Mergi la conţinut

Motobikes.ro

  • postări
    1.598
  • comentariu
    1
  • vizualizări
    89.679

Aprilia lansează RS 457 și zguduie clasa sportivelor mici!


Motobikes

119 vizualizări

Aprilia  intră pe un nou segment cu RS 457, o sportivă distractivă care se mândrește deja cu cel mai bun raport putere-greutate din clasa sa.

10.jpg

Da, este Maverick Vinales.

Aceasta înseamnă 47 de cai putere la o masă de 175 de kilograme cu toate plinurile făcute. După ce a trecut printr-o adevărată renaștere în ultimii ani, cu modele precum Tuareg și RS 660, care este cea mai bine vândută motocicletă sportivă din Europa, Aprilia se adresează noii generații de rideri.

Ușoară și agilă, cu soluții tehnice sofisticate preluate de la motocicletele de clasă superioară și un design agresiv, acest RS reprezintă un pas istoric pentru Aprilia.

07-1.jpg

Furca de 41 mm are o cursă de 120 mm, iar monoamortizorul asigură o cursă de 130 mm, pentru roata spate, ambele fiind reglabile pentru preîncărcare. Sistemul de frânare încorporează un disc față de 320 mm cu un etrier ByBre cu 4 pistoane, montat radială. În spate există un disc de oțel de 220 mm și un etrier ByBre. Ambele roți beneficiază de un sistem ABS cu două canale cu setări duale, disponibil pentru ambele roți sau exclusiv pentru față.

07.jpg

Stilul noii RS 457 urmează legendara gamă RS, începând cu carenajul frontal dublu, evacuarea 2 în 1 până, la toba finală suspendată sub propulsor. Farul frontal cu LED încorporează semnătura luminoasă tipică motocicletelor super sport mai mari de la Aprilia, în timp ce semnalizatoarele frontale sunt integrate în far. Bordul este un ecran TFT color de 5 inchi, iar comenzile de pe ghidon sunt iluminate.

Jantele sport de 17 inch primesc anvelope 110/70 pentru față și 150/60 pe spate, oferind o aderență excepțională, dar păstrând în același timp agilitatea, o caracteristică definitorie a familiei Aprilia RS.

01.jpg

Motorul cu doi cilindri paraleli este răcit cu lichid, are distribuție tip DOHC, iar cadrul este din aluminiu, chiulasa funcționând că element stresat al șasiului, soluție preluată de la RS660. Pachetul de sisteme electronice este unul generos, sistemul Ride by Wire, operă a inginerilor Aprilia gestionând funcționarea motorului prin trei moduri de conducere, acestea modulând puterea, livrarea cuplului și controlul tracțiunii.

03.jpg

Aprilia RS 457 caută astfel să devină un reper tehnologic și stilistic pentru tinerii motocicliști din întreaga lume, dar și liantul între RS 125 și RS 660.

0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Participa la conversatie

You are posting as a guest. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Adaugă un comentariu...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Creează O Nouă...