Mergi la conţinut

ktmbv

Prieteni
  • Conţinut

    179
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Locatie
    Brasov

Realizarile lui ktmbv

  1. ktmbv

    Muc Off.

    Muc Off - protecţie pentru rider şi motocicletă adusă la rang de artă. În România prin Dual Motors În 1991, Right Said Fred erau prea sexy pentru tricourile lor, iar Stefan Everts cucerea primul său titlu de campion mondial de motocross. Tot în acest an, Rex Trimnell proiecta prima furcă cu jug dublu pentru mountain-bike, revoluţionând disciplina down-hill, un moment după care britanicul s-a gândit că ar fi bine să inventeze şi un spray roz cu care să o cureţe ca la carte. Restul e istorie: de la lansarea pe piaţă a acestui surprinzător spray roz pentru curăţat furcile de down-hill, Muc-Off a devenit o companie recunoscută în toată lumea pentru produsele de îngrijire a riderilor şi a jucăriilor lor preferate, indiferent dacă acestea înseamnă motociclete, biciclete, maşini, echipamente sportive sau... electronice. Da, pentru că cei de la Muc-Off nu sunt nişte simpli oameni ce se ocupă de curăţenie, ei sunt obsedaţi de viteză şi de dezvoltarea de noi produse. . Credeai că am exagerat cu titlul? Să încercăm să ne orientăm privirea asupra motocicletelor. Cei de la Muc-Off văd procesul de îngrijire în mai multe faze. Dintâi avem curăţirea, pentru care au dezvoltate soluţii speciale, un degresant biodegradabil (e important să nu poluăm mediul), spray pentru discurile de frână, degresant cu uscare rapidă, mănuşă pentru spălare, spray uscat pentru curăţat lanţul şi soluţie de îndepărtat insectele şi gudronul. Urmează apoi etapa de aplicare de soluţii de protecţie şi... luciu pentru motocicletă, scop în care Muc Off a dezvoltat soluţii de polish, bureti microfibră, spray cu silicon, spray tip ceară udă, spray polish, spray pentru plastice, aplicator din microfibră şi încă suntem departe de a fi epuizat lista. Toate produsele Muc Off sunt prietenoase cu mediul înconjurător şi cu motocicletă şi au o singură problemă, cu ... apa, pe care nu o tolerează, îndepărtând toate particulele rămase după ce motocicleta a fost spălată. Stagiul trei, ungerea: Muc Off a dezvoltat un spray de lanţ pentru toate condiţiile meteorologice. Desigur, după atâta atenţie acordată motocicletei, trebuie să avem grijă şi de noi, iar Muc Off vine cu următoarele produse: soluţie de curăţare a echipamentelor de piele, soluţie pentru protecţia echipamentelor de piele, duş uscat (soluţie antibacteriană ce poate fi aplicată pe tot corpul, atunci când nu există nici un duş prin preajmă), soluţie curăţare vizor şi cască, serveţele pentru lucrul cu piese foarte murdare, bidon pentru apă, etc. Tot Muc Off a dezvoltat perii speciale pentru curăţarea motocicletei, de diferite mărimi, durităţi şi forme. Produsele Muc Off sunt disponibile şi sub formă de kituri, în diverse combinaţii, dintre care noi am remarcat "Race Kit": Bike Cleaner, Bike Spray, perie pentru cadru, care poate fi utilizată în diverse locuri mai greu accesibile ale motocicletei şi un burete cu structura tip micro-fagure. Produsele Muc Off sunt disponibile în România prin Dual Motors. . . . Sursa: Dementor KTM Brasov
  2. ktmbv

    Muc Off.

