yo4hgx Adaugat pe 21 August, 2007 Share Adaugat pe 21 August, 2007 YAMAHA FZR1000EXUP '92 dyno TEST aug 2006 - 84.9HP (la roata) Dupa un an si cateva imbunatatiri: tuburi emulsoare FactoryPro, reglat jocul supapelor, bujii, finala "Yoshi"... - 127.5HP !!! (la aceeasi roata...) Testul poate fi vizionat la : si este gratuit (UK) cu ocazia "car showroom"ului anual... Pe cand asa ceva si in RO??? Ar fi extrem de interesant cati dintre marii nostri "tunari" si'ar rupe coltzii... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Adaugat pe 23 August, 2007 Share Adaugat pe 23 August, 2007 Pai Dyno avem, asa ca doar clientii lipsesc. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 23 August, 2007 Autor Share Adaugat pe 23 August, 2007 Pai Dyno avem, asa ca doar clientii lipsesc. Eu ma refeream la modelul din UK, unde cu ocazia marilor targuri auto-moto se ofera teste Dyno ... "gratuit". Apropo, unde in RO avem Dyno? Si cate parale? Multam! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 25 August, 2007 Share Adaugat pe 25 August, 2007 pai....cum racetek (race e cam degeaba) tot o da de gard cu cutia lui de mucenici, mai exista un umil aparat profesionist ca in reviste la united motors si costa 1 mil testarea din cate stiu eu....yo, tu nu ai treaba cu baietii de la tine din oras?! ca aia stiu toti de aparatu de la united....nu te-am vazut niciodata la "casa sporturilor".... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 26 August, 2007 Autor Share Adaugat pe 26 August, 2007 racetek (race e cam degeaba) Hmmm, iar te pripesti Cox'ule, nu e degeaba ... e doar gresit! Corect este RICEtek !!! nu te-am vazut niciodata la "casa sporturilor".... Ce sa fac "hombre" daca nevasta imi da voie rar cu motoru... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner Adaugat pe 8 Octombrie, 2007 Share Adaugat pe 8 Octombrie, 2007 a mea CBR 6oo F4 i 2oo4, micron si power commander tragea 94 Hp la roata. e in vena fata. am ramas surprins destul de placut. Ei o declara cu 1o9 cai la vribrochen stock. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 11 Octombrie, 2007 Autor Share Adaugat pe 11 Octombrie, 2007 a mea CBR 6oo F4 i 2oo4, micron si power commander tragea 94 Hp la roata. e in vena fata. am ramas surprins destul de placut. Ei o declara cu 1o9 cai la vribrochen stock. Unde ai facut testul, la "UM"? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner Adaugat pe 12 Octombrie, 2007 Share Adaugat pe 12 Octombrie, 2007 da da. la UM Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 12 Octombrie, 2007 Autor Share Adaugat pe 12 Octombrie, 2007 da da. la UM Si, nu ai foaia cu rezultatul testului? Scaneaz'o si tu, ar fi interesant sa vedem graficul de putere a unui F4. Cred ca o sa fac si eu o tura la "UM" daca ziceti ca's in regula... insa numai dupa ce ii fac o revizie mai consistenta la iarna (jocuri si semeringuri supape... alea alea). Sunt curios cat poate "ridica" un FZR1000EXUP absolut standard, fara nici o modificare. Bafta si multzam de informatie! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner Adaugat pe 12 Octombrie, 2007 Share Adaugat pe 12 Octombrie, 2007 din pacate nu am foaia Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner Adaugat pe 24 Octombrie, 2007 Share Adaugat pe 24 Octombrie, 2007 ah.. am uitat a specifica ceva f important 92 de Cp FARA RAM AIR. Air flowul nu era simulat, deci ajunge in 1oo Cp, respectabil pt un F4 i Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 28 Noiembrie, 2007 Autor Share Adaugat pe 28 Noiembrie, 2007 ah.. am uitat a specifica ceva f important 92 de Cp FARA RAM AIR. Air flowul nu era simulat, deci ajunge in 1oo Cp, respectabil pt un F4 i ... parca erau 94CP prima data?! Ce'au patit 2 intre timp? Ia vezi poate gasesti foaia cu testul sa mai citesti odata , din amintiri pana la urma o scoti ... "hayabusa"!!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner Adaugat pe 28 Noiembrie, 2007 Share Adaugat pe 28 Noiembrie, 2007 nu imi sta in obicei sa inventez, nu mi-am laut motor pt terase. sunt intre 92-94 nu mai stiu exact cifra. si asta fara ram. nu am cerut hartia. ma grabeam si am uitat. