bobo#1 Adaugat pe 19 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 19 Februarie, 2006 motor de minsk: merge ce merge si la un moment dat dak il opresc nu mai porneste. il mai las vreo 2 zile sau kiar dupa cateva ore si iar merge c merge. scanteie are buna chiar f buna si o da cand trebe. scoti bujia si ii uscata= nu se alimenteaza. cureti carburatorul si vezi k ii curat si in cuva carb ajunge benzina(nivelul reglat bine) .il pui sus si merge ce merge(2-3 km) si din nou aceeasi problema. scot din nou carb. si vad k ii curat dar totusi benzina la bujie nu ajunge. schimb carburatorul cu un u al unui prieeten care lo dt jos de p moto lui care merge. porneste merge ce merge si dupa ce il oprersc nu mai porneste. nealimetarea unui motor poate fi datorata din cauza: 1compresie slaba 2carburator infundat 3 motorul trage aer fals p undeva. lam crapat si iam shimbat garnitura de la cartere , semeringuri de la ambielaj. o pornit si o mers vreo 50 km . din nou aceeasi problema. am inebunit . nu stiu ce sa ii mai fac . nu k as sta in el k am cu ce sa ma dau dar.... is obsedat sa il vad k merge. dau o bere celui care imi spune solutia acestei probleme Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gangster Adaugat pe 19 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 19 Februarie, 2006 motor de minsk: merge ce merge si la un moment dat dak il opresc nu mai porneste. il mai las vreo 2 zile sau kiar dupa cateva ore si iar merge c merge. scanteie are buna chiar f buna si o da cand trebe. scoti bujia si ii uscata= nu se alimenteaza. cureti carburatorul si vezi k ii curat si in cuva carb ajunge benzina(nivelul reglat bine) .il pui sus si merge ce merge(2-3 km) si din nou aceeasi problema. scot din nou carb. si vad k ii curat dar totusi benzina la bujie nu ajunge. schimb carburatorul cu un u al unui prieeten care lo dt jos de p moto lui care merge. porneste merge ce merge si dupa ce il oprersc nu mai porneste. nealimetarea unui motor poate fi datorata din cauza: 1compresie slaba 2carburator infundat 3 motorul trage aer fals p undeva. lam crapat si iam shimbat garnitura de la cartere , semeringuri de la ambielaj. o pornit si o mers vreo 50 km . din nou aceeasi problema. am inebunit . nu stiu ce sa ii mai fac . nu k as sta in el k am cu ce sa ma dau dar.... is obsedat sa il vad k merge. dau o bere celui care imi spune solutia acestei probleme <{POST_SNAPBACK}> eu iti dau o lada de bere numa sa-l predai la Remat banuiesc cum te simti .... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo#1 Adaugat pe 19 Februarie, 2006 Autor Share Adaugat pe 19 Februarie, 2006 nu banuiesti nimic k ma frek in el da vreau sa il fac pt k ma consider deam pixu dak nu il vad facut si is super stresat de el. si va rog dak nu aveti un raspuns pt problema mea sssstttttttttttttt. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stress Adaugat pe 20 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 20 Februarie, 2006 vezi sa nu fie prin cutia magica ceva care sa se miste pe acolo! daca motorul e cald chiar daca ii tai contactul si benzina intra bujia tot uscata o sa ramana ceva timp pana se raceste :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo#1 Adaugat pe 23 Februarie, 2006 Autor Share Adaugat pe 23 Februarie, 2006 cutia magica fiind........? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper Suceava Adaugat pe 24 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 24 Februarie, 2006 fara toba, face la fel? :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stress Adaugat pe 24 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 24 Februarie, 2006 cutia magica fiind aia neagra de sub sa... scanteia se comporta diferit in mediu comprimat! afara poa' sa arate super da' inauntru... si ar mai putea fi toba infundata Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zidu' Adaugat pe 25 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 25 Februarie, 2006 SPALA REZERVORUL si filtrul de benzina de la decantor