Mergi la conţinut

Roata Spate Latita Pentru O Jawa 350Ts


Recommended Posts

Salutare tuturor, sunt posesorul unei jawa 350ts (decurind achizitionata),asa ca am sa va rog sa nu va enervati in caz ca intrebarile sunt deja depasite. a-s vrea sa ii pune pe spate o roata mai lata deoarece imi pare foarte ingusta,imi trebue sa ii repar telescoapele fata si nu stiu cum (mai exista prin Buc cineva car sa repare jawa?)imi mai trebue un far rotund pentru ea. 0727699925, maricughe@yahoo.com in caz ca aveti sfaturi sau sugestii............. a-s dori sa fac JAWA sa mearga si sa ma dau cu ea. multumesc tuturor pentru intelegere. asfalt uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ii pui o roata considerabil mai lata pe spate va trbui intai sa modifici bascula, dupa care sa modifici transmisia etc , si te va costa mai mult decat o japoneza veche cu roata lata din fabrica. incerci sa faci din rahat bici.

la ce putere are java roata spate iti ajunge, si ca manevrabilitate si nu vei avea asa de multa putere incat sa ai nevoie de o roata mai lata

ce te as sfatui, pune o fuca de japoneza cu frana pe disc; pune o aprindere elctronica, pune gume bune si pe urma restuL

daca chiar vrei sa te dai cu ea, eu as face intai asa; furca buna, roata buna; frane super.

refacut motorul daca e cazul , pus lucrurile noi,

electrica, inclusiv aprindere electronica,

suspensii spate daca nu le ai facut atunci cand pui fata. restul sunt detalii legte de aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt far de jawa cred ca te pot ajuta eu. O sa ma duc la ai mei sa ma uit pe raft daca il mai am. Pentru telescoape fata iti zic eu ca iti trebuie un imbus de 8 care trebuie tinut contra sub telescop si o tija lunga prevazuta la un capat cu o adaptare tip surubelnita dreapta. Tija asta se introduce in telescop iar din imbus desfaci. Asa vei putea sa scoti mecanismul de supare din telescoape. Semeringuri gasesti de cumparat cred ca sunt undeva pe la 20 ron setul.

In trecut am avut si eu o jawa pe care am tot incercat sa o pastrez cat mai originala. Am incercat si cauciuc lat pe spate, dar mereu ma loveam de problema : cum se desumfla putin cum lantul rodea in marginea lui, plus mai mereu cand intindeam lantul eram limitat de bascula spate avand doar cate un 1cm deoparte si de alta pentru centrare. Cred ca balotul cauciucului era undeva 120....

Pentru ceea ce a fost jawa sa stii ca nu se merita sa intervii asupra cadrului sau modificari de constructie. Ea stie sa mearga bine daca ai bujii bune segmentii buni ulei schimbat la timp. Foloseam ulei de amestec arol 2 T. Cu asta se impaca cel mai bine 23ml/L. Aprinderea merge si pe platini dar trebuie sa fii atent la acel platou unde-s platinele, mai mereu filetele suruburilor de strangere se farmau. Eu am sudat piulite pe dos si am rezolvat problema.

Pt telescoape spate sa stii ca sunt foarte bune si cele de ij cu arcul la vedere. Eu am avut norocul in trecut sa imi cumpar set si am vazut deosebirea.

Un disc pe fata sa stii ca face toti banii. Franarea este mai eficienta. Am adaptat asa ceva pe a mea si am fost foarte multumit

Uite un link cu fosta mea jawa dupa ce am reconditionat-o Post#23

http://www.pro-bike....rs/page__st__20

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt far de jawa cred ca te pot ajuta eu. O sa ma duc la ai mei sa ma uit pe raft daca il mai am. Pentru telescoape fata iti zic eu ca iti trebuie un imbus de 8 care trebuie tinut contra sub telescop si o tija lunga prevazuta la un capat cu o adaptare tip surubelnita dreapta. Tija asta se introduce in telescop iar din imbus desfaci. Asa vei putea sa scoti mecanismul de supare din telescoape. Semeringuri gasesti de cumparat cred ca sunt undeva pe la 20 ron setul.