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 Autor Share Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 nu imi sta in obicei sa inventez, nu mi-am laut motor pt terase. sunt intre 92-94 nu mai stiu exact cifra. si asta fara ram. nu am cerut hartia. ma grabeam si am uitat. Pai ori 92 ori 94 ori "intre 92-94"? Am deschis acest topic cu o "harta DYNO" tocmai pentru incerca sa verificam practic puterea si eventual cuplul maxim reclamat de unele motociclete sport si, nu in ultimul rand, prin a invita indirect pe cei care au facut astfel de teste sa posteze concret rezultatele - de afirmatii gratuite si estimari (cu sau fara RAM) ... e plin forumul!!! Cifra exacta de fapt nici nu conteaza insa faptul ca "te grabeai si ai uitat sa ceri hartia" suna cel putin ciudat chiar daca afirmi ca nu ti'ai luat motor pentru terase - un test DYNO totusi nu e chiar ca si cum ti'ai cumpara un pachet de tigari... sa uiti sa iei restul! Postezi rezultatul concret sau te abtii de la afirmatii - pana la urma este doar credibilitatea ta in joc... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 Share Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 Auzi ma? am io impresia sau cam incerci sa sugerezi cum ca as vorbi din burta? Informeaza-te in jur de persoana mea si apoi vorbeste despre mine, cat despre topicul asta al tau in care toti si-au dat numai cu parerea si numai EU am venit cu argumente solide si practice executate, ar trebui sa te faca sa intelegi ca nu is un pustan de 18 ani care abea si-a luat motor si acum se lauda cati cai are motorul lui. Stai in banca ta si vezi-ti lungul nasului, am incercat sa fiu politicos in tot topicul si sa incerc sa explic cat mai bine situatia motorului meu. hartia nu o am pentru ca eu am facut acel test PE NASPA intelegi? NU AM PLATIT pe el .. acum esti lamurit? Hai nu mai face pe destepul si fa diferentza intre cine scrie din experientza si cine "compune" Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 Autor Share Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 Auzi ma? am io impresia sau cam incerci sa sugerezi cum ca as vorbi din burta? Informeaza-te in jur de persoana mea si apoi vorbeste despre mine, cat despre topicul asta al tau in care toti si-au dat numai cu parerea si numai EU am venit cu argumente solide si practice executate, ar trebui sa te faca sa intelegi ca nu is un pustan de 18 ani care abea si-a luat motor si acum se lauda cati cai are motorul lui. Stai in banca ta si vezi-ti lungul nasului, am incercat sa fiu politicos in tot topicul si sa incerc sa explic cat mai bine situatia motorului meu. hartia nu o am pentru ca eu am facut acel test PE NASPA intelegi? NU AM PLATIT pe el .. acum esti lamurit? Hai nu mai face pe destepul si fa diferentza intre cine scrie din experientza si cine "compune" Imi permit sa'ti atrag atentia ca si eu ti'am vorbit politicos si ca nici eu nu sunt vre'un mucha sa ma iei cu "bah" sau "sa'mi vad lungul nasului", OK? Iar din punct de vedere strict cronologic daca chiar vrei sa fim mai exacti... amandoi am invatat sa mergem in acelasi timp - doar ca eu pe motor si tu pe propriile picioare! Pana una alta posturile tale sunt doar niste afirmatii personale fara "argumente solide si practice executate"? Si chiar si asa, n'as fi comentat nimic daca nu te'ai fi balbait... Probabil ca nu esti un motociclist de "terasa" dar asta nu schimba cu nimic datele problemei - cand vii cu informatii dupa ureche, teste "pe nashpa"...etc. pe un forum unde nu te cunoaste prea multa lume, nu trebuie sa te miri sau sa te simiti jignit daca cineva iti pune spusele la indoiala. Incearca sa fii mai precis si mai documentat in afirmatii si n'o sa te mai conteste nimeni si, nu in ultimul rand "watch your attitude"! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 Share Adaugat pe 29 Noiembrie, 2007 cand am zis pe naspa nu ma refeream la gigi in curte ci pe un dyno profi evident. Faptul ca am abandonat ideea de a mai alerga cu F-ul pe pista deoarece am reusit sa imi iau un RR ma face sa nu mai fiu atat de exact in ceea ce ii priveste performantele. Nu ma mai intereseaza atat de exact cati CP are, pentru ca pe strada sunt useless si mai uita-te o data peste threadul asta si vezi ca dintre toti eu am fost cel care a raspuns cel mai concis si pe subiect. -1 dinte pe pinion, filtru K N, final micron, harta aferenta, urcat pe dyno si aia sunt 94 Cp. dar care acum sincer nu ma mai intereseaza. o folosesc numai pe strada, de aceea si vreau sa imi vand PC-ul. end of story. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Adaugat pe 30 Noiembrie, 2007 Autor Share Adaugat pe 30 Noiembrie, 2007 end of story. ...end of YOUR story!... thread'ul ramane deschis pentru cei ce au facut teste DYNO (pe bune) si au si rezultatele! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.