de la noi nu se poate compara cu ce au greii din campionatele europene....nici macar nu indraznesc sa zic mondiale!!

N-am nimic de obiectat vizavi de ce vrei tu sa faci mobrelor tale....sunt ale tale si poti sa le faci avioane din partea mea....ma deranjeaza doar atitudinea asta superioara fata de toti ceilalti ....

Uneori e mai bine sa-ti tii visele doar pentru tine ...nu sa le imparti cu ceilalti....s-ar putea sa nu le perceapa toata lumea asa cum le percepi tu!!!

PS Asteptam totusi sa ne anunti cand o sa apari cu r1 asta pe pista......in martie e primul antrenament la Serres. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cam asta ceea ce-ati vazut cu R1 Zorro si celelalte sunt eu capabil sa fac si sa arat lumii cum creez si dupa ce ma iau.

Normal ar fi sa intru pe acest forum si sa postez ceea ce fac iar lumea sa urmareasca si sa ajute cu idei sau cu discutii reale.

Sincer opserv in continoare ca conducerea si echipa ProBike nu e capabila de a tine acest topic decent drept pentru care am sa incep sa ma slobozesc pe bufonul de coxanelu si pe ceilalti fraieri care se baga in seama aiurea doar pentru a ma enerva.

Hai ProBike ia decizia ori de a bloca accesul acestor useri pe topicul meu ori de a inchide topicul ca eu fara sa injur slobozitii nu mai scriu.

Deci sloboz sa va unga dragi gaini comentatoare aiurea.

Eu asta am facut azi. Se vede in poza.

P.S. Mesajul este adresat celor ce guita fara rost in acest topic ceilalti de la inchiderea topicului vor gasi informatii unde l-am mutat pe racetek.ro.

post-9604-1231352023_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

minunat....ai clacat :) chiar incepusem sa-mi fac griji ca o sa ne vorbesti doar despre motorete, asa cum se cuvine...fara un ton superior...dar probabil iar ai prins ceva prost la butic :)

totusi...eu zic ca e cazul sa pleci ;) asa cum ne-ai tot amenintat ca o faci...nu te-a gonit nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci da, retrag ce am zis: "Acum cand am vazut ca sabin a renuntat la insulte si alte chestii dinastea (si bine a facut) si s-a decis sa taca si sa faca." Pt ca vad ca le-a adoptat din nou...

@ady_viteza

Ai dreptate frate, compara R1 modificat de el cu motoare de curse in care s-au bagat mii de euro si la care au lucrat zeci de ingineri si tehnicieni...... atitudinea asta nu e prea benefica.... Poate daca ar zice R1 modificat de Racetek Replica Rossi(strict ca design) ar fi altceva.

Cat despre iesitul pe pista... si daca o va face o va face pentru el, fiindca din cate vad eu nu conteaza ce cred altii....

Sabine (no offence) nu am nimic cu tine sau cu altii dar fii mai realist.... apreciez ce faci, putini sunt aceia care se pun sa modifice asa cum o faci tu... dar totusi gandeste umpic logic R1 asta nu are cum sa fie nici macar aproape de performantele motorului lui rossi sau a vreunui motor preparat de ingineri si tehnicieni special pt curse..... eventual va fi superior unui alt R1.

Numa bine. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia trasa de mine dupa vreo 38 de pag.

sabin, n-ai pic se sange in oute(dupa ce ca sunt mici, n-ai nici sange in ele). e clar ca nu o sa sa-i accepti provocarea lui coxanelu, sau daca o sa o faci o sa o faci intr-un exces de furie si o sa iti para rau :D. oricum nu-i bai deoarece tu o sa anunti cu 2 saptamani inainte, si sigur o sa fie si baietii pe acolo sa iti intoarca casca pe cap, asta in caz ca nu te duci prin state sa o testezi...topicul tau este public, de ce ar trebui ca toata lumea sa iti dea dreptate?

cnicusor esti pachet frate... esti o pitzipoanca masculina, un aplaudac care s-a introdus fara sa stie despre ce e vorba intr-o discutie care il depaseste. casca de la avatar e a ta? de unde ai luat-o? de la un scuterist decedat? nu mai incerca sa-i faci fata lui cox, ca nici spate nu esti in stare sa-i faci

pt ceilalti multi care au postat si stiu ca merita... RESPECT!

cu siguranta o sa urmaresc topicul sa vad cand o sa fie sesiunea de teste :D

p.s. de hondar nu zic nimic ca vad ca s-a potolit

nu e vb k m`am potolit.. nu cunosc pe nimeni p`aici... doar pe cei care veneau vara la curse pe timishoara.. in fine

ma deranjat faptul k am fost luoat peste picior..urmaresc topicul pt k vreau sa mai invatz si eu cv cat de cat.. am un zzr de 250 si un peugeot jet force 125 turbocompresor si pe ama`n 2 le iubesc k pe copii mei pt k eu am muncit pt ele .. nu alt cnv :wub: imi pare bine k va cunosc.. dar vreau sa invatz si eu cate cv..despre curse si ce se foloseshte la cursele adevarate... respect pt totzi

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci da, retrag ce am zis: "Acum cand am vazut ca sabin a renuntat la insulte si alte chestii dinastea (si bine a facut) si s-a decis sa taca si sa faca." Pt ca vad ca le-a adoptat din nou...