    Muc Off - protecţie pentru rider şi motocicletă adusă la rang de artă. În România prin Dual Motors În 1991, Right Said Fred erau prea sexy pentru tricourile lor, iar Stefan Everts cucerea primul său titlu de campion mondial de motocross. Tot în acest an, Rex Trimnell proiecta prima furcă cu jug dublu pentru mountain-bike, revoluţionând disciplina down-hill, un moment după care britanicul s-a gândit că ar fi bine să inventeze şi un spray roz cu care să o cureţe ca la carte. Restul e istorie: de la lansarea pe piaţă a acestui surprinzător spray roz pentru curăţat furcile de down-hill, Muc-Off a devenit o companie recunoscută în toată lumea pentru produsele de îngrijire a riderilor şi a jucăriilor lor preferate, indiferent dacă acestea înseamnă motociclete, biciclete, maşini, echipamente sportive sau... electronice. Da, pentru că cei de la Muc-Off nu sunt nişte simpli oameni ce se ocupă de curăţenie, ei sunt obsedaţi de viteză şi de dezvoltarea de noi produse. . Credeai că am exagerat cu titlul? Să încercăm să ne orientăm privirea asupra motocicletelor. Cei de la Muc-Off văd procesul de îngrijire în mai multe faze. Dintâi avem curăţirea, pentru care au dezvoltate soluţii speciale, un degresant biodegradabil (e important să nu poluăm mediul), spray pentru discurile de frână, degresant cu uscare rapidă, mănuşă pentru spălare, spray uscat pentru curăţat lanţul şi soluţie de îndepărtat insectele şi gudronul. Urmează apoi etapa de aplicare de soluţii de protecţie şi... luciu pentru motocicletă, scop în care Muc Off a dezvoltat soluţii de polish, bureti microfibră, spray cu silicon, spray tip ceară udă, spray polish, spray pentru plastice, aplicator din microfibră şi încă suntem departe de a fi epuizat lista. Toate produsele Muc Off sunt prietenoase cu mediul înconjurător şi cu motocicletă şi au o singură problemă, cu ... apa, pe care nu o tolerează, îndepărtând toate particulele rămase după ce motocicleta a fost spălată. Stagiul trei, ungerea: Muc Off a dezvoltat un spray de lanţ pentru toate condiţiile meteorologice. Desigur, după atâta atenţie acordată motocicletei, trebuie să avem grijă şi de noi, iar Muc Off vine cu următoarele produse: soluţie de curăţare a echipamentelor de piele, soluţie pentru protecţia echipamentelor de piele, duş uscat (soluţie antibacteriană ce poate fi aplicată pe tot corpul, atunci când nu există nici un duş prin preajmă), soluţie curăţare vizor şi cască, serveţele pentru lucrul cu piese foarte murdare, bidon pentru apă, etc. Tot Muc Off a dezvoltat perii speciale pentru curăţarea motocicletei, de diferite mărimi, durităţi şi forme. Produsele Muc Off sunt disponibile şi sub formă de kituri, în diverse combinaţii, dintre care noi am remarcat "Race Kit": Bike Cleaner, Bike Spray, perie pentru cadru, care poate fi utilizată în diverse locuri mai greu accesibile ale motocicletei şi un burete cu structura tip micro-fagure. Produsele Muc Off sunt disponibile în România prin Dual Motors. . . . Sursa
  3. ktmbv

    Muc Off.

