Mergi la conţinut

sabinrace


Recommended Posts

Iar ai avut o zi proasta coxanelule?

Daca ai citi ceea ce scrie mai sus ai avea explicatie ptr toate intrebarile tale.

Macar daca te-ai uita in pozele proiect ai vedea ca imi lipsesc tobele spate, galeriile,catalizatorul, exupul, aripa spate,suruburile care tin toate astea si multe alte nimicuri.

Astea toate cantaresc 14kg.

Am adaugat o noua toba si aluminiu din ranfortarea basculei 6kg. Rezultatul final fiind 8kg pierdute.

Acum sigur ai inteles...

Normal ar fi sa citesti ceea ce scriu atunci cand imi comentezi topicul nu sa intri sa te uiti la 2 poze, sa comentezi ceea ce tu ai inteles privindu-le.

Ar mai fi 1,5kg pierdute din toate cele 86 suruburi inlocuite pe motor si cadru (foste otel actuale duraluminiu eloxat albastru).

Cand te crezi pilot SBK asa cum ti-ar place tie sa fi ar trebui sa te bati cu sutimile de secunda, cu gramele si cu kg din fizic. Tu nu faci niciuna din ele dar ai suport din partea lui Steaua Bucuresti.

Am mai vorbit despre actualii piloti din SBK ul Romanesc ca sunt la nivelul gleznei si nu am vrut sa ma repet.

Eu am ramas nostalgic dupa SBK si daia imi pregatesc motorul de strada asa.

O sa imi iau si un Harley anul acesta pentru a intelege toate ramurile acestei pasiuni.

Cat despre clientii mei, sunt oameni care au o ocupatie sau mai multe ce le ocupa timpul. Nu toti motociclisti sunt aici sau pe alte forumuri de specialitate.

Te rog nu mai scrie in topicurile mele.Esti pe dinafara si bati apa in piua doar ca sa fi si tu in carti. O sa ajungi sa te ocoleasca lumea si sa ramai fara prieteni.

Fa cum te duce capul, pina la mine mai ai multi ani in care normal ar trebui sa faci ceva nu sa comentezi ca doar nu poti fi critic fara sa fi mai intai constructor.

Apropo. Tu cu ce te ocupi?

De obicei cainii nu mananca frunze taiate. Sa nu se plictiseasca privindu-te, sa te manance pe tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 424
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poza aia cu r1 negru este luata de pe net, de la vorbe pana la fapte e cale lunga.....;) bafta

cox

Cea cu motocicleta de serie? Da! Cea de-a doua care scrie RaceTeK pe ea este a mea si facuta de RaceTek.

80% din ceea ce este photoshopat in cea de a doua am terminat in realitate.

Ai inteles cu Kg ?

Have Fun

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu fac discriminare de site atata timp cat sunt din Romania. Imi plac si ma chinui sa le inteleg pe toate, si toate categoriile de prieteni...

Postez in fiecare di site Ro si deschid cate un subiect.Nu am timp sa scriu acelasi lucru peste tot ca nu sunt revista.

Am ales Pro Bike pentru ca aici cred eu ca e mai intelept sa postez motocicleta mea.

Adica eu in acest moment nu am tot respectul tau? Ma faci sa rad ...

Mai bine spune ca ma iubesti si ca esti fericit ca sunt aici.

Astea sunt grade ale bataliilor vietii pe care nici tu nici altii mu mi le pot lua.Sunt rodul muncii mele in aceasta ramura.

Aici am ajuns si in fiecare zi de aici plec.

Cat despre R1 si photosopurile mele uite cum arata in realitate la brut...

All rights reserved !

Have Fun...

post-9604-1172533668_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate eu iti tin pumnii...sa faci ceva in viata. ca nu toti avem parintii bogati,te astept la noi.

ps..tare misto filmuletu,..

Esti in afara tarii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc de ceva timp acest topic din care speram sa aflu lucruri daca nu noi, macar mai deosebite. Cam prea multe vorbe si cam prea putine detalii tehnice, cel putin dupa gustul meu.

Daca, asa cum afirmi la inceput, chiar vrei sa

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Structura materialului cu geometrie isogrid creeaza o rezistenta extrem de ridicata necesara containerelor de hidrogen lichid. Astea sunt vb techice care inseamna mai nimica pt majoritatea. Te-ai gandit ca el vb din experienta reala si gustul tau este mai mult virtual?

2. Vom vedea. Se pare ca esti la vanatoare de Sabin.

3. Da, el comunica si restul cam tac sau vor sa bage cate o tzeapa. De ce oare? Dar cu rabdare si tact isi va expune opinia si cunostintele personale si cine vrea sa invete invata si cine nu e pierderea lui.

4. Sincer?

Crezi ca daca te guduri pe langa "baietii mari", te ia cineva in seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca nu va pot satisface dorinta de a posta toate fazele prin care trece un proiect de la inceput la sfarsit.

