Mergi la conţinut

R1 Sabinrace


Recommended Posts

Deci iei o Yamaha R1 tipla, dai 12.000 eur pe ea, mai bagi 15.000 si ai o motocicleta de 27.000 eur cu "performante sesizabil apropiate" de MV Agusta. Nu compara o martoga ca R1 cu un cal de rasa ca F4 CC. Compar-o cu F4 1078 312 RR care costa 22.600 eur, cu "performate sesizabil" peste R1. Deci tu preferi sa dai 27.000 eur pe o banalitate de R1 performanta si cu multe extrase, cand poti sa dai 22.600 eur pentru performante, stil, exclusivitate, istorie.

Deci yo unu nu cred ca o MV Agusta de care o fi ea... capul de serie, cea mai scumpa... whatever..... ii va face fatza unui R1 in care bagi 15 miare.... poi de 15 miare pui frate turbo, power commander, evacuari si alte alea pe R1 si face agusta de nu se vede....

Fiabilitatea japoneze... cu parere de rau va anunt ca unul dintre mult laudatele Nissan GTR vandute la noi in tara zace in service cu cutia rupta dupa nici doua zile de folosinta. Au facut motorul prea puternic sau cutia prea proasta? Macar Ferrari-ul care a luat foc are o scuza: e italiana. Dar GTR-ul ce scuza are?

Lasa ca stiu si eu o gramada care au spart cutia ca is handicapati si schimba din a 5-a in a 4-a in depasire la motor diesel(aici bineinteles ca nu se pun problema de motor diesel dar am dat un exemplu de babuini la volan)....

==> ori o cutie crapata ca si in cazul GTR-ului de care zici ori un motor spart, cu biela rupta de la vibrochen cum a patit un cunoscut...

Eu iti spun ca nu ai cum sa compari orice R1 ai vrea tu cu F4 CC ci mai degraba cu F4 312, tu o faci in continuare. CC-ul este piesa de colectie. Stii cat costa o motocicleta de MotoGP? La aia ii gasesti justificat pretul? La Bugati Veyron ii gasesti justificat pretul de 1,3 mil?

Se pare ca tie iti place sa te contrazici. In caz ca nu stiai la Porsche exista PSM (Porsche Stability Management - oare cu ce se ocupa el?) pe cand Ferrari nu are ceva similar. De aceea ai nevoie de niste cursuri, evident ca poti sa il conduci si fara pana la un anumit moment dat. Nu oricine isi permite un Ferrari si nu ma refer numai la partea financiara.

Eu raman la ideea mea ca un R1 turbo, modificat serios la motor si cutie si alte alea face o Agusta de care vrei tu...

Dar da intr-adevar se justifca pretul daca zici ca e de colectie.... atunci orice bogatas ar da oricat numai ca sa o aiba in garaj...Jay Leno are Y2K, dar la ce ii foloseste???

Lasa motoarele de GP ca alea nu sunt de vanzare, si nu se compara sub nici o forma cu alea de strada, la fel cum o masina de raliu de 600.000 de euro preparata de uzina nu se compara cu ceea ce iese de pe poarta aceleiasi fabrici dar cu destinatia strada.... si aici domnul Victor Petrescu cred ca va fi de acord cu mine....

Daca nu ma insel costul de productie la un FERRARI ENZO e undeva pe la 6-700 de mii de euro... oricum nu depaseste 1 milion 100% si unde e justificarea pt faptul ca cer 2 milioane pe unul... bine inteles au dreptul sa ceara cat vor, dar astea sunt masini de fitze nu sunt facute sa tina si sa fie fiabile.... cine da 2 milioane pe o asa masina evident ca va avea sa dea 150 de mii sau oricat ar cat costa o eventuala reparatie.... fara tragere de inima.... exact la fel e si cu motoarele.... au performanta da fiabilitate mai redusa.... vb aia nu se poate si cu "aia" in fund si cu sufletu-n rai....

Masinile de colectie sunt pt colectionari si atat, de unde si pretul exagerat. Daca vrei sa iti zic masina scumpa iti zic...Am vazut la TV cea mai scumpa masina din lume evaluata la aproape 40 de milioane de dolari... Rolls Silver Ghost de 100 de ani din 1907 parca, unul din primele modele... chiar avea seria originala si tot original, tinut in incapere perfect etansa... Daca discovery minte mint si eu...

Dar sa revenim pe Terra, eu unul ma simt bine in dacia mea :wub::P:P ... care cred ca ar putea fi si ea considerata in curand drept masina de colectie =)) =)) =))

:beer::beer::beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 milioane Enzo? Ma indoiesc. Nu stiu pe unde te-ai uitat tu.

