Hell Adaugat pe 30 Aprilie, 2005 Share Adaugat pe 30 Aprilie, 2005 Stiu ca sunt un "pic" inconstient tinand cont ca inca nu am terminat scoala, si vreu sa-mi iau un gsx 750. Intrebarea mea pentru voi, cunoscatorii, este: Pot sa ii fac ceva sa ii limitez puterea (nu si turatia), ca totusi e o herghelie cam mare pentru mine. Daca ati auzit pe undeva ca se poate face o reducere de putere va rog sa-mi dati de veste. Va multumesc si pentru raspunsurile gen "Esti nebun" sau "incepe cu inceputul" care vor urma Ne vedem in curand pe drumurile patriei Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 1 Mai, 2005 Share Adaugat pe 1 Mai, 2005 Esti nebun! Incepe cu inceputul! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prof Adaugat pe 4 Mai, 2005 Share Adaugat pe 4 Mai, 2005 salut io pot sa te ajut cu gsxu' daca nu ti l-ai luat inca si eu tot ca incepator am luat-o si e deja limitata la 100 de cai normal mi sa pare ca ar avea 120. oricum nu asta conteaza. daca esti om cu capu pe umeri nu e ASA periculoasa pt ca daca zici ca nu te sperii, te sperie ea pe la 10 mii de ture este asa mare si nervoasa incat nu-ti da voie sa "nu fii atent" cu ea nu ti-o recomand daca ai sub 1,70 ca e greoaie pe loc si intre masini in oras. mai multe pot sa-ti spun la tel. 0723694174 Vali oferta spatiala de pasti 3300 de euri nediscutabil. valabil 3 saptamani. sa fie vara! uite si 2 poze Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell Adaugat pe 9 Iulie, 2005 Autor Share Adaugat pe 9 Iulie, 2005 Salut la toata lumea ! Pana la urma m-am hotarat si am achizitionat una bucata Kawasaki GPX 600 Dupa ce m-am obisnuit cu ea pot sa va spun ca am facut o afacere buna. Mi-era frica sa nu fie prea puternica, dar avantajul la orice motor este ca pana in 6000 rot/min nu este chiar asa nervoasa. Dupa 6000 e o alta poveste. Sunt destul de bine facut 100 Kg, si vreau sa va spun ca dupa 6000 rot/min trebuie sa te tii foarte bine de ea. Nu recomand incepatorilor care au mania vitezei sa isi achizitioneze un super sport, si nici celor care nu au experienta in trafic. Mai bine sa o luati cu inceputul. Eu m-am hotarat sa fac aceasta alegere deoarece am depasit 100.000 km cu auto in oras, si deci am acumulat ceva experienta. Problema cea mai mare la o motocicleta de viteza o reprezinta franarea si derapajul in curbe, deoarece viteza te fura. Cu o motocicleta trebuie sa adaptezi viteza inainte de intrarea in curba (si ai grija ca in curba poate sa fie apa, pietris, pete de ulei, sau linii de tren sau tramvai - pe care uneori nu le vezi la intrarea in curba !!!), iar daca nu tii cont de acest lucru... . Trebuie sa ai grija la tot ce se intampla in jurul tau, si sa poti sa opresti in timp util, indiferent ce se intampla. Pot sa va spun ca in oras daca se depaseste 60~70 km/h deja se depaseste limita de franare in caz de pericol. Si eu am mania vitezei, dar mai mult tin cont de instinctul de conservare (este mai bine asa). Eu am ajuns la concluzia ca viteza cea mai sigura de deplasare in oras este 60 Km/h sau o viteza apropiata de cea a coloanei in care circulati. Pana acum nu am avut incidente cu automobilistii, desi am avut ocazia sa mi se taie calea sau sa-mi apara in fata vreo conserva care nu se asigura. In concluzie am un sfat pentru incepatori (si nu numai): Daca mania vitezei > instinctul de conservare nu va luati super sport, ci limitati-va cu ratiune la un motor potrivit. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuspanS Adaugat pe 10 Iulie, 2005 Share Adaugat pe 10 Iulie, 2005 sa fi sanatos si sa ai grija si sa o stapanesti sanatos! pune si u niste poze! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.