Normal ptr asta ar trebui sa am un om cu camera langa mine sa filmeze-fotografieze non stop. Ok am zis si eu si am demarat deja discutiile ptr o astfel de emisiune in Ro.Nu vreau s-o fac doar ptr mine dar mai stiu 5 insi care fac custom in Ro si imi plac lucrarile lor.

Ar mai fi problema de filmat atunci cand dorm si visez lucruri sau inainte sa adorm.

Deci ca sa pot da toate aceste amanunte ar trebui sa fac film nu custom.

V-am scris zilnic cu ceea ce fac in limita timpului meu.Ar trebui sa apreciati asta.Nu v-am cerut nimic ci doar o fac prieteneste.

Nu este un topic prin care eu ma oblig la ceva fata de voi. De ce as face-o?

Este un topic al motocicletei mele alaturi de mine si RaceTeK Ro.

Nu va dura mult pana in momentul in care veti putea vedea la tv su undeva o motocicleta refacuta la RaceTeK dar asta implica noi responsabilitati din partea mea mai putin timp ptr Garage.

In fiecare zi mai fac un motociclist sau 2 fericiti.Imi aduc motocicletele dezamagiti ca nu mai merg sau ca le-au luat fara sa stie ce au sau chiar uneori ca au incercat ei sa le faca si ...

Sper ca intelegeti asta si ca una peste alta am oferit poze reale dupa proiecte Photoshopate.

The R1 Engine. Coming Soon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este un topic prin care eu ma oblig la ceva fata de voi. De ce as face-o?

Din mandrie profesionala, respect pentru un lucru bine facut, pasiune...?!

Sa nu ma intelegi gresit, daca era vorba de altcineva... eram mai mult decat satisfacut, din partea ta insa "vreau" mai mult. De ce? Pentru ca poti!

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Da. Normal ca vrei si eu vreau.

Am sa-ti satisfac dorinta si te voi multumi.

Am demontat motorul.

1. trec la slefuirea arborelui. Urmaresc o usoara polisare a bamansierelor din care voi pierde circa 150g + alte 100 ce constau in uleiul ce nu va mai sta pe el.

2. Lustruiesc bielele si pistoanele in interior dupa care le cantaresc si le aduc la greutate exacta.

3. quloasa: Maresc admisia si evacuarea dupa care creez mici cratere de turbionare a amestecului in admisie si polisez evacuarea.

4.Fac scaunele la supape in 5 unghiuri lafel ca Yamaha Factory Racing (Haga)

5.Planez 0,04 din quloasa ptr a creste compresia.

6.Refac distributia si schimb atacul asupra valvelor fara sa schimb axele.

Normal ma astept la o putere de peste 210 cai la ambreaj sau 165 la roata.

Este posibil ca in acelasi timp sa demontez din nou bascula pentru a-i creste din nou rigiditatea.

Normal ar fi sa fiu gata cu toate astea in 3 saptamani ca sa ma pot afisa cu motocicleta la salunul Tuning dar nu pot promite deoarece nu am mai mult de 1 ora pe zi ptr asta.Adica un total de maxim 24 ore brute.

Am zis sa cresc nr orelor de lucru pentru a aloca mai mult ore motorului meu dar nu mai gasesc spatiu.

Sunt terminat. :download::ranting::treaten::sweat:

O scot eu la capat dar cred ca voi dormi la garaj ptr asta.

Ma duc la treaba :yahoo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt un bun motociclist. asta ca sa nu avem discutii legate de cat de bine conduc motocicleta pentru ca est eIRELEVANT cat de bine conduci o motocicleta cu cate stii despre motorul ei.

ca sunt oameni care demonteaza motoarele si stiu sa le asambele ca pe lego, acesta este un lcuru demonstrat. ca unii mai si inteleg ce se intampla in motor, acest lucru este spre binele lor si vor fi buni mecanici. am tot repspectul pentru ei.

partea a doua : ca fiecare se crede inginer mecanic, aici e o mare mare problema.

am citit lista cu ce vrei tu sa faci mai sus.

partea cu "Planez 0,04 din quloasa ptr a creste compresia." este ceea ce faceau unii la dacie acum 15 ani si ziceau ca fuge mai tare.

lasand asta .. intreabre : care este volumul camerei tale de ardere acum, si cu cat il reduci daca iei din chiuloasa 0.04 ?

cum iti influenteaza asta motorul ?

luand 004 din chiuloasa, si obtinand un alt volum cu o forma diferita de cea initiala, esti sigur ca explozia se va propaga uniform in volumul de gaz ?

ii cresti compresia.. dar este optim ? o compresie mai mare nu inseamna mereu putere mai multa.

lasand si asta si revenind la o problema banala..

