Mergi la conţinut

[motoȘtiri]Noua gamă Yamaha 2022 Off Road Competition


Recommended Posts

2022_YAM_YZ250F_EU_DPBSE_STA_003_03_preview.jpg?fit=1200%2C675&ssl=1

În 2020, piloții Monster Energy Official Yamaha Factory MXGP și MX2 au concurat în primele lunii pe tot parcursul sezonului, Jeremy Seewer și Jago Geerts terminând anul ca vicecampioni în MXGP și, respectiv, MX2. Pe parcursul sezonului trecut, Yamaha a dat dovadă de o forță incredibilă, piloții YZ450F ocupând două din primele patru locuri în clasamentul MXGP 2020, în timp ce piloții YZ250F au ocupat trei din primele cinci locuri în clasamentul MX2 2020, asigurând astfel titlul mondial al producătorilor MX2 pentru Yamaha. În SUA, unde sezonul 2021 de Supercross s-a încheiat deja, piloții Monster Energy Star Yamaha Racing au dominat atât Campionatul 2021 250 SX Est cât și Vest la bordul mașinilor lor YZ250F.

Angajament total și de durată pentru Motocross Încă de când Yamaha a câștigat primul său Campionat Mondial de Motocross, în urmă cu aproape 50 de ani, compania s-a angajat în totalitate să susțină acest sport și să creeze o gamă de mașini câștigătoare pentru piloții de toate vârstele. Yamaha a fost una dintre primele mărci japoneze care a produs motociclete de curse construite special pentru tinerii piloți și a fost prima care a introdus pe circuit mașini MX în 4 timpi. Astăzi, compania continuă să fie o forță importantă în motocross la toate nivelurile și cu un angajament total față de fiecare pilot. Yamaha recunoaște în special importanța scenei de motocross pentru tineret, unde viitorii campioni își perfecționează abilitățile înainte de a trece în liga mare.

Acesta este motivul pentru care, din 2015, Yamaha a operat programul de mare succes YZ bLU cRU FIM Europe Cup, care oferă tinerilor piloți YZ125, YZ85 și YZ65 șansa de a se califica în fiecare an pentru finala bLU cRU Europe Cup SuperFinale și de a-și face un nume în fața unui public internațional la prestigiosul Monster Energy FIM Motocross of Nations. Pentru a sublinia angajamentul pe termen lung al companiei față de motocross, Yamaha va lansa un YZ125 complet nou pentru 2022, împreună cu upgrade-uri majore pentru modelele YZ250 și YZ85, care oferă fiecărui pilot oportunitatea de a-și realiza adevăratul potențial și de a se îndrepta direct spre victorYZone!

Noul YZ125: Agilitatea. Abilitatea. Victoria.
Pentru 2022, noul YZ125 primește un motor complet configurat și mai performant, împreună cu unșasiu foarte bine îmbunătățit și o caroserie mai subțire și mai radicală, pentru a-l face cel maicompetitiv YZ125 din toate de până acum.
Oferind o putere semnificativ mai mare împreună cu o mai bună funcționalitate – și dispunând de omanevrabilitate mai bună, un sistem de frânare mai puternic și o ergonomie îmbunătățită – noulYZ125 este conceput pentru a deveni alegerea implicită pentru piloții în devenire care doresc să-șisporească încrederea și experiența și să-și ducă performanțele la nivelul următor.
Specificațiile sale avansate demonstrează în mod clar dorința Yamaha de a le oferi campionilor demâine cel mai bun echipament în perioada adolescenței, astfel încât să fie pregătiți să lupte pentrucel mai mare premiu atunci când vor trece la un nivel profesionist.

