Cesar Adaugat pe 23 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 23 Aprilie, 2009 Honda vor sa resusciteze un proiect mai vechi care nu a avut succes prea mult pe pista dar care a dat cea mai scumpa motocicleta sport de strada la vremea ei - Honda NR 750. Motorul V4 cu pistoane ovale (de fapt sectiune dreptunghiulara cu colturile racordate) si 32 de supape, cate 8 pe fiecare cilindru. http://blogs.edmunds.com/straightline/2008...ick-engine.html http://world.honda.com/history/challenge/1979pistonengine/ Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 23 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 23 Aprilie, 2009 ar fi o treaba! oare cum se aude un V4 cu pistoane ovale?! ca un V8??!?!?!? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 24 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 24 Aprilie, 2009 ar fi poate printre cele mai tari proiecte ale lor aceasta resuscitare Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Autor Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Poti sa asculti singurul astfel de motor aici: mai sunt cateva filmulete dar cred ca le poti cauta si singur P.S. Nu confunda sunetul din evacuari cu cel de V8 chiar daca au la fel de multe supape. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Poti sa asculti singurul astfel de motor aici: mai sunt cateva filmulete dar cred ca le poti cauta si singur P.S. Nu confunda sunetul din evacuari cu cel de V8 chiar daca au la fel de multe supape. VREAU SI EU! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Autor Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Crezi ca merita banii? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 bai... acuma , sa fiu sincer ,(cu toate ca inca-s socat de la cutremur... "topaiam" pe scaun si nu stiam DE CE?! ) , vreo 40jdemii de euro as da, pe asa ceva , da' problema primei motociclete este ca are "deja" 10200 de km , si la modelul asta NR750 nu poti sa stii cum sta treaba cu fiabilitatea... adica , asa , comparat cu VFR-750/800 ... macar la VFR stii sigur ce cumperi... pe cand daca iti iei NR750 , NU O S-O FOLOSESTI DELOC ZILNIC... CI DOAR ASA "DE SARBATORI"... Cealalta la 65000 de euroi... e "sub orice limita"... mai bine PANEUROPEAN si iarasi , stii ce cumperi... da' nah... cand vine vorba de raritati , asa-i cu preturile... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Mie nu mi se pare un super motor... in afara de faptul ca este greu, consuma mult, mai are si 8 bujii care periodic trebuiesc inlocuite, si bineinteles ca vor fi unele anume cu care va merge motorul in parametri si pretul pe masura. Unii spun ca trebuiesc inlocuite la fiecare inceput de sezon Si la urma urmei, parerea mea este ca un V8 pus pe YAMAHA l-ar face muci Bafta ! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Autor Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Stiam eu ca vine unu care sa spuna ca: "ba Yamaha-i mai buna", "ba nu fraiere, Suzuki". "oltcitu le face pe toate" si asa mai departe. Nu despre asta e vorba. Stai sa ma gandesc putin. Gata, m-am gandit, ai o Yamaha in fata blocului. Corect? Cataline, aici e vorba de tehnologie facuta de mintea omului, nu de brand. Ce zici? Sunt sigur ca acum pricepi. Foarte bine ca ai vazut fotografia din link-ul pus de mine. Pana acum, singura motocicleta V8 (serie) a fost facuta de Moto-Guzzi. V4 sau V5 sunt mult mai potrivite pentru motociclete. Nu vibreaza, ai putere crescand in ture. V5 e un motor natural echilibrat fata de V4 si asa mai departe. Avantajul motorului V pe motocicleta este ca face sasiul mai ingust fata de 4 in linie. Cu toate astea, de multe ori un motor V e mai greu de cat unu 4 in linie. Stii cine avea motor V5 la GP, nu? P.S. "my beemer is bullet proof" . Etc. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Poti sa asculti singurul astfel de motor aici: mai sunt cateva filmulete dar cred ca le poti cauta si singur P.S. Nu confunda sunetul din evacuari cu cel de V8 chiar daca au la fel de multe supape. si uite asha se da de pamant :)) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Mie nu mi se pare un super motor... in afara de faptul ca este greu, consuma mult, mai are si 8 bujii care periodic trebuiesc inlocuite, si bineinteles ca vor fi unele anume cu care va merge motorul in parametri si pretul pe masura. Unii spun ca trebuiesc inlocuite la fiecare inceput de sezon Si la urma urmei, parerea mea este ca un V8 pus pe YAMAHA l-ar face muci Bafta ! DA "COAIE" , DA-I HONDA! mie mi-ar "ajunge" si un V4, VFR800fi ar fi ideal sau , Pan-European...sau Goldwing... asa ca-i boxer Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Autor Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Era o femeie Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Era o femeie si sigur nu era motoru ei :)) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Era o femeie CINE MAH?! "catalinR" ?! la naiba... si eu am zis ca daca-i "catalin" sigur e mascul BAI , DE CINE VORBITI VOI?! CA ASTA-I MASCUL 100% Profile Personal Photo Add as Friend Send Message Rating Rate me ----- Options Options Ignore User Member's Display Name History Add to PM Block List Find member's posts Find member's topics Personal Statement CatalinR doesn't have a personal statement