@ady_viteza

Ai dreptate frate, compara R1 modificat de el cu motoare de curse in care s-au bagat mii de euro si la care au lucrat zeci de ingineri si tehnicieni...... atitudinea asta nu e prea benefica.... Poate daca ar zice R1 modificat de Racetek Replica Rossi(strict ca design) ar fi altceva.

Cat despre iesitul pe pista... si daca o va face o va face pentru el, fiindca din cate vad eu nu conteaza ce cred altii....

Sabine (no offence) nu am nimic cu tine sau cu altii dar fii mai realist.... apreciez ce faci, putini sunt aceia care se pun sa modifice asa cum o faci tu... dar totusi gandeste umpic logic R1 asta nu are cum sa fie nici macar aproape de performantele motorului lui rossi sau a vreunui motor preparat de ingineri si tehnicieni special pt curse..... eventual va fi superior unui alt R1.

Numa bine. :beer:

Man. Am modificat motociclete tehnic din 1998 de cand am fost luat in garajul de preparari a lui LuPo Racing Timisoara. Acolo era unul dintre putinele nuclee de curse din Romania si ramane unul dintre cele mai performante si cu cele mai bune conexiuni si scoli tehnice din strainatate.

La aceasta motocicleta am urmarit sa vad si eu cum Valentino Rossi sta pe motocicleta si poate conduce o ciclistica foarte diferita de motoarele ce se vand pe piata.

Nu am terminat geometria siestetica pentru a deschide motorul dar cu siguranta voi intra in motor dupa ce voi testa motocicleta pe circuit. Nici eu nu sunt sigur ca ma voi intelege cu ciclistica ei dar daca nu imi va creea probleme atuci voi trece la nivelul urmator.

Cat despre ceea ce ii voi face in motor acestei motociclete careia ii lipsesc 50cp fata de motoarele de top din 2009 (dupa testul ciclistic) poti afla daca stai si citesti ce-am facut in R1 Zorro (cel care mi-a fost furat de catre aia de asta stiu sa faca) si care a fost o motocicleta ce a ajuns la nivele de putere necontrolabile in orice treapta. Adica la 200km/h daca deschideam gazul brusc, intra in derapaj ca ulterior sa ridice pe-o roata. Foloseam ca de obicei Dunlop GP (cel mai moale cauciuc curse lafel ca Pascota si cei din World SBK, ma rog...

Deci revenind la momentul de fata eu am copiat coordonatele M1 2008 cel afisat de tine in poze si singurul lucru comun ce l-am gasit cu R1 meu (dealtfel foarte important ptr asta) a fost unghiul furcii fata. Scaritele mult mai in fata, seaua mult mai sus, ghidoanele mai in spate. Toate astea trebuiesc facute ca pe a lui Rossi pentru a intelege acea ciclistica. In acest moment mai am de facut scaritele si de terminat designul. Cat despre carena fata nu voi copia de la Rossi decat partea superioara (eleronul) caci ciocul am o idee mai deochiata care o veti vedea ulterior.

P.S. Rog Moderatorii acestui Forum (care sunt prezenti oricum alaturi de multi useri) sa inteleaga ca acest topic imi apartine si este pe baza mea, drept ptr care mi se pare normal sa nu citesc ceea ce scriu retardati mental care pe lumea asta nu sunt capabili de a face lucruri constructive ci doar de a enerva, distorsiona si disimula activitatea mea! Sau va las fara mine si va vor vorbi ei despre ce ... mananca zilnic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sabin a cerut fie sa blochez accesul unor useri pe topicul asta, fie sa inchid topicul. Dorinta lui ca initiator al topicului e lege pentru mine, deci ma obliga sa iau o decizie. Avand in vedere ca nu am voie sa ingradesc accesul unor useri pe un anumit topic(e un forum liber), si chiar daca as vrea nu am timpul necesar pentru a face politie gratuita in favoarea unui anumit user, sunt nevoit sa aplica a doua rugaminte a lui. Topic inchis.