    Muc Off - protecţie pentru rider şi motocicletă adusă la rang de artă. În România prin Dual Motors În 1991, Right Said Fred erau prea sexy pentru tricourile lor, iar Stefan Everts cucerea primul său titlu de campion mondial de motocross. Tot în acest an, Rex Trimnell proiecta prima furcă cu jug dublu pentru mountain-bike, revoluţionând disciplina down-hill, un moment după care britanicul s-a gândit că ar fi bine să inventeze şi un spray roz cu care să o cureţe ca la carte. Restul e istorie: de la lansarea pe piaţă a acestui surprinzător spray roz pentru curăţat furcile de down-hill, Muc-Off a devenit o companie recunoscută în toată lumea pentru produsele de îngrijire a riderilor şi a jucăriilor lor preferate, indiferent dacă acestea înseamnă motociclete, biciclete, maşini, echipamente sportive sau... electronice. Da, pentru că cei de la Muc-Off nu sunt nişte simpli oameni ce se ocupă de curăţenie, ei sunt obsedaţi de viteză şi de dezvoltarea de noi produse. . Credeai că am exagerat cu titlul? Să încercăm să ne orientăm privirea asupra motocicletelor. Cei de la Muc-Off văd procesul de îngrijire în mai multe faze. Dintâi avem curăţirea, pentru care au dezvoltate soluţii speciale, un degresant biodegradabil (e important să nu poluăm mediul), spray pentru discurile de frână, degresant cu uscare rapidă, mănuşă pentru spălare, spray uscat pentru curăţat lanţul şi soluţie de îndepărtat insectele şi gudronul. Urmează apoi etapa de aplicare de soluţii de protecţie şi... luciu pentru motocicletă, scop în care Muc Off a dezvoltat soluţii de polish, bureti microfibră, spray cu silicon, spray tip ceară udă, spray polish, spray pentru plastice, aplicator din microfibră şi încă suntem departe de a fi epuizat lista. Toate produsele Muc Off sunt prietenoase cu mediul înconjurător şi cu motocicletă şi au o singură problemă, cu ... apa, pe care nu o tolerează, îndepărtând toate particulele rămase după ce motocicleta a fost spălată. Stagiul trei, ungerea: Muc Off a dezvoltat un spray de lanţ pentru toate condiţiile meteorologice. Desigur, după atâta atenţie acordată motocicletei, trebuie să avem grijă şi de noi, iar Muc Off vine cu următoarele produse: soluţie de curăţare a echipamentelor de piele, soluţie pentru protecţia echipamentelor de piele, duş uscat (soluţie antibacteriană ce poate fi aplicată pe tot corpul, atunci când nu există nici un duş prin preajmă), soluţie curăţare vizor şi cască, serveţele pentru lucrul cu piese foarte murdare, bidon pentru apă, etc. Tot Muc Off a dezvoltat perii speciale pentru curăţarea motocicletei, de diferite mărimi, durităţi şi forme. Produsele Muc Off sunt disponibile şi sub formă de kituri, în diverse combinaţii, dintre care noi am remarcat "Race Kit": Bike Cleaner, Bike Spray, perie pentru cadru, care poate fi utilizată în diverse locuri mai greu accesibile ale motocicletei şi un burete cu structura tip micro-fagure. Produsele Muc Off sunt disponibile în România prin Dual Motors. . . . <a href="http://www.ktm-brasov.ro/Stiri/Noutati/muc-off.html">Sursa</a>
  4. Dual Motors devine dealer oficial Kärcher. Dirt Riders, spor la curăţat motoare! . Aparatele de spălat cu presiune Kärcher înseamnă fiabilitate şi performanţă, îmbunătăţite continuu din 1935, anul în care inventatorul Alfred Kärcher punea bazele companiei, în Baden-Württemberg, Germania. Reprezentată în 160 de ţări, Kärcher a fost inclusă de cotidianul francez "Le Figaro" în topul primelor cinci firme ale mileniului trei, aria de soluţii de curăţire fiind absolut impresionantă, adresându-se unei palete largi de domenii de la automotive, transporturi şi agricultură, la industrie. Merită spus că Statuia Libertăţii, Poarta Brandenburg sau Statuia lui Christos din Rio de Janeiro au fost supuse cu succes unor tratamente de curăţare restaurativă cu Kärcher! . Aşadar, motocicletele noastre, (dar şi bicicletele, maşinile, hai măcar rolele...) sunt pe ... mâini bune prin Kärcher, iar aceste produse pot fi cumpărate de acum de la Dual Motors, unde se află pe stock. Dezvoltând presiuni cuprinse intre 110 Bari si 2500 Bari aparatele de spălat cu jet de apă cu presiune rezolva şi cele mai “persistente” probleme. . Kärcher garanteaza aprovizionarea cu piese de schimb pe o perioadă de până la 10 ani dupa încheierea producţiei unui model. Costurile post-vânzare sunt reduse prin posibilitatea de a cumpara doar piesele care se strică şi nu ansamble de piese. Kärcher este lider absolut pe piaţa de maşini de spălat cu presiune, faţă de concurenţă, producătorul german dezvoltând soluţii ideale de curatare pentru construcţii, agricultură, domeniul forestier, industrie, spalatorii auto si parcuri logistice. . . Implementând tehnologia “Eco” la aparatele de spălat cu apă caldă Kärcher, consumul este redus cu până la 20%. Reparaţiile temeinice si lucrările de întreţinere făcute de service-ul Kärcher în materie de pompe de spalat cu presiune asigură confortul şi liniştea pe termen lung a clienţilor. . Pe lângă motoare alimentate la curent monofazic şi trifazic, Kärcher asigură prin jeturile cu ardere internă flexibilitate în operaţiuni acolo unde o sursă de curent nu este disponibilă. . DBZ spune: am aruncat o privire în magazinul online al Dual Motors, în noua secţiune Karcher şi ne-a plăcut ce am văzut: aparatul de spălat cu presiune Karcher G4.10M, independent de curent în timpul spălării, un Karcher KTM Special Edition şi chiar o variantă "de buzunar", Karcher K214 Plus, la 299 RON, care credem că ar salva sala de baie a redacţiei noastre de multe noroaie. Sursa