Veyronul costa 1,3 mil iar productia unui exemplar costa 5 mil. Diferenta o suporta VAG, de aceea numarul limitat. Este doar exercitiu de marketing: "noi am facut cea mai tare masina". Ideea e.... unde au bagat astia atatia bani? La el si cu F4 CC, din moment ce nu stii din ce e facuta, cum poti tu sa stii daca pretul e justificat sau nu (acum la rookie ma refer). Tot de asta am adus in discutie si motocicletele din MotoGP care costa in jur de 500.000.

R1 cu turbo, fara turbo, cu nos, face/nu face MV Agusta de se vede/nu se vede sunt doar presupuneuri de ale tale. Dar deja te crezi Petre Ispirescu.

http://www.youtube.com/watch?v=ttrE8ggnFtE

=))

Astia fac R1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porsche ca sa vina alaturi de Ferrari trebuie sa foloseasca Turbo. Probabil lafel si R1 cu MV...

Aici vedeti cam ce zice Top Gear despre aceste 2 masini:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porsche ca sa vina alaturi de Ferrari trebuie sa foloseasca Turbo. Probabil lafel si R1 cu MV...

Aici vedeti cam ce zice Top Gear despre aceste 2 masini:

In cazul in care stii sa cetesti in ingleza

Porsche Carrera GT - Road Test

Heaven can wait.

BY LARRY WEBSTER, PHOTOGRAPHY BY MARKUS LESER

June 2004

Ferdinand Porsche would be proud of the Carrera GT. The company he founded in 1948 has produced an amazing string of sports cars that was only recently interrupted by—of all things—a truck. If the introduction of that Cayenne sport-ute had you wondering if the folks from Zuffenhausen had gone soft, think again. The exotic $448,400 605-hp Carrera GT revealed here is arguably the finest sports car the company has ever produced.

It is an incredible car, with a plethora of juicy technical details and glorious thrust from a mid-mounted aluminum V-10 engine. We learned about both during a day of testing and driving at Italy's Adria International Raceway.

Remember the Acura NSX, the car that brought family-sedan drivability to the supercar ranks? Porsche has done much the same thing here, but with the performance bar raised to a dizzying height. Let's check the numbers.

The 60-mph run isn't a sprint; it's simply a first stride in this car. It's gone in 3.5 seconds. A scant 3.3 seconds later, 100 mph arrives. By the time your brain has caught up with the ever-increasing velocity, the GT has passed 130 mph—in 10.8 seconds, and hey, was that the quarter-mile marker at 11.2 seconds and 132 mph? The comparison with the $659,430 650-hp Ferrari Enzo is inevitable, so here goes: The Enzo gets to 60 in 3.3 seconds, 100 in 6.6, and the quarter in 11.2 seconds at 136 mph.

So the Enzo is a few ticks quicker, but consider this: Unlike the Enzo, which has an automated manual transmission that automatically operates the clutch and shifter, the Carrera GT has a good ol' six-speed manual and a traditional clutch. Although we tried our best, the Carrera is extremely hard to get off the line cleanly. The 5.7-liter V-10 engine has about zero inertia. Breathing on the gas pedal sends the revs soaring. Likewise, if you lift off, they plummet. And the engine is all too willing to overpower the rear tires.

The clutch operates like an on/off switch and is tough to engage smoothly. Unlike a regular clutch that has only one friction disc, the GT has four and is about two-thirds the diameter (6.7 inches) of a standard 911 clutch.

It and the dry-sump oil system allowed engineers to mount the engine lower (the crankshaft is only 3.9 inches off the carbon-fiber underbody tray) and reap the handling benefits of a lower center of gravity.

The clutch engages in maybe the last inch of the floor-mounted pedal's travel. The best way we found to get the car rolling was by slowly releasing the pedal without giving it any gas. Every time we added some throttle, the car stalled or we smoked the tires. Pulling into dense traffic produces sweaty palms. The Carrera GT is, however, terrifically durable. We saw one car endure about 40 drop-clutch launches with no ill effect on its performance.

The rest of the car is a pure joy. Flat steel rods join the high-mounted shifter to the transmission and provide a satisfying mechanical feel that makes you glad you have to shift the old-fashioned way.

That free-revving engine is unlike anything else we've ever sampled. It's loud, blowing 93 dBA on our sound meter during a full-throttle blast, but the shriek is the kind that prickles your body hair. The power peak is high (605 horsepower at 8000 rpm), as is the torque (435 pound-feet at 5750 rpm), but the engine is quite flexible.

