Mergi la conţinut

motoȘtiri: XSR900 GP 2024 – Întruchiparea istoriei Yamaha Racing


Recommended Posts

Gama Sport Heritage aduce un omagiu unora dintre cele mai emblematice motociclete din istoriabogată a Yamaha, îmbinând acest design nostalgic cu cele mai noi tehnologii de înaltă performanțăîn materie de motoare și șasiuri.
Fiecare model XSR se inspiră din unele dintre cele mai importante motociclete construite deYamaha în cei 68 de ani de istorie, dar nu face niciun compromis în ceea ce privește performanțelemoderne, îmbinând această frumusețe atemporală cu o tehnologie de ultimă oră.7gIvvITV4x49R8zvHR6UFT.jpg?resize=640%2C
Cursele sunt în ADN-ul Yamaha. Yamaha Motor Company a concurat și a câștigat curse demotociclete încă de la începuturile sale – împingând atât limitele omului, cât și ale motocicletelor.Prima motocicletă Yamaha, YA-1, a câștigat cursa de ascensiune pe muntele Fuji în 1955, la scurt timp după înființarea companiei.
De atunci, Yamaha a acumulat nenumărate victorii la toate nivelurile, de la cursele locale de amatoripână la clasa regină a Grand Prix-urilor.
Lansat pentru prima dată în 2016, XSR900 a prezentat de mult timp aluzii subtile la pedigriul decurse al Yamaha, iar în 2021, ultima generație XSR900 a făcut un pas înainte, cu indicii clare dedesign preluate de la motocicletele de curse din anii 1980 și 1990, menținându-și în același timp poziția de Heritage Roadster.8p4skUhiagV88r2nge448c.jpg?resize=640%2C
Pentru anul 2024, tradiția Yamaha în materie de curse face un nou salt odată cu introducerea nouluiXSR900 GP, care aduce un omagiu unora dintre cele mai renumite motociclete de curse din ilustrultrecut al Yamaha, într-un mod nemaiîntâlnit până acum în gama Sports Heritage.3HZc7G-OqeNAU3oYMsPDaA.jpg?resize=640%2C
Combinând un sentiment de nostalgie a Grand Prix-urilor din anii 1980 cu cea mai recentătehnologie, inclusiv motorul CP3 de 890 cmc, emblematic și bogat în cuplu, IMU cu șase axe derivatdin R1 și sisteme de asistență a pilotului sensibile la înclinare, XSR900 GP întruchipează istoria Yamaha Racing fără a sacrifica performanțele moderne.ETr6CP_nqkSBspGfQ0GC3e.jpg?resize=640%2C
Scopul nu a fost acela de a crea o replică, ci de a lansa un model care să aducă cel mai mare respecttrecutului, în timp ce se ridică la nivelul celor mai noi performanțe și tehnologii. Acesta este XSR900GP.ERnm8Majatc9Duqsu7KhP1.jpg?resize=640%2C
Din punct de vedere estetic, motocicletele de Grand Prix au făcut un pas important în anii ’80,trecând de la caroseria curbată din anii ’70 la designul mai rectangular începând cu mijlocul anilor’80. Aceste carenaje mai pătrățoase aveau să stabilească tendința pentru următorul deceniu, nunumai la nivel de Grand Prix, ci și la motocicletele de serie.
XSR900 GP are o carenă superioară care amintește de această epocă, nu doar cu o infl uență clară dela motocicletele YZR de Grand Prix din anii ’80, ci și cu note de la motocicletele sport de serie FZR șiTZR de la sfârșitul anilor ’80 și începutul anilor ’90. Pentru a păstra aspectul de motocicletă de curse,farul rotund cu LED al XSR900 este înlocuit cu un modul compact de lentile, ascuns perfect încapota față, creând un sentiment de unitate cu carenajul față, menținând în același timp o iluminareexcelentă.85R30C0E4uz9On5q2njXgu.jpg?resize=640%2C
Vopsit într-una dintre cele mai emblematice culori Yamaha Grand Prix din toate timpurile, XSR900GP este disponibil cu o ornamentație tradițională inspirată de motocicletele conduse de piloțiprecum Wayne Rainey, care au câștigat mai multe campionate mondiale de Grand Prix la 500 cmc înanii ’80 și la începutul anilor ’90, cu plăcuțe cu numere de înmatriculare galbene autentice atât pecarena din față, cât și pe cea spate.
Șasiul și brațul oscilant în stilul Deltabox au un fi nisaj argintiu pentru a evoca mai bine eraprototipurilor anilor ’80 și pentru a accentua caracterul cadrului în stil Deltabox.3NB52tGyqUWAOBNZkRCU9R.jpg?resize=640%2C
În conformitate cu mantra de îmbinare a stilului de ieri cu tehnologia modernă, XSR900 GP semândrește cu cele mai noi componente de suspensie și frânare.
Furcile față inversate KYB sunt complet reglabile pentru preîncărcare și amortizare în compresie,precum și pentru amortizare în revenire, astfel încât se poate găsi confi gurația ideală pentrusensibilitatea părții frontale. Suspensia spate articulată acționează un amortizor KYB completreglabil, înclinat spre față, practic ascuns, pentru a menține performanța agilă și sportivă în parteadin spate. Reglarea pretensionării de la distanță face ca personalizarea deplasării să fi e o sarcină simplă01tWeuXPKmZ8mc2ijlWwLZ.jpg?resize=640%2C
Un cilindru principal față radial Brembo subliniază specifi cațiile de ultimă generație ale motocicleteiși îi susține potențialul sportiv, în timp ce furtunurile de frână au fost optimizate pentru a îmbunătăți controlul frânării în condiții mai sportive, în special în cazul unor forțe de frânare mai mari.2L1rKXyxaNYA6yjTbWpHqD.jpg?resize=640%2C
Menținând și mai mult combinația de stil nostalgic cu cea mai recentă tehnologie de înaltăperformanță, piloții XSR900 GP își pot personaliza experiența de pilotaj prin intermediul sistemuluiYamaha de control al deplasării (YRC). Pentru o utilizare mai simplă, caracteristicile de putere alemotorului și sistemele de asistență pentru pilot sunt integrate pentru a permite modifi carea rapidăa nivelului de intervenție electronică în funcție de preferințele pilotului și de condițiile de drum.
Trei moduri de rulare pre-setate integrate, „SPORT”, „STREET” și „RAIN”, dispun de setări din fabricăcu diferite niveluri de intervenție pentru a se potrivi diferitelor condiții. Acestea sunt completate dedouă setări personalizate, care permit pilotului să își selecteze manual propriile setări de putere șide intervenție pentru diferitele sisteme de asistență controlate electronic și sensibile la înclinare -toate acestea putând fi setate cu ajutorul unui smartphone prin intermediul aplicației MyRide.