  5. Dual Motors devine dealer oficial Kärcher. Dirt Riders, spor la curăţat motoare! . Aparatele de spălat cu presiune Kärcher înseamnă fiabilitate şi performanţă, îmbunătăţite continuu din 1935, anul în care inventatorul Alfred Kärcher punea bazele companiei, în Baden-Württemberg, Germania. Reprezentată în 160 de ţări, Kärcher a fost inclusă de cotidianul francez "Le Figaro" în topul primelor cinci firme ale mileniului trei, aria de soluţii de curăţire fiind absolut impresionantă, adresându-se unei palete largi de domenii de la automotive, transporturi şi agricultură, la industrie. Merită spus că Statuia Libertăţii, Poarta Brandenburg sau Statuia lui Christos din Rio de Janeiro au fost supuse cu succes unor tratamente de curăţare restaurativă cu Kärcher! . Aşadar, motocicletele noastre, (dar şi bicicletele, maşinile, hai măcar rolele...) sunt pe ... mâini bune prin Kärcher, iar aceste produse pot fi cumpărate de acum de la Dual Motors, unde se află pe stock. Dezvoltând presiuni cuprinse intre 110 Bari si 2500 Bari aparatele de spălat cu jet de apă cu presiune rezolva şi cele mai “persistente” probleme. . Kärcher garanteaza aprovizionarea cu piese de schimb pe o perioadă de până la 10 ani dupa încheierea producţiei unui model. Costurile post-vânzare sunt reduse prin posibilitatea de a cumpara doar piesele care se strică şi nu ansamble de piese. Kärcher este lider absolut pe piaţa de maşini de spălat cu presiune, faţă de concurenţă, producătorul german dezvoltând soluţii ideale de curatare pentru construcţii, agricultură, domeniul forestier, industrie, spalatorii auto si parcuri logistice. . . Implementând tehnologia “Eco” la aparatele de spălat cu apă caldă Kärcher, consumul este redus cu până la 20%. Reparaţiile temeinice si lucrările de întreţinere făcute de service-ul Kärcher în materie de pompe de spalat cu presiune asigură confortul şi liniştea pe termen lung a clienţilor. . Pe lângă motoare alimentate la curent monofazic şi trifazic, Kärcher asigură prin jeturile cu ardere internă flexibilitate în operaţiuni acolo unde o sursă de curent nu este disponibilă. . DBZ spune: am aruncat o privire în magazinul online al Dual Motors, în noua secţiune Karcher şi ne-a plăcut ce am văzut: aparatul de spălat cu presiune Karcher G4.10M, independent de curent în timpul spălării, un Karcher KTM Special Edition şi chiar o variantă "de buzunar", Karcher K214 Plus, la 299 RON, care credem că ar salva sala de baie a redacţiei noastre de multe noroaie. Sursa: Dementor KTM Brasov
  6. Dual Motors devine dealer oficial Kärcher. Dirt Riders, spor la curăţat motoare! . Aparatele de spălat cu presiune Kärcher înseamnă fiabilitate şi performanţă, îmbunătăţite continuu din 1935, anul în care inventatorul Alfred Kärcher punea bazele companiei, în Baden-Württemberg, Germania. Reprezentată în 160 de ţări, Kärcher a fost inclusă de cotidianul francez "Le Figaro" în topul primelor cinci firme ale mileniului trei, aria de soluţii de curăţire fiind absolut impresionantă, adresându-se unei palete largi de domenii de la automotive, transporturi şi agricultură, la industrie. Merită spus că Statuia Libertăţii, Poarta Brandenburg sau Statuia lui Christos din Rio de Janeiro au fost supuse cu succes unor tratamente de curăţare restaurativă cu Kärcher! . Aşadar, motocicletele noastre, (dar şi bicicletele, maşinile, hai măcar rolele...) sunt pe ... mâini bune prin Kärcher, iar aceste produse pot fi cumpărate de acum de la Dual Motors, unde se află pe stock. Dezvoltând presiuni cuprinse intre 110 Bari si 2500 Bari aparatele de spălat cu jet de apă cu presiune rezolva şi cele mai “persistente” probleme. . Kärcher garanteaza aprovizionarea cu piese de schimb pe o perioadă de până la 10 ani dupa încheierea producţiei unui model. Costurile post-vânzare sunt reduse prin posibilitatea de a cumpara doar piesele care se strică şi nu ansamble de piese. Kärcher este lider absolut pe piaţa de maşini de spălat cu presiune, faţă de concurenţă, producătorul german dezvoltând soluţii ideale de curatare pentru construcţii, agricultură, domeniul forestier, industrie, spalatorii auto si parcuri logistice. . . Implementând tehnologia “Eco” la aparatele de spălat cu apă caldă Kärcher, consumul este redus cu până la 20%. Reparaţiile temeinice si lucrările de întreţinere făcute de service-ul Kärcher în materie de pompe de spalat cu presiune asigură confortul şi liniştea pe termen lung a clienţilor. . Pe lângă motoare alimentate la curent monofazic şi trifazic, Kärcher asigură prin jeturile cu ardere internă flexibilitate în operaţiuni acolo unde o sursă de curent nu este disponibilă. . DBZ spune: am aruncat o privire în magazinul online al Dual Motors, în noua secţiune Karcher şi ne-a plăcut ce am văzut: aparatul de spălat cu presiune Karcher G4.10M, independent de curent în timpul spălării, un Karcher KTM Special Edition şi chiar o variantă "de buzunar", Karcher K214 Plus, la 299 RON, care credem că ar salva sala de baie a redacţiei noastre de multe noroaie. <a href="http://www.ktm-brasov.ro/Stiri/Noutati/dual-motors-devine-dealer-oficial-kaercher.html">Sursa</a>
  7. Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse. Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute, specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc) Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa Sursa
  8. ktmbv