@ Sabin: daca vrei sa iti postezi ideile fara sa fie interventii libere, ai mai multe variante:

- sa iti faci site, lucru cu care ai amenintat de mai multe ori, dar ai revenit aici. Esti binevenit ca orice membru, dar nu astepta tratamente preferentiale.

- sa folosesti facilitatea de blog a pro-bike.

Revin cu o completare:

Am primit observatii de la cativa colegi de forum, obiective dealtfel, asa ca precizez: Am inchis topicul pentru ca Sabin a cerut-o (vezi pagina anterioara). Daca Sabin va dori, o sa-l redeschid. Dupa cum a tinut sa ne explice, topicul e proprietatea lui, asa ca il inchid si il deschid cum vrea muschiul lui. Dar politie gratuita pe el nu o sa fac. Politica mea de moderare o stabilesc eu, nu o impune stimabilul domn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coxanelule... te rog, nu te mai lega de sabin... si viceversa...

sabin.. nu mai pune la suflet, atata timp cat dai apa la moara, ea se invarteste... nu mai rapsunde la posturile care nu iti convin... e singura solutie.

Topicul inchis nu este o solutie si nici blocarea unor membrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noni, daca as fi vazut o singura chestie cu adevarat folositoare pentru circuit pe motoreta lui, crede-ma ca as fi sustinut total transformarea ei....insa el "instiga" la niste aberatii care pot costa viata unor tembeli care se iau dupa el ( nu ca ar fi ei o pierdere directa dar poate familiile lor vor suferi )....asta in caz ca cineva s-ar gandi sa construiasca o replica replica sabinrace-rossi duo....insa vad ca potential exista :)

ai gresit cu ceva...el niciodata nu se leaga de mine....numai eu de el....el ar vrea sa fie lasat in pace sa-si exercite nebunia asupra tinerilor care cred in benzi desenate dar repet....care pot, luandu-sa dupa el, plati extrem de scump

si in final, repet, ma simt extrem de jignit ( iar cine are habar despre ce se vorbeste pe acest topic si nu o face ...n-am cuvinte) ca om cunoscator de motorete si user al acestui forum prin postarea acestor aberatii care pot fi usor considerate ca o jignire la orice inseamna tehnica eficienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coxanelu... asta este parerea ta despre munca lui... nu am rasfoit tot topicul, doar in momentele in care mi s-a atras atentia... Din cate am vazut / stiu, incearca sa modifice motocicleta dupa cum crede el ca ar fi mai bine atat din punct de vedere estetic cat si tehnic. Oricare ar fi rezultatul efortului depus, el incearca sa schimbe ceva, poate iese poate nu, insa cu siguranta incearca.

El oricum isi va continua lucrarile la motocicleta, indiferent de parerile pe care le intampina de la diverse persoane. Oricum, cate persoane sti tu care isi vor taia / gauri cadrul dupa acest topic? Poate daca rezultatul(dovedit) va fi unul favorabil va mai aparea unul sau doi.. dar pana atunci mai e cale lunga.

Hai sa-l lasam sa-si faca treaba linistit si sa umple acest topic cu ce crede el ca merita.

p.s: Daca nu gasesti ceva util intr-un topic, oricand poti uita de el... si faptul ca tie iti tot place sa te legi de el, nu faci decat sa convingi google-ul ca acest topic este util (lucru tocmai opus cu ce crezi tu) prin accesarile multiple si postarile fara numar :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coxanelule... te rog, nu te mai lega de sabin... si viceversa...

sabin.. nu mai pune la suflet, atata timp cat dai apa la moara, ea se invarteste... nu mai rapsunde la posturile care nu iti convin... e singura solutie.

Topicul inchis nu este o solutie si nici blocarea unor membrii.

AI TOT RESPECTUL SI ADMIRATIA MEA NONI. :beer::beer:

1. daca as fi vazut o singura chestie cu adevarat folositoare pentru circuit pe motoreta lui, crede-ma ca as fi sustinut total transformarea ei....insa el "instiga" la niste aberatii care pot costa viata unor tembeli care se iau dupa el ( nu ca ar fi ei o pierdere directa dar poate familiile lor vor suferi )....asta in caz ca cineva s-ar gandi sa construiasca o replica replica sabinrace-rossi duo....insa vad ca potential exista :)

2. repet, ma simt extrem de jignit ca om cunoscator de motorete si user al acestui forum prin postarea acestor aberatii care pot fi usor considerate ca o jignire la orice inseamna tehnica eficienta

1. =))=))=)) Cox are inima si ii pasa de alti. =))=))=))

2. Ai schimbat TU discurile de ambreiaj la moto vreodata in viata ta? Dar o bujie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...