Mergi la conţinut
  • 0

Problema La Un Gs 500


adi_mot

Întrebare

Salut,

Am un GS 500E. Cand il accelerez mai brusc, sau cand depasesc vreo 4000 de ture, incepe sa dea in nas. Treaba asta a inceput sa o faca brusc, fara sa-i fi facut nimic. Uleiul e schimbat, si are, filtru de aer schimbat.

Mentionez ca mai face o figura, in sensul ca, daca iau viraj maxim dreapta (si nu mai stiu daca si stanga), se accelereaza. Si urca in turatii destul de mult. Nu l-am lasat niciodata sa vad unde ajunge. Cand indrept ghidonul se decelereaza.

Ea sta la relanti, porneste fara probleme.

Faza asta cu datul in nas nu o face acum, pentru ca de 1,5 luni e la iernat. O face de prin septembrie.

AAA si mai e o faza. Am observat ca da in nas la vreo 10 min de la pornire, cand se incalzeste, cred.

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Salve !

Cred ca ai apa in carburatoare, ar fi bine sa le desfaci, daca nu este apa in camera de nivel

atunci e posibil sa fie nivelul de benzina mic in camera de nivel

Iar de accelerat se acceleraeza cand virezi pentru ca este cablul de acceleratie intepenit

pe undeva, urmareste traseul si elibereaza-l

tine-ne la curent

Bafta ! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Da recunosc sunt incepator, si nu ma pricep. Am zis si eu... Totusi cred ca are vreo 3-4 plinuri la activ de cand a inceput sa faca problema. Totusi apa aia ramane in continuare in carburatore? Nu o trage odata cu benzina? Intreb pentru ca chiar nu ma pricep. O sa desfac carburile... Dar asa pentru mine sa stiu si eu.

Si mai am o intrebare. Am schimbat segmentii in vara. Toate bune si frumoase compresia era buna, etc. La un moment dat dupa vreo 4 luni de mers cu moto in conditii perfecte, mi-a zis baiatul care a schimbat segmentii (precizez ca s-a marit santul acela unde intra segmentii pentru a intra altii un pic mai grosi pt ca la momentul respectiv nu am gasit sub nici o forma segmenti pentru modelul meu de GS), ca pe un cilindru e mai mica compresia decat ar trebui sa fie minim. De la ce se poate intampla chestia asta? Poate sa fie de vina chiloasa, supapele, sau pastilele alea?

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Da recunosc sunt incepator, si nu ma pricep. Am zis si eu... Totusi cred ca are vreo 3-4 plinuri la activ de cand a inceput sa faca problema. Totusi apa aia ramane in continuare in carburatore? Nu o trage odata cu benzina? Intreb pentru ca chiar nu ma pricep. O sa desfac carburile... Dar asa pentru mine sa stiu si eu.

Si mai am o intrebare. Am schimbat segmentii in vara. Toate bune si frumoase compresia era buna, etc. La un moment dat dupa vreo 4 luni de mers cu moto in conditii perfecte, mi-a zis baiatul care a schimbat segmentii (precizez ca s-a marit santul acela unde intra segmentii pentru a intra altii un pic mai grosi pt ca la momentul respectiv nu am gasit sub nici o forma segmenti pentru modelul meu de GS), ca pe un cilindru e mai mica compresia decat ar trebui sa fie minim. De la ce se poate intampla chestia asta? Poate sa fie de vina chiloasa, supapele, sau pastilele alea?

Merci,

Salve !

Apa nu se evapora de la sine, dar k sa nu desfaci carburatorul poti sa incerci ceva mai simplu,

am pus o poza k sa-ti usurez munca, in josul carburatorului sub camera de nivel, vei gasi un surub

care daca il desfaci va curge tot ce este in camera de nivel, inclusiv apa, daca exista

Daca ai apa in carburatoare sigur ai si in filtrul de benzina, inlocuieste si filtrul

In legatura cu compresia sunt 2 posibilitati :

- Ori segmentii uzati, sparti sau aliniati cu fantele in aceiasi pozitie pe piston

- Ori supapele nu inchid corect

La pastile nu ai treaba alea au alt rol

Bafta !

post-22339-1233156484_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Salut,

Si poate sa dea in nas din cauza compresiei? Si dupa cum am spus incepe sa dea in nas ori daca trag mai brusc de acceleratie, sau daca trece de 4500 de ture.