In trecut am avut si eu o jawa pe care am tot incercat sa o pastrez cat mai originala. Am incercat si cauciuc lat pe spate, dar mereu ma loveam de problema : cum se desumfla putin cum lantul rodea in marginea lui, plus mai mereu cand intindeam lantul eram limitat de bascula spate avand doar cate un 1cm deoparte si de alta pentru centrare. Cred ca balotul cauciucului era undeva 120....

Pentru ceea ce a fost jawa sa stii ca nu se merita sa intervii asupra cadrului sau modificari de constructie. Ea stie sa mearga bine daca ai bujii bune segmentii buni ulei schimbat la timp. Foloseam ulei de amestec arol 2 T. Cu asta se impaca cel mai bine 23ml/L. Aprinderea merge si pe platini dar trebuie sa fii atent la acel platou unde-s platinele, mai mereu filetele suruburilor de strangere se farmau. Eu am sudat piulite pe dos si am rezolvat problema.

Pt telescoape spate sa stii ca sunt foarte bune si cele de ij cu arcul la vedere. Eu am avut norocul in trecut sa imi cumpar set si am vazut deosebirea.

Un disc pe fata sa stii ca face toti banii. Franarea este mai eficienta. Am adaptat asa ceva pe a mea si am fost foarte multumit

Uite un link cu fosta mea jawa dupa ce am reconditionat-o Post#23

http://www.pro-bike....rs/page__st__20

sall, ms pentru sfaturi amindorora,stiu ca sunteti bine intentionati, apreciez faptul ca va-ti ostenit sa imi raspundeti, sunt de acord cu voi ca ii trebue un disc de frina pe fata, numai caci sa schimb toata fata nu am acum finante. am luat permisul de curind cu mobra mam pricopsid pe banii putini asa ca nu am facut fite, la capitolul mecanica sunt cam fabarnist.de aceea caut sfaturi si vreau sa o fac sa mearga si sa am incredere in ea. sunt constient ca mai am mult de bagat un ea (timp ,rabdare ,nervi si nu in ultimul rind banii)a-si cauta mai degraba pe cineva care sa faca asa ceva din pasiune ( am vazut ca nu mai sunt) caruia sa ii cer sfaturi in ce privste JAWA. imi place cum a esit JAWA domnule Ride2Escape se vede ca ati muncit la ea si e de admirat, in caz ca gasiti farul astept un pret . salutari si asfalt uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare tuturor, sunt posesorul unei jawa 350ts (decurind achizitionata),asa ca am sa va rog sa nu va enervati in caz ca intrebarile sunt deja depasite. a-s vrea sa ii pune pe spate o roata mai lata deoarece imi pare foarte ingusta,imi trebue sa ii repar telescoapele fata si nu stiu cum (mai exista prin Buc cineva car sa repare jawa?)imi mai trebue un far rotund pentru ea. 0727699925, maricughe@yahoo.com in caz ca aveti sfaturi sau sugestii............. a-s dori sa fac JAWA sa mearga si sa ma dau cu ea. multumesc tuturor pentru intelegere. asfalt uscat

Salut!

Iti pot da citeva informatii...descoperite de mine in timpul in care lucram la Jawa mea...

La fel ca tine,am vrut sa aduc citeva modificari motocicletei mele...si am reusit zic eu... Pe fata am pus o furca de la MZ ETZ 250,care este dotata cu frina hidraulica cu disc...roti am pus de la un kawasaki GPX500...pe fata aveam anvelopa 100/90/16 si pe spate 130/80/16...anvelopa spate fiind mai lata decit cea originala ,am renuntat la carcasa lantului...

Roata spate fiind pe 16,am modificat si raportul intre pinioane ptr a obtine un randament mai bun...

Am confectionat un carenaj din fibra de sticla copiat dupa unul de kawasaki ZZ-R,am schimbat esapamentele cu unele de MZ ETZ sport,am schimbat ghidonul si a iesit produsul final....