Motor nou de 125cc: Performanță crescută cufuncționalitate îmbunătățită
Pentru 2022, inginerii de la Yamaha au muncit din greu pentru a crea cel mai puternic motor montatvreodată pe un model de serie YZ125. În încercarea de a obține performanțe mai puternice pentru acâștiga curse, echipa de design a construit un motor nou de 125 cc, în 2 timpi, care dezvoltă o puteresemnifi cativ mai mare la turații medii și înalte.
Practic, fi ecare componentă majoră a motorului din 2022 este nouă, iar reproiectarea cuprinzătoareoferă o creștere semnifi cativă a puterii maxime de ieșire, pentru a oferi modelului YZ125 un avantajcâștigător real atunci când poarta se deschide. Puterea crescută, împreună cu o funcționalitateîmbunătățită și o senzație mai bună de supra-turare permit piloților de motocross să profi te lamaximum de creșterea puterii și să depășească adversarii pe toate părțile pistei.
Cap, cilindru și piston complet noi
Capul cilindrul și pistonul modelului YZ125 au fost complet reproiectate ca parte a efortului de aobține performanțe sporite, împreună cu caracteristici de putere îmbunătățite. Cele mai importantemodifi cări includ o cameră de combustie redefi nită, precum și o galerie de evacuare mai scurtă și oporțiune revizuită a cilindrilor, care oferă o îmbunătățire semnifi cativă a efi cienței combustiei.
Noul design YPVS
Pentru a completa modifi cările la nivelul capului și al cilindrilor, este prezentat un YPVS nouproiectat. Ridicarea maximă a noii supape de evacuare a fost revizuită, iar sincronizarea deschideriiși închiderii acesteia a fost, de asemenea, modifi cată pentru a îmbunătăți performanțele motoruluiși, de asemenea, pentru a spori manevrabilitatea.

Noul carburator Keihin și ansamblul de supape V-Force cu lamelă V-Force
O caracteristică majoră a noului motor este utilizarea unui carburator Keihin PWK de 38,1 mmechipat cu un jet de putere controlat de un solenoid care oferă o putere instantanee atunci cândeste necesar. Noul carburator dispune de un senzor TPS (Throttle Position Sensor), precum și de unCDI controlat cu hartă 3D care asigură o sincronizare optimizată a aprinderii. Împreună cu un nouansamblu de supape cu lamela V-Force și un design revizuit al colectorului, această nouă admisie șicarburatorul oferă pilotului YZ125 o accelerație mai puternică la plecarea de pe loc și o putere maiexplozivă la ieșirea din viraje.
Bielă mai lungă și manivelă mai grea
Alte modifi cări interne care contribuie la creșterea puterii noului motor includ o bielă mai lungă,precum și o manivelă ușor mai grea. Acest lucru are ca rezultat o inerție crescută care optimizeazăcomportamentul motorului, iar echilibrul revizuit al manivelei este conceput pentru a se potrivi cuputerea crescută a noului motor.
Sistem nou de admisie a aerului de înaltă eficiență
O caracteristică cheie a noului YZ125 este sistemul de admisie a aerului complet reproiectat. Prinreproiectarea cadrului din spate, precum și a ambelor panouri laterale și prin remodelarea bazei șeii,inginerii Yamaha au redus rezistența la intrarea aerului cu 15 % și au reușit să crească dramaticefi ciența generală a admiterii pe noul model. Acest lucru contribuie în mod semnifi cativ atât laîmbunătățirea puterii de tracțiune la turații medii și înalte și la îmbunătățirea felului de depășire aturației, cât și la schimbarea răspunsului accelerației la turații joase și medii pentru o funcționaremai stabilă la turații mai mici.
Țeavă de eșapament nouă și amortizor de sunet mais curt
Dimensiunile și forma țevii de eșapament au fost modifi cate pentru 2022, pentru a se potrivi cucelelalte modifi cări aduse motorului, în vederea optimizării puterii și a capacității de funcționalitate.Diametrul țevii de expansiune este ușor redus în punctul său cel mai larg, iar amortizorul de suneteste cu 50 mm mai scurt.
Transmisie mai puternică și mai lină
Transmisia cu 6 trepte a modelului YZ125 a fost întărită pentru 2022, pentru a face față creșteriiputerii maxime. Raportul de reducere secundar este ușor mărit prin utilizarea unui set de pinioanefață/spate 13/49 – anterior 13/48 – iar pentru o mai bună manevrabilitate, treptele a 5
și a 6
funcționează cu un raport ușor redus.
Un nou arbore de schimbare a vitezelor și un arc de revenire reproiectat oferă o senzație deschimbare mult mai lină, iar pentru a face față puterii crescute a motorului, noul YZ125 dispune dearcuri de ambreiaj îmbunătățite.
Corp atletic și mai compact
Modelul YZ125 2022 este echipat cu un rezervor mai subțire, o șa nouă și o grafi că revizuită careconferă motocicletei un aspect radical, modern și atletic, în completarea performanțelor sporite alemotorului – permițând, de asemenea, pilotului să obțină un grad și mai mare de control al șasiului.
Șa mai plată
Pentru o mai bună abilitate a pilotului, o mișcare mai liberă și o deplasare mai ușoară a greutățiicorpului, suprafața superioară a șeii a fost aplatizată prin coborârea părții din față cu 6 mm șiridicarea celei din spate cu 5 mm, în timp ce noul rezervor de combustibil se îmbină perfect cupartea din față a scaunului – iar pentru o întreținere mai ușoară există și un nou sistem de fi xare ascaunului cu un singur șurub.
Rezervor și carcase de radiator mai subțiri
YZ125 este deja una dintre cele mai ușoare și mai agile motociclete de teren din clasa sa, iar noulmodel este și mai subțire datorită utilizării unui nou rezervor de combustibil și a unor protecțiiînguste ale radiatorului, care fac din acest model cel mai compact YZ125 de până acum. Lățimeadintre genunchii pilotului este redusă cu aproape 36 mm pentru a oferi o senzație reală desubtilitate și agilitate pentru o ergonomie și o mobilitate îmbunătățită a pilotului.
Aripi și panouri laterale cu design nou
Pentru a realiza noul sistem de admisie a aerului de înaltă efi ciență, panourile laterale, aripa spate șipartea inferioară a noii șei au fost reproiectate, astfel încât să asigure un fl ux de aer liber în cutia deaer. Forma aripii față a fost, de asemenea, revizuită pentru a-i conferi un aspect mai aerodinamic șimai dinamic.
Cadru spate cu un design nou

