Mergi la conţinut
  • 0

1 Permis Si 1 Un Calut


jinxboy

Întrebare

De fiecare data cu venirea primaverii geamanul din mine iese la suprafata cu a lui pasiune pentru motoare. Ei bine anul acesta am ajuns la decizia de a incepe scoala de soferi pe la jumatatea lunii aprilie deoarece atunci este singura portita care o am din cauza jobului care ma cam tine ocupat.

Pana aici toate bune si frumoase , problema ar fi ca prin luna mai mi-as cumpara un motor pana in 3000 de euro ( am avut ceva bonusuri anul trecut) si chiar n-am nici cea mai vaga idee care ar fi cea mai buna alegere . In mod normal am cautat ceva cu maxim 50 de caluti dar am inteles din stanga si din dreapta ca ar conta si foarte mult capacitatea cilindrica si de aici intervine alta problema ;eu as alege ceva intre 250-400 cmc , dar iar nu stiu daca este alegerea buna. Eu am 1.87 si 82 kg deci slab intr-un cuvant.

In cautarile mele am ramas un pic blocat din cauza preturilor : un motor de 120 cp e 2400-3400 euro iar unul de 40 cp sare de 3500 euroi ......intrebarea de baza : De ce?

Mi-as lua o sportiva din cauza look-ului ei , asta nu inseamna ca sunt genul sa le arat tuturor ce mare si tare sunt eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Daca as avea eu inaltimea ta cu siguranta as alege un enduro.

Dar cum vb tu de CP sunt tentata sa cred ca vrei un speed?!?!?

In primul rand ar fi bine sa spui cam ce anuma vrei, adica chopper, speed, enduro sau nacked, asa e mult mai usor de dat un sfat.

In general pretul tine mai mult de anul fabricatiei, cmc, starea motocicletei,etc...

Toate cele bune si spor in alegerea motocicletei

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Daca as avea eu inaltimea ta cu siguranta as alege un enduro.

Dar cum vb tu de CP sunt tentata sa cred ca vrei un speed?!?!?

In primul rand ar fi bine sa spui cam ce anuma vrei, adica chopper, speed, enduro sau nacked, asa e mult mai usor de dat un sfat.

In general pretul tine mai mult de anul fabricatiei, cmc, starea motocicletei,etc...

Toate cele bune si spor in alegerea motocicletei

Enduro mai later cand ajungem mai bine cu bani asta probabil la anu' depinde de cheltuielile de pana atunci. Da as vrea un motor pentru speed din cauza look-ului , dar nu sa-mi iau un motor de 125 cmc care prtz prtz in urma mea mai ales cand e si dita mai plavanu' pe ea ar arata comic rau.

Vitezoman nu sunt , adica nu merg cu 180 km/h cu masina doar asa ca pot ca alte specimene cu permis.... sunt calm in trafic, bineinteles mai fac ghidusii ca toata lumea.

Din ce am citit pe forum intre 250-400 cmc ar fi ideal pentru incepator la o " sportiva" . Exemplu ma impresionat KAWASAKI ZXR 400 din '92 care are 400 cmc si 65 CP arata bine, dar ma sperie un pic caluti. Am pe Opel Corsa 80 de caluti si alearga ceva ceva si asta la 1.2-1.3 tone , atunci pe 200 kg zboara

Ms si sper sa gasesc ceva pana la intrarea in posesie a permisului

post-24223-1236864820_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

daca nu vrei sa dai banii pe look in detrimentul manevrabilitatii, eu iti recomand ceva de genul asta:

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt_660_r_2004.php

modelul din 2004 se invarte pe la 3500 de euro si din punctul meu de vedere este ceva excelent pentru tine.

daca totusi te orientezi pe SS, eu recomand o honda, desi aici pot sa fiu subiectiv.

bafta la alegere si sa ne prezinti si noua motorul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

O alta optiune ar mai fi Kawa GPZ 500S. Nu stiu gusturile tale asa ca noi doar recomandam.

