LaurAllex Adaugat pe 4 Decembrie, 2017 Share Adaugat pe 4 Decembrie, 2017 Salut. Pe la inceputul toamnei mi-am cumparat un ktm exc-f 250 2008, la inceput functiona perfect, dupa vreo luna, daca acceleram de 5 ori, odata ramanea turat, daca acceleram odata sau de 2 ori isi revenea, ori il lasam 20secunde-1min si isi revenea singur. Cu timpul problema asta a inceput sa se maniste din ce in ce mai rau, acum trebuie doar sa trag milimetric de acceleratie si deja se tureaza ca un turbat si asa ramane, pot sa il las oricat si sa accelerez de cate ori vreau ca nu isi mai revine la turatia normala. Ca sa isi revina trebuie sa ii dau relantiul mai mic , cand ajung cu relantiul intr-un punct, turatia isi revine la normal, sta cateva secunde si moare motorul, ca sa il pot porni trebuie sa ii dau putin mai mare, apoi porneste si sta la relanti perfect, pana il accelerez.. iar bujia este mereu neagra, dar niciodata uda. In mers merge perfect. De cand l-am luat, manca ulei de la schimb la schimb, acum 2 saptamani l-am dus la mecanic, a trebuit rectificate scaunele la supape, supape noi, kit piston nou, kit garnituri noi. A verificat si carburatorul si nu prea isi da nici el seama ce ar putea fi, a spus doar ca e uzat si trage aer fals pe langa clapeta. Eu l-am dat jos si l-am verificat tot, chiar nu pot sa imi dau seama ce ar putea fi.. Videoclipul e facut inainte de a fi facut motorul. Atunci isi mai revenea din acceleratie, acum se si tureaza mult mai tare si nici nu isi mai revine video-1510817294.mp4 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noni Adaugat pe 9 Decembrie, 2017 Share Adaugat pe 9 Decembrie, 2017 Nu sunt mecanic si nu stiu daca parerea mea este cea mai potrivita... insa primele lucruri pe care le-as verifica ar fi : - carburatorul si reglajul socului - tot traseul cablului de acceleratie cosmin_honda 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAllex Adaugat pe 17 Decembrie, 2017 Autor Share Adaugat pe 17 Decembrie, 2017 Problema rezolvata. Jigloare decalibrate Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flavius Mihailescu Adaugat pe 18 Iunie, 2021 Share Adaugat pe 18 Iunie, 2021 Salut. Am aceasi problema la ktm-ul meu. 450exc 2010. Îmi poți da mai multe detalii despre cum ai rezolvat problema? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanel15 Adaugat pe 2 Mai Share Adaugat pe 2 Mai Salut. Problema ta pare să fie legată de admisia de aer și amestecul de combustibil. Deși ai înlocuit multe componente, ar putea fi o problemă la circuitul de admisie sau o scurgere de aer nedepistată. Verifică cu atenție toate garniturile și furtunurile de admisie pentru scăpări de aer. De asemenea, poți încerca un carburator nou sau repararea celui actual de către un specialist. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.