Cesar Adaugat pe 16 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 16 Februarie, 2009 Stie cineva ceva de motoreta asta despre care se aud zvonuri? Singurul lucru aproape confirmat e ca se va chema tot VFR. Four sau Five reprezinta aceeasi initiala Singura stire si cateva imagini am gasit in aceeasi forma precum in link-ul de mai jos pe cateva site-uri. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...s-casual-shoes/ P.S. Daca e adevarat, e cel mai pisdos motor de tourer Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Adaugat pe 17 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 17 Februarie, 2009 se schimba viteza de la buton, nu-mi place. in rest, arata bestial. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 17 Februarie, 2009 Autor Share Adaugat pe 17 Februarie, 2009 Zici tu ca-i naspa sa schimbi vitezele semi-automat.... N-ai de unde sa stii, nu cred ca ai mai facut operatiunea asta pana acum Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Adaugat pe 17 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 17 Februarie, 2009 da, n-am mai facut operatiunea, dar eu sunt de moda veche, mi se pare ca ai mult mai mult control la o cutie clasica fata de cea secventiala. si e mai fun daca ar oferi schimbarea de la buton ca optional, da, ar fi ceva, dar sa nu ofere deloc o cutie clasica, nush.. nu mi se pare ok. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 17 Februarie, 2009 Autor Share Adaugat pe 17 Februarie, 2009 In majoritatea lor cutiile de motociclete sunt secventiale. Adica treci in ordine prin toate treptele. Banuiesc ca asa s-ar petrece si in cazul schimbarii treptelor de pe ghidon. Si la cutiile automate de pe autoturisme se trece prin viteze pe rand. Deci schimbarea treptelor e tot secventiala desi nu e cutie secventiala tipica. Dar sa nu ne dam cu presupusul Pe mine motorul ma fascineaza. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 23 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 23 Aprilie, 2009 In majoritatea lor cutiile de motociclete sunt secventiale. Adica treci in ordine prin toate treptele. Banuiesc ca asa s-ar petrece si in cazul schimbarii treptelor de pe ghidon. Si la cutiile automate de pe autoturisme se trece prin viteze pe rand. Deci schimbarea treptelor e tot secventiala desi nu e cutie secventiala tipica. Dar sa nu ne dam cu presupusul Pe mine motorul ma fascineaza. cred si eu ca te fascineaza... V5... mortii masii ...deja o dam in moto-GP... "de serie"... SI CE DACA SCHIMBI LA BUTON?! DEJA E MAI SIMPLA MANEVRA... SI ESTI SI CU DEGETELELE APROAPE DE FRANA FATA! SAU AMBREIAJ... sau e si fara ambreiaj? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinpirotehnistul Adaugat pe 3 Mai, 2009 Share Adaugat pe 3 Mai, 2009 Interesant... Inteleg... V2, V4, V6, etc.. da V5 mi se pare cam ciudat, nu prea inteleg logica... ce echilibru mai are motorul ala? Intro parte 3 pistoane si in alta 2... mis curios cum s-o auzi Da oare V4-le de ce nu-i mai bun si au trecut la V5? Japonezii astia cu ochii lor mici fac numa minuni :)) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.