Caracteristici tehnice:
– Design distinctiv, evocator al curselor de Grand Prix din anii ’80 și ’90
– Nou afișaj TFT complet color, de 5″, cu conectivitate
– Suspensii KYB față și spate complet reglabile, de înaltă calitate
– Ghidoane cu clemă de prindere și comutatoare de ghidon cu design nou
– Șasiu în stil Deltabox cu rigiditate optimizată
– Șa principală confortabilă, noi capace laterale și husă de scaun detașabilă
– Suporturi pentru picioare și poziționare în stil nou
– Sistem Yamaha de control al deplasării YRC și IMU cu 6 axe
– Regulator de viteză, sistem de schimbare rapidă a vitezelor de generația a treia și ambreiajA&S
– Motor CP3 sofi sticat conform cu EU5+, cu cuplu ridicat, de 890 cmc
– Roți Yamaha forjate prin răsucire echipate cu anvelope Bridgestone Battlax Hypersport S23DML6lzqNqoh88ykOkfaVlc.jpg?resize=640%2C

Culori, disponibilitate și prețuri
Noul XSR900 GP va fi disponibil în două culori: Legend Red și Power Grey. Datele de livrare către dealerii europeni și prețurile variază în funcție de regiune, astfel încât te rugăm să contactezi distribuitorul național Yamaha (Motodynamics) pentru informații complete.

Legend Red
Legend Red
Power Grey
Power Grey

Continue Reading

Articol preluat de pe motoroute.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...