Modelul YZ125 este echipat cu un cadru semi-dublu din aluminiu, ușor, cu caracteristici tehniceridicate. Iar pentru 2022, cadrul spate detașabil prezintă un nou punct de montare pentruamortizorul de sunet mai scurt, în timp ce o traversă ridicată nou proiectată permite o efi ciențăîmbunătățită a admisiei, oferind cale liberă pentru fl uxul de aer. Această traversă găzduiește, deasemenea, noul punct de montare a șeii cu un singur șurub pentru o întreținere mai ușoară.
Setări de suspensie revizuite
Sistemele de suspensie KYB față și spate de pe YZ125 sunt considerate a fi printre cele mai bune dinclasă, încorporând un arc lamelar în designul supapei care oferă o amortizare excelentă la vitezemedii. Pentru 2022, aceste sisteme de suspensie cu caracteristici tehnice ridicate au fost rafi nate șimai mult, iar atât furcile față, cât și amortizoarele spate au caracteristici revizuite de amortizare laviteze mici pentru o performanță sporită a șasiului.
Frână față mai puternică și frână spate mai ușoară
Pentru o putere de frânare mai mare, împreună cu o senzație mai precisă, noul model este echipatcu un nou etrier cu două pistoane mai rigid și cu un disc reproiectat cu diametrul de 270 mm.Dispunând de pistoane cu diametrul mai mare de 25,4 mm, împreună cu noi plăcuțe care oferă ocreștere de 30 % a suprafeței de contact cu discul, acest nou sistem de frânare față mai puternicpermite piloților să reducă timpul pe tur prin frânarea mai puternică și ulterior.
Culori și grafi că de nouă generație
Noul YZ125 adoptă cele mai recente culori Icon Blue, constând într-un fi nisaj în două tonuri careîmbină celebrul Icon Blue de la Yamaha cu un albastru mat închis. Caroseria complet nouă și noileelemente grafi ce turnate accentuează poziția dinamică și atletică a acestei noi generații a modeluluide 125 cc și demonstrează clar angajamentul Yamaha de a oferi cel mai competitiv și atractiv pachetpentru campionii de mâine.

YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition
Pe lângă modelul Icon Blue YZ125, Yamaha a creat
Monster Energy Yamaha Racing Edition
, careoferă oricărui tânăr pilot aspirant șansa de a deține și de a concura pe o motocicletă cu un stilautentic aplicat din fabrică. Cu o paletă exclusivă de nuanțe de negru și o grafi că inspirată demotocicletele echipei
Monster Energy Yamaha Factory MXGP și MX2
, YZ125 Monster EnergyYamaha Racing Edition este cea mai bună motocicletă de curse de 125 cc de producție de la Yamaha.

Caracteristici tehnice YZ125
Un model mai rapid și mai precis pentru 2022
Motor de 125 cc cu performanțe superioare, complet nou
Putere mare la turații medii și înalte, cu o manevrabilitate îmbunătățită
Putere maximă sporită
Noul carburator Keihin cu TPS și jet propulsiv
YPVS reproiectat
Evacuare reconfi gurată și amortizorul de sunet mai scurt
Admisie de aer nouă de înaltă efi ciență
Transmisie mai puternică cu 6 trepte, rapoarte revizuite și ambreiaj îmbunătățit
Senzație îmbunătățită de schimbare a treptei de viteză
Cadru ușor din aluminiu
Cadru spate reproiectat
Corp nou mai subțire – cu 36 mm mai îngust între genunchi
Aripi și panouri laterale cu design nou
Ergonomie îmbunătățită cu un rezervor nou de combustibil și o șa mai plată
Sistem de frânare mai performant
Cea mai bună suspensie KYB din clasa sa, cu setări revizuite pentru viteze mici
Noile culori în două tonuri Icon Blue și elemente grafi ce turnate
Disponibil și în culorile din fabrică Monster Black

Noul YZ250: 2 timpi. Primul loc.
Puține motociclete de motocross se pot asemăna cu Yamaha YZ250 în 2 timpi în ceea ce priveșteistoria sa, popularitatea durabilă la nivel mondial și rezultatele sale de invidiat. Originalul YZ250 afost cel care i-a oferit lui Yamaha primul său campionat mondial cu Håkan Andersson în 1973 -primul dintre numeroasele titluri de campion mondial FIM de 250 cmc și AMA Supercross care aufost revendicate de această motocicletă emblematică de motocross în următoarele câteva deceniide către unii dintre cei mai mari piloți ai acestui sport.

Și astăzi, reputația și popularitatea acestei remarcabile biciclete de curse sunt la fel de puternice caîntotdeauna printre acei motocicliști care îi apreciază greutatea redusă, simplitatea mecanică,aspectul deosebit și performanța câștigătoare. Putem spune că YZ250 este o adevărată legendă înlumea off road – câte alte motociclete de motocross au pagini de Facebook dedicate cu mii deadepți!
Pentru 2022, evoluția acestei motociclete de motocross de mare succes continuă, iar noul YZ250vine cu o caroserie super-subțire complet nouă, care îi îmbunătățește profi lul pentru a o face unadintre cele mai dinamice motociclete de pe circuit. Dar noul model este mult mai mult decât osimplă transformare estetică, iar noile sale specifi cații îmbunătățite ale șasiului includ o frânare maiputernică, o suspensie revizuită, noi componente ușoare și un sistem de admisie de înaltă efi ciență.
Corp ultrasubțire cu o linie orizontală puternică
YZ250 este echipat cu o caroserie ultrasubțire complet nouă, asemănătoare cu designul folosit penoul YZ125, și prezintă o linie orizontală puternică, care conferă motocicletei un aspect agresiv șihotărât. Noul rezervor și noua carcasă a radiatorului oferă dimensiuni mult mai înguste întregenunchii pilotului, pentru o mai mare mobilitate a pilotului la schimbarea greutății și în viraje – iarcaroseria compactă creează, de asemenea, o senzație de lejeritate și agilitate care consolideazăcaracterul atletic al noului model.
Șa mai plată
Pe lângă lățimea mai îngustă a caroseriei, modelul 2022 YZ250 dispune de o șa nouă proiectată, cu osuprafață superioară mai plată, care îmbunătățește ergonomia motocicletei și face ca schimbareagreutății față/spate să fi e mai ușoară și mai rapidă.
Noua aripă spate și panourile laterale oferă oefi ciență sporită a admisiei aerului
Aripile față au un aspect mai ascuțit și mai dinamic, iar panourile laterale și aripa spate au fostreproiectate pentru a spori efi ciența admisiei aerului. Acest lucru este realizat prin încorporareaunor guri de aerisire mai mari în partea din spate a panourilor laterale, precum și prin proiectareapărții inferioare a șeii și a formei părții superioare a aripii spate, astfel încât să nu împiedice fl uxulde aer. Creșterea rezultată a efi cienței generale a admisiei contribuie la îmbunătățireaperformanțelor la viteze mai mari ale motorului. Și pentru a se potrivi cu noua admisie de aer, YZ250este echipat cu o nouă evacuare cu o formă revizuită și dimensiuni modifi cate.