Merci,

da, e foarte probabil si nu stiu de ce te miri la ce carpeala ai facut acolo. Presupun ca nu ai schimbat nici garnitura de qlasa :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

La momentul ala, cand am segmentat, nu am gasit sub nici o forma segmenti. Asta e.... Faza e ca jumatate de an a mers perfect, iar apoi a inceput sa faca figura asta. Adica am respectat rodajul, am fost si la mare cu ea. Totul a fost minunat. Cineva mi-a mai zis ca ar putea fi si bujiile de vina. Eu nu stiu ce sa mai cred. Nici nu ma pricep, iar daca ma duc la service, la cat de afon sunt pot aia sa-mi zica ce vor ei pentru ca o sa-i cred. Dasta apelez la voi. Ca nu vreau sa iau teapa.

Face ca si cum i s-ar taia alimentarea... sau ceva in genu. Dar numai daca trag de gaz, sau daca sare peste vreo 4500 ture. Pana la aceasta turati e totul OK.

Garnitura intr-adevar nu am schimbat-o, pentru ca cel care mi-a segmentat-o a zis ca e OK.

Merci frumos pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

da, sunt din bucuresti

Deocamdata sunt in mutari... O sa ma mut in Colentina.

Lasa-mi pe privat un nr. de tel sau un mess ca sa putem vorbi mai detaliat.

Si... Multumesc frumos pentru ajutor.

Si inca o data.. Multumesc toturor care mi-au raspuns si au incercat sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

posibil ceva apa

am si eu un gs si dupa ce merg vreo 20 km o opresc si dupa aia o pornesc si mege intro bujie ? stiti ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
posibil ceva apa

am si eu un gs si dupa ce merg vreo 20 km o opresc si dupa aia o pornesc si mege intro bujie ? stiti ceva

=))

terminati-va fratilor cu apa , daca ai apa in carburi porneste greu sau nu porneste ,intrerupe ,nu-ti taie gazul la 5000rpm ,

regleaza-ti carburatoarele si schimba tipul de bujii ,nu bosh si ngk ca sunt vai mama lor

iar cel cu gs-ul de 500 -verifica- cablul de soc daca il ai pe ghidon ,este mult mai probabil sa fie cel care iti face probleme

o compresie nu strica ,mai ales la inventiile care le-ai facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Crezi ca ar putea sa fie de la cablul de soc? Intreb pentru ca daca intorc ghidonul maxim indreapta, se accelereaza singura. Si se accelereaza destul de tare. Adica nu am lasat-o sa se duca prea mult in ture.

Si daca e de la cablul de soc, de ce nu se manifesta si la relanti. Adica da in nas la peste 4500 de ture, sau cand accelerez brusc.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

1. compresia nu iti da in nas

2. cablul de soc NU tureaza cand iei viraj

3. da in nas ca sunt muci carburile

4. chestia cu compresia nu e asa apa de ploaie si nu e chiar asa de usoara cum pare

5. turarea motorului cand virezi e data din cablul de acceleratie

Acum: compresia nu iti afecteaza carburatoarele de la care iti da tie in nas.Garnitura de chiuloasa se schimba dupa parerea mea OBGLIGATORIU cand crapi motorul.

Ce mai cred eu ca e imposibil dar absolut imposibil sa nu fi gasit segmenti pe cota necesara la tine.Daca nu ma insel in manual scrie exact ce iti trebuie.

Daca vrei iti fac o curatare, sincronizare si un reglaj sa vedem ce si cum

PS: Geaorgean22 probabil la tine nivelul este foarte mare,bujia e dusa, fisa proasta, bobina terminata etc dar mai precis ia regleaza carburile si schimba si bujiile si s-ar putea sa iti mearga

Cele de mai sus reprezinta strict parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

La vremea respectiva singurul loc unde am gasit segmenti pentru modelul meu de moto a fost la Suzuki direct. Ceea ce implica costuri f mari si vreo luna juma de asteptare.

Oricum,

R1der, lasa-mi si mie un messenger ceva... ca sa putem sa ne intalnim sa-mi faci si mie carburile.

Astept deocamdata sa se faca frumos, ca sa pot scoate moto din curtea unde o tin.

Merci pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Il aprob pe R1der. Verifica aprindere ( bujii, fise, bobine- veri ce rezistente au pe fir- sunt scrie in manualul de service) , cumpara bujii de " iarna" - distanta electrod mai mare , apoi daca tot face probleme regleaza si carb .

Si obligatoriu un test de compresie - daca e sub limita , trebuie refacut . Si mergi l aun mecanic care stie cat de cat ceva despre asta, sa nu ti bage niste segmenti mai grosi decat poata sa incapa in cilindru .

P.S Reparatia la un motor poate s afie destul de costisitoare( chiar din cauza unui amarat de segment)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...