The GT needed only 3.7 seconds to accelerate from 5 to 60 mph. And even in sixth gear with the engine burbling at 1200 rpm, it pulled from 30 to 50 in 4.3 seconds and from 50 to 70 in 4.8 seconds. (We didn't perform those tests on the Enzo, but a $283,600 Lamborghini Murci

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The brakes, too, are wonderful. Stopping from 70 mph takes only 145 feet—six fewer than the Enzo. The pedal is firm, and you can use the anti-lock system to cut down the majority of straight-line speed and then effortlessly ease off to trail-brake into the corners.

http://www.caranddriver.com/reviews/hot_li...ra_gt_road_test

Pentru cei interesati

Timpii realizati pe 1/4 de mila (400 m), Timpi Oficiali pt. masini stock

or fi multe Italiene in top 10 ??? sau 20

SSC Ultimate Aero TT 9.90 s

1.Koenigsegg CC8S 10 s

2. Bugatti Veyron 10.2 s

3. Ultima GTR 10.5 @ 140mph s

4. Chrysler ME Four-Twelve 10.6 s

5. Saleen S7 Twin Turbo 10.7 s

6. McLaren F1 10.8 s

7. Ariel Atom 10.9 s

8. Ferrari P4/5 10.9 s

9. Mercedes SLR 722 McLaren 11 s

10. Ferrari Enzo 11.0 s

11. Porsche Carrera GT 11.1 s

12. Ascari A10 11.1 s

13. Ford GT 11.2 s

14. Ferrari 599 GTB Fiorano 11.2 s

15. Lotus 2-Eleven 11.2 s

16. Mercedes Benz SLR McLaren Roadster 11.3 s

17. Porsche 997 Turbo 11.4 s

18. Lamborghini Murcielago LP640 11.4 s

19. Porsche 997 GT2 11.4 s

20. Lamborghini Reventòn 11.4 s

21. Wrightspeed X1 Prototype 11.5 s

22. Mercedes SLR McLaren 11.6 s

23. Dodge Viper Coupe 11.6 s

24. Nissan GT-R 11.6 s

25. Chevrolet Corvette Z06 11.7 s

26. Ferrari F430 11.7 s

27. Lamborghini Murcielago 11.7 s

28. Aston Martin V8 Vantage N24 11.7 s

29. Jaguar XJ 220 11.7 s

30. Ferrari F40 11.8 s

31. Dodge Viper SRT-10 11.8 s

32. Ascari KZ1 11.8 s

33. RUF CTR Yellow Bird 11.8 s

34. Mercedes CL 65 AMG 11.8 s

35. Lamborghini Gallardo Superleggera 11.8 s

36. Noble M12 GTO-3R 11.8 s

37. Porsche 996 GT2 11.9 s

38. Mercedes SL65 AMG 11.9 s

39. Porsche 996 Turbo S 11.9 s

40. Porsche 997 GT3 12.0 s

41. Lamborghini Gallardo SE 12.0 s

42. Porsche 996 GT3 12.0 s

43. Ferrari F50 12.1 s

44. Lamborghini Gallardo Spyder 12.1 s

45. Porsche 993 GT2 12.1 s

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porsche ca sa vina alaturi de Ferrari trebuie sa foloseasca Turbo. Probabil lafel si R1 cu MV...

Aici vedeti cam ce zice Top Gear despre aceste 2 masini:

Nu stiu ce vrei sa demonstrezi cu ultimul filmulet, dar din cate stiu eu, porsche GT3 are motor aspirat 3.6 si a scos acelasi timp cu ferrari

Mi se pare f corect 2 masini foarte tari

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porsche ca sa vina alaturi de Ferrari trebuie sa foloseasca Turbo. Probabil lafel si R1 cu MV...

Aici vedeti cam ce zice Top Gear despre aceste 2 masini:

esti dus pe dambovita cu pluta frate daca sustii asa ceva

ai plecat de acum sa jungi la seres sa ii rupi curul lui coxanel pe circuit

ai luat pe pluta mv agusta cu motor de r1 si cdi de cb

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa... pt o noua discutie interesanta, citez: "care e mai tare, nokia sau vertu?" LOL

pe mine chiar ma intereseaza proiectul lui sabin, ala in care ii consturieste lui superman o motoreta.

dupa ce am stat eu si m+am gandit la ideea ca si pilotul tre sa fie in ton cu motoreta, deci sunt sanse sa+l vedem pe sabin cu chilotii peste pantaloni si de cocoasa sa aiba atasata o pelerina... eu zic ca merita sa asteptam un set de poze, macar.

sabin, te+ai apucat de el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce rai sunteti ...... va bateti joc de bietul om ............................... de parca nu l-ar fi badjocorit destul natura dandu-i ideile pe care le are ............. Foarte urat din partea voastra, Sa va fie rusine ..... 5 minute daca ne cunoastem ..... daca nu 10... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...