coxanelu Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 multumesc ca mi-ai confirmat faptul ca pot ghici viitorul...:) cat de convenabil.....pai si cu testele cum ramane? cu forja? cu cupele? cu rossi????? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celanimoto Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Sabine, pai ce facem cu Mugelo?Am clacat?Nu se poate....... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 cu ce afecteaza craparea motorului toroapei rosii plecare la serres? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jan_Bastan Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 cu ce afecteaza craparea motorului toroapei rosii plecare la serres? pai la afectat la psihic oricum vad ca cei de la mangusta nu au facut exceptie cu bine cunoscuta "fiabilitate" a motoarelor italiene Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 eu zic ca, daca e adevarat, este doar o scuza penibila sa nu apara la nicio cursa nici anul asta, nicaieri...fix cum am prezis si fix cum e de cativa ani cand e competitia mare si si-ar lua rusinea vietii lui ( asta pentru el ca el se crede vreun miez, pentru ceilalti ar fi doar inca un invins)....si daca nu e adevarat, este INCA O SCUZA PENIBILA dublata de o ciudata forma de nebunie sa nu apara unde am prezis....:) hai sabine, acum concentreaza-te la r1 rossi...poate ii face si niste stupi de albine in airbox...mai vinzi o miere pe la cheia...pe toba aia sigur ai scoate niste carnati numa buni de pus la uscat pe geam la bucatarie...:)))) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jan_Bastan Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 eu zic ca, daca e adevarat, este doar o scuza penibila sa nu apara la nicio cursa nici anul asta, nicaieri...fix cum am prezis si fix cum e de cativa ani cand e competitia mare si si-ar lua rusinea vietii lui ( asta pentru el ca el se crede vreun miez, pentru ceilalti ar fi doar inca un invins)....si daca nu e adevarat, este INCA O SCUZA PENIBILA dublata de o ciudata forma de nebunie sa nu apara unde am prezis....:) hai sabine, acum concentreaza-te la r1 rossi...poate ii face si niste stupi de albine in airbox...mai vinzi o miere pe la cheia...pe toba aia sigur ai scoate niste carnati numa buni de pus la uscat pe geam la bucatarie...:)))) eu cred ca o sa vina asa pe neasteptate si o sa va umple de lacrimi Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Imi pare rau ca n-am poze sa va mai arat dar se lucreaza la greu pe cele 2 motoare cu linie Febr si Martie. Probabil maine va arat cam ce si cum dar nu sunt lucruri de vedere ci electrice si centrari si multe altele ce nu mai am chef sa le mai si spun. Cat despre calutul meu cazut la datorie, l-am adus acasa si urmeaza sa-l desfac cand oi avea timp. Deocamdata nu vad nici Seresu si nici MV ul. Iar m-am acrit... Asta ce mai e? : Warn: (25%) Ha..ha. A avut dreptate Coxu' cand mi-a zis ca n-o sa apari niciodata pe pista....ca o sa gasesti mereu un motiv care sa te faca sa nu apari la curse.!!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 asteapta-te la niste explicatii infantile acum de ce nu o sa vina....:) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jan_Bastan Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 asteapta-te la niste explicatii infantile acum de ce nu o sa vina....:) http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...mp;#entry273516 din pacate rezultatul este foarte previzibil Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabinrace Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Autor Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Dobitoci-lor! Daca nu vin e din cauza banilor alocati lui Agusta. Ma lasa rece categoria lui Coxanelu si nici nu merg acolo pentru ei ci vin cu gasca mea de motoristi. Cu Pascota, LuPo Racing, Kawamotors, Ono etc. Cine da 2 lei pe langusta aia sa se intreaca cu ea. Si de ce? Ce porcarie. Nu ma mai abateti de la subiect si nu mai scoateti topicuri cu numele meu doar asa ca sa va mai radeti de rahatul vostru din creer de gaina. Iar vorbiti aiurea despre proprietatile mele si felul in care imi focalizez eu prioritatile? Marsi butonistu-le. Scarmani ragat toata ziua sa incerci in asa fel sa-mi strici mie si altora lucrurile in timp ce eu repar dupa viermi ca tine ce se cred destepti de la Dzeu. Du-te si te caca ca iar imi imputi topicul cu mirosul tau specific... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 toroapei rosii pai la afectat la psihic oricum vad ca cei de la mangusta nu au facut exceptie cu bine cunoscuta "fiabilitate" a motoarelor italiene Itaaaaaa, ce adevar a grait el!!! Bine cunoscuta fiabilitate de catre cine? De tine? Ai calarit vreo italiana? Si nicio japoneza nu a crapat pana acum. Alea japoneze care se strica sunt facute in Italia. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Itaaaaaa, ce adevar a grait el!!! Bine cunoscuta fiabilitate de catre cine? De tine? Ai calarit vreo italiana? Si nicio japoneza nu a crapat pana acum. Alea japoneze care se strica sunt facute in Italia. Auzi nu te supara dar sti vreo japoneza la care sa inceapa sa-i bata motoru la 15.000? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Auzi nu te supara dar sti vreo japoneza la care sa inceapa sa-i bata motoru la 15.000? Nu stiu ca intorc capul cand le vad. Dar am vazut japoneze desfacute acolo unde imi zace mie motocicleta dar cred ca erau facute in Italia. Auzi, nu te supara dar tu stii vreun KTM care sa ajunga la 15.000? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabinrace Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Autor Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 N-ar cum un motor de 40 000euro sa aibe aceasta compresie la 23000km ! N-are cum. Deci unde a fost cat timp s-a perindat pe la cluburi nu i s-au facut schimburile la timp si probabil a fost turata la rece ca sa arate lumii ca e tare... Nu mai conteaza istoria (trecutul) caci de aici incolo are viitor. N-am sa schimb motorul la Agusta ci am sa-l fac pasta din nou caci la compresia pe care o avea tragea destul de bine. Abia astept la o compresie de 14 sa vad ce stie. Multumesc Daan ptr ID ul MV Agusta Franta. Am primit de la baiat si invitatia la Cupa MV in Mai de la bajatul ala. Deci vorbim de rezistenta si putere dupa ce-mi bag surubelnitele in bijuteria mea Italianca bruneta si cu picioaree deosebit de lungi. O frumoasa. P.S. Parca e mai bine cand trece mirosul... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 11 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 11 Februarie, 2009 ai votat acolo sabine? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabinrace Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Autor Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 http://www.bikepics.com/yamaha/r1/03/pics.asp Pana la pagina 36 astea sunt cele mai modificate, in jurul lumii: Gasiti voi un R1 2003 mai Tuning ca al meu. Incercati la Martieni ca in rest sunt The Best! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 am fost putin pe Marte si am facut cateva poze...se pare ca nu le-ai vazut pe astea...sau nu stii sa cauti :)...sau nu vrei....sau esti degeaba printre noi.... a ta este DE DEPARTE cea mai urata dintre toate pozele gasite de mine cat si dintre cele postate de tine, cu exceptia uneia....ghici tu care :)))) aaaahhh, sau stai...ca tu pe a ta ai modificat-o ptr performante in casa....da, uite ca tembelii ceilalti le-au facut ori frumoase, ori cu nos ori le-au lasat in pace si s-au bucurat de ele evident ca in mintea ta foarte altfel niste etrieri vopsiti cu aurolac si o taietura in masca fata fac mai mult decat o bascula alungita si un cadru polisat profi :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Coxule iar i-ai stricat visele ....abia se vedea cel mai tuningaretz om de pe planeta si l-ai trezit din somn. PS Sabine la Serres ai nevoie de cateva sute de euro pentru 3 zile.Asa ca nu mai da vina pe agusta ca trebuie s-o repari si alte alea....cauta ceva mai plauzibil!!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jan_Bastan Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Nu stiu ca intorc capul cand le vad. Dar am vazut japoneze desfacute acolo unde imi zace mie motocicleta dar cred ca erau facute in Italia. Auzi, nu te supara dar tu stii vreun KTM care sa ajunga la 15.000? ma tu compari capra cu varza? ce legatura are o motoreta ss cu un enduro? si defapt daca o compar cu un motor de LC8 pe care cred ca poti sa il duci la peste 100.000 km fara reparatie nu prea o vad bine. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 ma tu compari capra cu varza? ce legatura are o motoreta ss cu un enduro? si defapt daca o compar cu un motor de LC8 pe care cred ca poti sa il duci la peste 100.000 km fara reparatie nu prea o vad bine. Nu era o comparatie, era un atac direct la adresa lui icv45, posesor de kKTM. Dar tu vorbesti numai din auzite si presupuse? am fost putin pe Marte si am facut cateva poze...se pare ca nu le-ai vazut pe astea...sau nu stii sa cauti :)...sau nu vrei....sau esti degeaba printre noi.... Rotile alea de MV Agusta pe Yamaha arata ca o brosa cu diamante pe o bluza de training. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 pai da, se asorteaza cu etrierii vopsiti in yellow d'aurolac Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabinrace Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Autor Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Cine-i interesat de ce fac la MV Agusta o poate face pe Racetek.ro E vorba de tehnologie si lucruri ce nu le inteleg cu totii... Nu pot raspunde aberatiilor. N-am timp de prosti! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 pai cum n-ai timp? nu iti spui chestii singur zilnic? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristiannn Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 coxanele da esti atent pe el ca pe butelie, nu te plictisesti deloc ? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 12 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 12 Februarie, 2009 tocmai de aia sint atent... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.