Am fost foarte multumit de ea...si inca mai am Jawa si in prezent,dar una originala...fara modificari...

post-28516-0-81085700-1330451616_thumb.j

post-28516-0-24559100-1330451669_thumb.j

post-28516-0-85048000-1330451734_thumb.j

post-28516-0-11601300-1330451911_thumb.j

post-28516-0-87262900-1330451925_thumb.j

post-28516-0-34723400-1330452036_thumb.j

post-28516-0-16728200-1330453419_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La transmisie in afara ca ai renuntat la aparatoarea de lant nu i-ai facut nimic?

Adica ma gandesc ca si butucul rotii e mai lat si astfel lantul statea oarecum stramb pe pinioane. La pinionul de atac nu ai facut nicio modificare?

De regula bascula permite un plus de cm dar te lovesti exact de problema calcatului de lant pe pinioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da....am omis sa scriu...toate astea s-au intimplat in urma cu 10 ani...

In principiu am avut noroc...am reusit sa aliniez transmisia fara sa modific bascula...am luat la strung din butucul rotii si am construit o alta cupla ptr pinion.Pe bascula am pus un etrier tot de la MZ ETZ ...amintiri....

post-28516-0-91705800-1330492294_thumb.j

post-28516-0-40017700-1330492676_thumb.j

post-28516-0-52137200-1330492686_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ai avut ceva de modificat.

Cupla aia pt pinion e cam cu cantec cred.

Logic...ar fi fost fain sa se potriveasca direct....

Nu...nu este nimic cu cintec...a fost simplu...am masurat distantele de pe butucul de jawa si am modificat butucul rotii de 16 (care mi-a permis acest lucru) in asa fel incat sa se potriveasca...iti trebuie putina viziune ptr a vedea cum vin lucrurile...chiar a fost simplu de construit cupla...

Si chiar am mers cu motocicleta respectiva...mult si bine...fara a avea probleme cu modificarile aduse...

Din pacate nu mai este in stare de functionare acum...a intrat in posesia unei persoane care a suferit un accident cu ea din cauza unui taximetrist si a lipsei lui de experienta...pacat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca ma gandeam ca ai modificat la pinionul de atac.

Da asa e ok. Daca nu se potriveau cat de cat si nici nu aveai de unde lua din butuc atunci intervenea cantecul :biggrin:

Prin 2000 aveam niste amici care-si facusera o bicicleta de Jawa cu motor de Honda CB 400 si roti de diverse respectiv un IJ Jupiter 3-4 nu mai stiu exact, cu roti de Honda si Kawa =))

Stiu ca au muncit ceva la ele nu atat la ansamblul fata cat la cel spate iar alinierea....alinierea a fost ca in filmele de groaza :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut, multumesc pentru sfaturi, jawa carenata m-a lasat cu gura cascata ,frumoasa spre superba, a-s vrea citeva sfaturi cum ai adaptat prinderile pe cadru de jawa? am o carena (aripa fata,botul cu laterale,pinten-ul,rezervorul si codita)de cbr600 de circuit (din fibra) si imi tot storc creieri cum sa o pun pe trotineta mea, apropo , cer sfaturile gen mura in gura ,sunt proaspat posesor de atelaj si de permis, deci la mecanica sunt bita,stiu ce imi veti spune " ma omule mai bine te orientai spre ceva mai putin pretentios" numai ca............... bugetul,cind am luato era cam deselata acum arata mai binisor ,am gasit pe aici citiva oameni care au avut timp si chef sa se uite si la mirtoaga mea,multumiri Domnului Pedros........ sper ca pe finalul acestui proiect sa functioneze ok si sa se apropie cit de cit de cea din poze care arata bestial.................salutare si asfalt uscat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut, am nevoie de sfaturi si ajutor, am pornit mirtoaga relativ usor, am incercat sa merg citiva metri si ciriie, merge in suturi in toate vitezele ......... discurile de ambreaj nu sunt noi , au ceva carne pe ele, problema e ca cupleaza prea brusc si merge in suturi......... sper sa ma ajutati cu ceva sfaturi la ce ar trebui sa ma uit. sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...