    ulei pentru ATV

    De multi ani nu am avut parte de o zapada atat de buna (muntii patriei gem sub greutatea pulvarului) inca din Decembrie, asa ca riderii care au si un snowmobil prin garaj au acum parte de actiune cat cuprinde. La Dual Motors noi stim asta si va recomandam urmatoarele uleiuri pentru snowmobile in 2 timpi, marcile Ski-Doo, Polaris, Yamaha, Arctic Cat .... Putoline TT Sport – este un ulei sintetic care reduce fumul, depunerile de carbon si ancrasarea bujiei, prelungind viata motorului. 48 lei/litrul Putoline TTX – 100% sintetic, reduce fumul si depunerile de carbon, protejeaza motoarele operate in conditii extreme, sisteme de injectie pre-mix si autolube. 65 lei/litrul Putoline RS959 - 100% sintetic, sistem de aditivi Ester Tech, pentru conditii extreme de utilizare si sisteme de injectie pre-mix si autolube, 74 lei / litrul Yamalube 2-S – ulei semi-sintetic – 26 lei / litrul Iar pentru snowmobilele in 4 timpi, ulei recomandat este: Putoline Snow 4T+ 0W40. 100% sintetic, pentru motoarele cu sau fara turbo, convertor catalitic si/sau multi-supape. Garanteaza o ungere rapida si stabila, la cele mai joase temperaturi, si este foarte stabil termic, chiar si cele mai inalte temperaturi de operare. Gratie continutului scazut de fosfor protejeaza convertorul catalitic. Indicele mare de vascozitate mentine motorul curat. 78 lei / litrul Sursa
  9. ktmbv

    echipament Klim

    Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard… KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!” . Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta. . Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim. Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur. Sursa
  10. ktmbv