currently. Personal Info CatalinR 28 years old Male Romania Born Sep-13-1980 Interests No Information Other Information Numar Moto: B 41 VSU Locatie: Bucuresti - Giulesti Motor: Yamaha YZF 600 Thundercat [silvester] Statistics Joined: 18-October 08 Profile Views: 972* Last Seen: A minute ago Searching... Local Time: Apr 25 2009, 09:07 PM 87 posts (0.46 per day) Contact Information Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RA007tuning Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Ce de valve......multi n-au atatea in tot motoru cat are asta la un cilindru .......totusi daca sare vre-o una de pe impingator.... Mie nu mi se pare un super motor... in afara de faptul ca este greu, consuma mult, mai are si 8 bujii care periodic trebuiesc inlocuite, si bineinteles ca vor fi unele anume cu care va merge motorul in parametri si pretul pe masura. Unii spun ca trebuiesc inlocuite la fiecare inceput de sezon Si la urma urmei, parerea mea este ca un V8 pus pe YAMAHA l-ar face muci Bafta ! Pai de pretul la asta iti iei garantat un motor de tot atatia cai(125) si iti raman si bani de masina si de garsoniera......dar probabil ca este model super-special si serie mega-limitata http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nr_750_1992.php Daca la o Yamaha ii tre V8 (de vo 300-400Cp) ca sa faca o Honda V4 .......atunci chiar ca Honda rules si Yamaha cam sucks Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Autor Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Tanasescule, istetule! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 25 Aprilie, 2009 CINE MAH?! "catalinR" ?! la naiba... si eu am zis ca daca-i "catalin" sigur e mascul BAI , DE CINE VORBITI VOI?! CA ASTA-I MASCUL 100% Profile Personal Photo Add as Friend Send Message Rating Rate me ----- Options Options Ignore User Member's Display Name History Add to PM Block List Find member's posts Find member's topics Personal Statement CatalinR doesn't have a personal statement currently. Personal Info CatalinR 28 years old Male Romania Born Sep-13-1980 Interests No Information Other Information Numar Moto: B 41 VSU Locatie: Bucuresti - Giulesti Motor: Yamaha YZF 600 Thundercat [silvester] Statistics Joined: 18-October 08 Profile Views: 972* Last Seen: A minute ago Searching... Local Time: Apr 25 2009, 09:07 PM 87 posts (0.46 per day) Contact Information Tanasescule,....taranusule Era vorba despre un clip pffffff....... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 26 Aprilie, 2009 Share Adaugat pe 26 Aprilie, 2009 Tanasescule,....taranusule Era vorba despre un clip pffffff....... STAI ASA S-O LAMURIM: taranus? NU PREA CRED! singura problema e la mine in PC... nu pot sa vad link-uri direct asa , pe sistemul asta de operare...sau poate nu stiu eu... DE-ASTA , NICI NU MA UIT LA FILMULETELE DIN LINK-URILE PE CARE LE POSTATI VOI! daca vreau sa vad ceva caut in "Movie player"/Youtube! dar partea buna e ca NU MAI STIU CE E AIA VIRUS! SAU ORICE ALTA IDIOTENIE DIN WINDOWS... imi ajunge cate "crize de nervi" am facut la jegurile de Windows, formatari, incercat coispe antivirusuri , si alte "mici" probleme de care m-am lovit... ESTE O PLACERE SA LUCREZ CU LINUX/DEBIAN UBUNTU 08.10 , Si chiar ma pot lipsi de unele "luxuri" pe care le oferea windows! sper ca v-am lamurit... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenclaw Adaugat pe 25 Mai, 2009 Share Adaugat pe 25 Mai, 2009 De la asta se trag oglinzile de la CBR 1000xx ..... Niste poze si o brosura de prezentare link Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 18 August, 2009 Share Adaugat pe 18 August, 2009 "noul V4" nu stiu daca e cu pistoane ovale http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/p...cept_model.html Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolly_jokre Adaugat pe 18 August, 2009 Share Adaugat pe 18 August, 2009 "noul V4" nu stiu daca e cu pistoane ovale http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/p...cept_model.html Auzi, dar cum se misca ala? Adica rotile alea se pot invarti? Parca mai mult i-mi place asta: Sau asta: Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tanasescuandrei74 Adaugat pe 19 August, 2009 Share Adaugat pe 19 August, 2009 cine stie JOLLY?! eu am venit cu "stirea" acuma stii vorba aia: nu poti sa te kaci in gusturile omului... daca unuia ii plac SUPERSPORT-URILE si eu prefer NUMAI supermoto-urile , e clara treaba ca o sa ne "ciondanim" non-stop pe tema asta... asa-i si cu motoarele vechi... cui ii plac SA LE TINA/SA LE PLIMBE/ SA LE INTRETINA... mie imi plac si velomobilele! AI "OBSERVAT" CATI LE DETESTA? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulcannibal Adaugat pe 2 Septembrie, 2009 Share Adaugat pe 2 Septembrie, 2009 "noul V4" nu stiu daca e cu pistoane ovale http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/p...cept_model.html Conceptul din link a aparut la Intermot in 2008, e subiect vechi. Ce e nou insa e modelul de serie derivat din concept, aparut anul asta. Detalii pe linkurile de mai jos: Primele imagini cu noul model Honda V4 Noi imagini cu noua generatie Honda VFR Noul Pan European dezvaluit prin schitele oficiale Castiga un test drive cu noua Honda V4 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.