Are 60 CP, dar trebuie turata ca sa ajunga acolo. Asta inseamna ca daca stai pana in 9000-10.000RPM poti invata multe. Am mers cateva mii de Km cu un Kawa din asta, si pot spune ca te iarta de multe ori. Nu se mai fabrica de cativa ani, dar tot le gasesti la preturi bune. Eu zic ca-ti ajung 3000 Euro linistit.

Enduro sunt mai scumpe pentru ca nu-s asa de multe la vanzare ca si sportivele. Daca dai un search, nu gasesti prea multe KLE, TA. AT, ST...si alte asemenea. Dar daca scrii CBR...uf ce se umple pagina. Mai este un motiv ca, clasele enduro, enduro=touring sunt mai rezistente si ruleaza mai multi km decat sportivele. Asa ca le gasesti mai scumpe si la cele mai rulate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Cum ar fi daca, dupa ce inveti sa mergi la scoala (daca nu stii deja), sa testezi in poligon sau in vreo parcare mai mare(tip Feeria), o motocicleta care iti place cum arata dar nu stii cum se comporta? Eu zic ca mai cinstit de atat nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nu te-ai gandit la un supermoto? Indeplineste 2 functii.... ii pui roti de sosea si te dai cu el pe oras, si ii pui roti de teren si te dai cu el pe coclauri.... de ex. un KTM de 400-450... si e mult mai manevrabil decat un SS, dar daca iti place SS kawa ala de 400 e numa bun... ar mai fi nakedurile, cum ar fi un Suzi Bandit sau un Ducati Monster... le gasesti la pret bun.

Sunt de acord cu spusele lui cesar, ia si testeaza tot si vezi ce iti place.

Numa' bine!!! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Nu te-ai gandit la un supermoto? Indeplineste 2 functii.... ii pui roti de sosea si te dai cu el pe oras, si ii pui roti de teren si te dai cu el pe coclauri.... de ex. un KTM de 400-450... si e mult mai manevrabil decat un SS, dar daca iti place SS kawa ala de 400 e numa bun... ar mai fi nakedurile, cum ar fi un Suzi Bandit sau un Ducati Monster... le gasesti la pret bun.

Sunt de acord cu spusele lui cesar, ia si testeaza tot si vezi ce iti place.

Numa' bine!!! :beer:

CORECT : supermoto! :beer:

rupe si asfaltul si coclau' :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

@Armadyllo suna si arata bine ... am google it un pic si preturile sunt super ok .

@Cesar bun sfat s-a notat.

@calin supermoto nu prea imi surade ...momentan dar sigur voi achizitiona anul viitor unul ...bineinteles daca toate ies bine cu SS-ul :) desi m-ai facut putin curios cu acele 2 naked . Noi sa fim sanatosi ca de bani s-o face rost

Sa fac vreo vreo 5 sedinte la scoala, dupa care voi intreba in stanga si in dreapta care ma lasa sa-i testez "bicla". E buna ideea sa testez vreo 2-3 motoare, una din probleme ar fi ca-n anturajul meu nu exista posesori , dar sa zicem ca n-ar fi asta o problema , dar cum imi dau seama daca mi se potriveste ca inafara de urmatoarele lucruri nu stiu in functie de ce criterii sa-mi aleg "dihania":

1. Sa fiu cu picioarele pe pamant cand stau pe motor ( nu cred ca ar fi o problema din cauza inaltimii)

2. Sa o pot ridica de vreo 4-5 ori la rand singur ( sper sa-mi iasa)

3. Sa nu fie mai mare de 400 cmc ( dee voi fi incepator)

4. Sa nu depasesc 7000 de rpm.

5. Sa am grija cand fac U turn sa nu cad pe ea ( deobicei apreciez bine dimensiunile , sper sa n-am probleme dar e cale lunga )

Cam atat nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...