    ulei pentru ATV

    De multi ani nu am avut parte de o zapada atat de buna (muntii patriei gem sub greutatea pulvarului) inca din Decembrie, asa ca riderii care au si un snowmobil prin garaj au acum parte de actiune cat cuprinde. La Dual Motors noi stim asta si va recomandam urmatoarele uleiuri pentru snowmobile in 2 timpi, marcile Ski-Doo, Polaris, Yamaha, Arctic Cat .... Putoline TT Sport – este un ulei sintetic care reduce fumul, depunerile de carbon si ancrasarea bujiei, prelungind viata motorului. 48 lei/litrul Putoline TTX – 100% sintetic, reduce fumul si depunerile de carbon, protejeaza motoarele operate in conditii extreme, sisteme de injectie pre-mix si autolube. 65 lei/litrul Putoline RS959 - 100% sintetic, sistem de aditivi Ester Tech, pentru conditii extreme de utilizare si sisteme de injectie pre-mix si autolube, 74 lei / litrul Yamalube 2-S – ulei semi-sintetic – 26 lei / litrul Iar pentru snowmobilele in 4 timpi, ulei recomandat este: Putoline Snow 4T+ 0W40. 100% sintetic, pentru motoarele cu sau fara turbo, convertor catalitic si/sau multi-supape. Garanteaza o ungere rapida si stabila, la cele mai joase temperaturi, si este foarte stabil termic, chiar si cele mai inalte temperaturi de operare. Gratie continutului scazut de fosfor protejeaza convertorul catalitic. Indicele mare de vascozitate mentine motorul curat. 78 lei / litrul Sursa
  11. De multi ani nu am avut parte de o zapada atat de buna (muntii patriei gem sub greutatea pulvarului) inca din Decembrie, asa ca riderii care au si un snowmobil prin garaj au acum parte de actiune cat cuprinde. La Dual Motors noi stim asta si va recomandam urmatoarele uleiuri pentru snowmobile in 2 timpi, marcile Ski-Doo, Polaris, Yamaha, Arctic Cat .... Putoline TT Sport – este un ulei sintetic care reduce fumul, depunerile de carbon si ancrasarea bujiei, prelungind viata motorului. 48 lei/litrul Putoline TTX – 100% sintetic, reduce fumul si depunerile de carbon, protejeaza motoarele operate in conditii extreme, sisteme de injectie pre-mix si autolube. 65 lei/litrul Putoline RS959 - 100% sintetic, sistem de aditivi Ester Tech, pentru conditii extreme de utilizare si sisteme de injectie pre-mix si autolube, 74 lei / litrul Yamalube 2-S – ulei semi-sintetic – 26 lei / litrul Iar pentru snowmobilele in 4 timpi, ulei recomandat este: Putoline Snow 4T+ 0W40. 100% sintetic, pentru motoarele cu sau fara turbo, convertor catalitic si/sau multi-supape. Garanteaza o ungere rapida si stabila, la cele mai joase temperaturi, si este foarte stabil termic, chiar si cele mai inalte temperaturi de operare. Gratie continutului scazut de fosfor protejeaza convertorul catalitic. Indicele mare de vascozitate mentine motorul curat. 78 lei / litrul Vezi articol intreg Dementor KTM Brasov
  12. ktmbv