Frâne mai ușoare și mai puternice

Noul YZ250 dispune de un nou sistem de frânare puternic care oferă performanțe și senzațiisporite, reducând în același timp greutatea. Discul față nou proiectat de 270 mm are acelașidiametru ca și până acum, dar prin montarea unui nou etrier mai rigid, cu pistoane cu diametrul maimare de 25,4 mm, noua frână față are o suprafață a plăcuțelor cu 30 % mai mare. Aceastăcombinație de rigiditate mai mare a etrierului, împreună cu o suprafață mult mai mare a plăcuțelor,oferă o putere de frânare remarcabilă, precum și o senzație precisă pentru frânarea precisă cu unsingur deget.
Frâna spate a fost, de asemenea, îmbunătățită prin montarea unui disc de 240 mm cu un diametruușor mai mic – cu 5 mm mai mic – precum și a unui etrier nou proiectat care oferă aceeași suprafață aplăcuțelor și aceleași performanțe de frânare ca la modelul anterior, economisind în același timpaproape 100 g în greutate.
Setări de suspensie revizuite
Furcile față KYB SSS de 48 mm și suspensia spate Monocross KYB de tip link type KYB de 48 mm cucaracteristici tehnice ridicate au stabilit un punct de referință în industrie, iar pentru 2022 setăriledin fabrică au fost revizuite pentru a oferi caracteristici de amortizare și mai bune la viteze mici.
Componente cu greutate redusă
Alte reduceri mici, dar totuși importante ale greutății au fost obținute prin utilizarea unui levier deambreiaj nou proiectat și a unui pinion spate.
Culori și elemente grafi ce noi
Modelul 2022 YZ250 este fi nisat într-un fi nisaj dinamic și de înaltă calitate în două tonuri Icon Blue,cu elemente grafi ce turnate durabile, concepută pentru a rezista condițiilor dure de pilotajmotocross.
YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition
Pentru 2022, Yamaha va lansa în exclusivitate un nou YZ250 Monster Energy Yamaha RacingEdition. Finisată în culoarea Monster Black și prevăzută cu o replică a grafi cii din fabrică, face caaceastă legendară motocicletă de motocross să atragă și mai mult atenția pe pistă și în padoc.
Este pentru prima dată când acest pachet exclusivist de culori și grafi că este oferit pe YZ250 și esteinspirat de motocicletele echipei
Monster Energy Yamaha Factory MXGP și MX2

Caracteristici tehnice YZ250
250 cc motor PVS răcit cu lichid în 2 timpi
Carcasă ușoară din aluminiu
Admisie de aer nouă de înaltă efi ciență
Evacuare reconfi gurată
Corp nou mai subțire – cu 36 mm mai îngust între genunchi
Aripi și panouri laterale cu design nou
Ergonomie îmbunătățită cu un rezervor nou de combustibil și o șa mai plată
Sistem de frânare mai performant
Setări revizuite ale suspensiei KYB din fabrică
Ghidon nou mai ușor și manete mai scurte
Noile culori în două tonuri Icon Blue și elemente grafi ce turnate
Disponibil și în culorile din fabrică Monster Black

Similare

Articol preluat de pe motoroute.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...