si desfunda gaurica din capacul rezervorului ca sa verifici ce am spus eu dupa ce se opreste sufla cu simtz de raspundere pe furtun in rezervor si o sa vezi ca dupa aia mai merge Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Adaugat pe 25 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 25 Februarie, 2006 SPALA REZERVORUL si filtrul de benzina de la decantor si desfunda gaurica din capacul rezervorului ca sa verifici ce am spus eu dupa ce se opreste sufla cu simtz de raspundere pe furtun in rezervor si o sa vezi ca dupa aia mai merge <{POST_SNAPBACK}> ..si mie cam tot la fel imi suna...debit insuficient la benzina sau cu intermitente. O a doua varianta ar fi un contact imperfect/scurt in circuitul de aprindere sau fisa impuscata si din cand in cand se aproie de o masa. Dar asta ar trebui ca ocazional sa iti intrerupa in mers si sa o ia din nou. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zidu' Adaugat pe 25 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 25 Februarie, 2006 ..si mie cam tot la fel imi suna...debit insuficient la benzina sau cu intermitente. O a doua varianta ar fi un contact imperfect/scurt in circuitul de aprindere sau fisa impuscata si din cand in cand se aproie de o masa. Dar asta ar trebui ca ocazional sa iti intrerupa in mers si sa o ia din nou. <{POST_SNAPBACK}> Aoleuuuuu axo ti-ai pierdut antrenamentul cu comunistele............... bujie uscata = nu vinr benzina dar are scanteie Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tetragammon Adaugat pe 25 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 25 Februarie, 2006 dragilor toba este de cross (ktm 250) deci nu are cum sa fie toba. si treba cu rezervorul nici atat din moment ce in cuva carburatorului ajunge benzina. si inca o data zik: scanteie ii super buna dar bujiab ii super uscata. cand ii rece merge super dar dak ii dau in gura putin si se incalzeste dupa ce lam oprit nu mai porneste numa dak il las vreo 3-4 ceasuri cutia magica fiind aia neagra de sub sa... scanteia se comporta diferit in mediu comprimat! afara poa' sa arate super da' inauntru... si ar mai putea fi toba infundata <{POST_SNAPBACK}> ala ii cdi (amplificator de scanteie) ! si nu are nici o legatura din moment ce bujia mea ramane uscata. totusi multumesc pt sugestie Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stress Adaugat pe 25 Februarie, 2006 Share Adaugat pe 25 Februarie, 2006 pai s-ar putea totusi sa aiba! cand se incalzeste sa nu mai faca vreun contact pe acolo! cu bujia uscata n-are nici o treaba daca e motoru' cald ca se evapora imediat benzina si bujia arata bine de tot! :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Adaugat pe 1 Martie, 2006 Share Adaugat pe 1 Martie, 2006 verifica si simeringurile... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Adaugat pe 1 Martie, 2006 Share Adaugat pe 1 Martie, 2006 cutia magica fiind aia neagra de sub sa... scanteia se comporta diferit in mediu comprimat! afara poa' sa arate super da' inauntru... si ar mai putea fi toba infundata <{POST_SNAPBACK}> NU numai poate fi si de la carburator, sau de la bujie Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raducu Adaugat pe 1 Martie, 2006 Share Adaugat pe 1 Martie, 2006 dragilor toba este de cross (ktm 250) deci nu are cum sa fie toba. si treba cu rsi inca o data zik: scanteie ii super buna dar bujiab ii super uscata. cand ii rece merge super dar dak ii dau in gura putin si se incalzeste dupa ce lam oprit nu mai porneste numa dak il las vreo 3-4 ceasuri<{POST_SNAPBACK}> Inainte sa astepti cele 3-4 ceasuri, ai incercat sa schimbi bujia cu una noua? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo#1 Adaugat pe 1 Martie, 2006 Autor Share Adaugat pe 1 Martie, 2006 Inainte sa astepti cele 3-4 ceasuri, ai incercat sa schimbi bujia cu una noua? <{POST_SNAPBACK}> da si nu merge verifica si simeringurile... <{POST_SNAPBACK}> am scris si la inceput dar repet: sunt noi semeringurile Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raducu Adaugat pe 2 Martie, 2006 Share Adaugat pe 2 Martie, 2006 Mai am o sugestie (dupa ce mi-am adus aminte ca ceva asemanator mi se intampla si mie, la Oltcit): Bobina de inductie. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo#1 Adaugat pe 2 Martie, 2006 Autor Share Adaugat pe 2 Martie, 2006 Mai am o sugestie (dupa ce mi-am adus aminte ca ceva asemanator mi se intampla si mie, la Oltcit): Bobina de inductie. <{POST_SNAPBACK}> si cand se incalzea facea asa? o sa incerc. merci pai s-ar putea totusi sa aiba! cand se incalzeste sa nu mai faca vreun contact pe acolo! cu bujia uscata n-are nici o treaba daca e motoru' cald ca se evapora imediat benzina si bujia arata bine de tot! :) <{POST_SNAPBACK}> si cand se raceste face din nou contact? nu prea......... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zidu' Adaugat pe 3 Martie, 2006 Share Adaugat pe 3 Martie, 2006 si cand se incalzea facea asa? o sa incerc. merci si cand se raceste face din nou contact? nu prea......... <{POST_SNAPBACK}> e foarte posibil. mecanismul e urmatoul - la cald izolatia se strapunge si nu mai da scanteie unde trebuie, dupa ce se raceste atunci izoleaza iarasi Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raducu Adaugat pe 3 Martie, 2006 Share Adaugat pe 3 Martie, 2006 La mine problema a fost putin altfel: se oprea in timpul mersului, si nu reuseam sa o pornesc, decat dupa o pauza (nu chiar asa de mare). Am facut aproape toate verificarile de mai sus, si nu am rezolvat nimic. In cele din urma, am gasit un papuc de la bobina de inductie care era foarte slab. L-am strans putin, si a pornit imediat. De atunci nu am mai avut probleme. In schimb, cu ocazia asta am mai aflat cate ceva despre bobina respectiva. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo#1 Adaugat pe 3 Martie, 2006 Autor Share Adaugat pe 3 Martie, 2006 La mine problema a fost putin altfel: se oprea in timpul mersului, si nu reuseam sa o pornesc, decat dupa o pauza (nu chiar asa de mare). Am facut aproape toate verificarile de mai sus, si nu am rezolvat nimic. In cele din urma, am gasit un papuc de la bobina de inductie care era foarte slab. L-am strans putin, si a pornit imediat. De atunci nu am mai avut probleme. In schimb, cu ocazia asta am mai aflat cate ceva despre bobina respectiva. <{POST_SNAPBACK}> ahhhhhhhhha.deci nare rost sa o schmb k al meu numaio porneste numa dupa c il opresc si instalatia am simplifikto io si ii stok Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Adaugat pe 4 Martie, 2006 Share Adaugat pe 4 Martie, 2006 S-o fi saturat sa te sui cu picioarele pe el... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo#1 Adaugat pe 5 Martie, 2006 Autor Share Adaugat pe 5 Martie, 2006 :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raducu Adaugat pe 6 Martie, 2006 Share Adaugat pe 6 Martie, 2006 Pana la urma ai reusit sa o rezolvi? Daca nu, vreau sa ma explic mai bine: problema mea nu a fost aceasi, si modul de rezolvare a fost altul. Dar, cu aceasta ocazie, cineva mi-a spus ca in timpul mersului bobina se incalzeste si nu mai face.. nu stiu ce contact.. Cand se raceste revie la starea initiala si totul e OK. Eu nu ma pricep nici la bobine, nici la instalatia electrica! O fi asa... nu o fi asa.. nu stiu! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobo#1 Adaugat pe 6 Martie, 2006 Autor Share Adaugat pe 6 Martie, 2006 Pana la urma ai reusit sa o rezolvi? Daca nu, vreau sa ma explic mai bine: problema mea nu a fost aceasi, si modul de rezolvare a fost altul. Dar, cu aceasta ocazie, cineva mi-a spus ca in timpul mersului bobina se incalzeste si nu mai face.. nu stiu ce contact.. Cand se raceste revie la starea initiala si totul e OK. Eu nu ma pricep nici la bobine, nici la instalatia electrica! O fi asa... nu o fi asa.. nu stiu! <{POST_SNAPBACK}> aha . aia va fi? nu stiu c sa zik k mie imi da tot timpu scanteie da totusi poate ........ o sa incerc Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.