    echipament Klim

    Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard… KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!” . Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la Dementor KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta. . Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim. Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur. Sursa
  13. Despre KLIM am vorbit nu o data pe Dirt Bike Zone, este vorba despre compania producatoare de echipamente moto si snowmobile localizata in Idaho, nord-vestul Statelor Unite, tocmai la hotarul cu British Columbia, iar asta ar trebui sa va spuna ceva, ca staff-ul companiei mai mult pe acolo o ard… KLIM este lider mondial in proiectarea, dezvoltarea si producerea celor mai avansate echipamente pentru motociclisti si riderii de snowmobile, utilizand tehnologii de varf pentru impermeabilizare, durabilitate, respirabilitate si confort in ceea ce priveste echipamentele. Proaspat achizitionati de Polaris, americaniii asculta cu atentie ce au de spus pilotii de teste si clientii pasionati, caci unul din primele mesaje de care ti se lipesc ochii pe pagina de Facebook a Klim este “Ai o idee sau o sugestie de echipament? Vrem sa o auzim!” . Iar intr-un oras de munte ca Brasovul, o astfel de marca nu se putea sa lipseasca. Fisa le-a cazut celor de la Dementor KTM Brasov asa, ca iata, echipamentele KLIM pot fi achizitionate si din orasul de la poalele Tampei, ca sa ne exprimam asa. O scurta vizita pe situl KLIM, va va convinge de calitatea si caracteristicile inovatoare ale acestor echipamente pentru aventura pe snowmobil sau motocicleta. . Merita sa mai spunem ca riderii Husaberg care au ajuns la peste 6.600 de metri altitudine cu motocicletele erau “investmantati” in echipamente KLIM, la fel cum un alt galben/albastru de seama, de fapt cel mai de seama rider Husaberg (ever…), Graham Jarvis nu se urca pe motor fara echipamentul Klim. Canadianca Julie Ann-Chapman ne arata cum se merge pe snowmobil, echipata cu KLIM, desigur. Vezi articol intreg Dementor KTM Brasov
  14. Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse. Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute, specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc) Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa Sursa
  15. Daca scolile, cursurile si academiile de enduro au devenit un fenomen obisnuit la noi si nu lipsit de succes in randul riderilor cu cele mai variate pretentii de la cei vaneaza podiumul, la cei care isi doresc sa termine in siguranta o cursa de hobby, o noua propunere “didactica” si chiar “tehnico-tactica” vine din partea RAMS21. Este vorba despre un cantonament (intre 7 si 21 de zile) in insorita Spanie, in luna februarie, organizat dupa toate regulile unei scoli de off-road care se respecta. Pe scurt, tot ce ai de facut ca rider este sa iti iei un mic bagaj, un avion in directia Barcelona si mai departe se ocupa cei de la RAMS21, aceasta insemnand transportul motocicletei dus intors pana in zona Aragon Zaragoza, masa, cazare, service moto si nu in ultimul rand taxa de circuit, toate acestea fiind incluse in pret, deoarece echipa se va deplasa in Spania, dupa formula “consacrata” in Dementor KTM Motocross Cup. Aceasta inseamna mecanici, bucatar, preparator fizic si bineinteles, camionul de curse. Cantonamentul va fi astfel structurat: se organizeaza cate o grupa de motocross, respectiv de enduro, fiecare cu conditii de antrenamente specific, cu un program strict, riderii beneficiind inclusiv de un preparator fizic, de inregistrarea video a evolutiilor, urmate de feedback si sfaturi personalizate. Pentru fiecare grupa exista vor exista manse de anduranta de 35 – 40 de minute, specific pentru motocros si respectiv enduro (treceri peste busteni, bolovani, etc) Am stat putin de vorba cu Adrian Raduta despre cum va arata o zi tipica in acest cantonament. Asadar diminetile vor fi rezervate antrenamentelor pe motociclete, urmate de o pauza de 4-5 ore, in care se include pranzul si timpul necesar refacerii, dupa care se trece dupa amiaza la antrenamente fizice. Seara, inainte sau dupa cina, se analizeaza inregistrarea video a evolutiilor riderilor, discutii, identificarea greselilor fiecaruia si corectare. RAMS21 va fi cantonat in Spania timp de trei saptamani, existand posibilitatea ca cei interesati sa opteze pentru variante de 1, 2 sau 3 saptamani pentru cei mai motivati piloti. “Tinand cont de back-ground-ul meu de motocrosist, sunt rideri care se aseatpta ca acest cantonament sa fie unul dur, cu multe sarituri in stil MX. Nu acesta este insa scopul meu, eu imi dorec ca riderii care vin la cantonament sa invete cat mai bine tehnica de pilotaj, dupa posibilitatile fiecaruia pentru a alerga apoi cat mai curat si mai sigur pe motocicleta”, spune Adrian Raduta Pentru mai multe detalii si inscrieri – 0725.RAMS21 (0725.726.721) sau e-mail: office@rams21.ro Echipa Top Cross TCS in actiune, in aceasta vara, la Red Bull Romaniacs in Sibiu, alaturi de ” nava mama”, camionul lor de curse, casa lor departe de casa Vezi articol intreg Dementor KTM Brasov
×
×
  • Creează O Nouă...