ai un bec si ii stii dimensiunile si puterea. te intereseaza sa proiectezi oglinda unui far in asa fel incat se se reflecte cum trebuie lumina becului. ca eu sa rezolv problema asta optim mi-au fost necesari 4 ani de liceu si inca 3 de matematici speciale. si stiu ca in functie de ce se cere sa determin ecuatia suprefetei oglinzii.

stii ce nu am fost eu capabil sa studiez ? care e forma CORECTA a unui dinte de la roata dintata. mi-ar fi trebuit 6 luni de calcule ca sa determin ecuatia , si implicit forma unui dinte dintr-o foaie pe care se invarte un lant. poti sa il faci triunghi ca la gradinita si tot o sa mearga ,... dar nu optim.. iar determinarea otimului este arta.

daca chiar te apuci sa faci ce ai scris imi pare rau de biata mobra.

mai este si reversul medaliei : toti inginerii de la marile companii de motociclete, toti inginerii din domeniul motoarelor isi vor pierde paine si tu vei fi cel care se va imbogati .. iar rosi iti va cere audienta ca sa ii prepari motocicleta.

faptul ca ai mers si ai fost pilot nu inseamna ca ai habar de ceea ce inseamna proiectare mecanica la fel cum faptul ca scrii la computer nu inseamna ca ai habar cum se deplaseaza electronii in procesorul tau de la computer si faptul ca stii sa schimbi canalele la televizor nu te face expert in comunicatii cu infrarosu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe lumea asta exista 3 tipuri de om.

1. Cine face ceva, omul activ.

2. Cine nu face nimic, dar macar nu deranjeaza pe nimeni.

3. Cine comenteaza, omul labagiu !!!!!!

Sabin se incadreaza in prima categorie, eu nu stiu unde ma incadrez (dar nu imi fac griji ca coxanelu o sa-mi zica cat de curand, sau isi trimite unul dintre admiratori sa ma invete minte), DAR Coxalabagiul se incadreaza in categoria a 3-a, fara doar si poate !!!!

E asa de prost, ca daca ar sti ca se invarte pamantul, ar sta toata ziua intins pe jos, sa nu cumva sa ameteasca !!!!

PS (sau SP pt coxica) Aura ta genereaza o .......

Bafta Sabine !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=)) ....bai yoghi, pareai ceva mai smart.....sau esti asa de smart incat te distrezi cel putin la fel ca mine cand citesti asa ceva

Salutam schimbarea de atitudine... daca intelegi ce vreau sa spun.

Daca s'a intamplat (minunea) sa avem cateva puncte de vedere comune, asta nu inseamna ca am facut'o intentionat. Este evident ca voi aveti un diferend (de fapt, cu cine nu ai tu altercatii?) si nu am de gand sa intervin in nici un fel, cel putin nu constient.

Mi'am pierdut interesul pentru acest topic, multe din aspectele tehnice mi se par... "cel putin discutabile", as avea mult prea multe obiectii care, desi am simtzul umorului destul de dezvoltat, numai hilare nu le pot numi. Personal nu sunt adeptul conceptului "mai bine ceva mai prost decat deloc".

Prevad ca discutiile o sa degenereze asa ca ma retrag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da chiar e de ras sabine....ce faci, incercuiesti in photoshop piese de motor si le dai putere?:))....in prima poza ce faceai, o incarcai cu neutroni?! :)))

aries, din pacate pentru noi toti, tu vad ca existi :) ....jigniri de scara blocului ma lasa extrem de rece....nu poti sa urci iar eu nu am cum sa cobor atat

gaxel, ma bucur ca ai spus ce ai avut in cap, desi puteai fi mai rau :P....oricum, sa speram ca sabin a inteles ca nu sintem chiar cum credea el ;)

buna idee yoghi....incep sa ma enervez aiurea la aberatiile astea....me out too....cat despre schimbarea de atitudine.....give it some time, it will come back

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o si o repet:

Coxanelu si gasca lui de NIMENI in materie de mecanica ii rog sa pofteasca afara.

Nu va mai bagati in seama cu mine ca sunteti = O

Aici pe taste va rog sa iesiti din topicul meu ... Nu ma coborati prin ceea ce scrieti ba chiar din contra, voi sunteti aia de care rade lumea.

Cat despre intrarile voastre in topicul meu, despre raspunsurile voastre pe langa subiect si despre atitudinea asta nu pot intelege decat ca sunteti exact O.

Noroc ca sunt eu 1 ca sa pot face ceva cu zerourile din voi... Custom.Va gasesc eu locul dar pana atunci ramaneti linistiti in sertarul de saibe...

Am si eu o intrebare:

Nu v-ati plictisit sa fiti penibili?

Imaginea cu arborele, incercuita cu rosu, arata un balansier gata polisat.La finalul acestei operatiuni arborele va fi dus la teste (comparator) ptr a fi reechilibrat.

Nu este prima data cand fac asta.Este al 4 lea motor si de fiecare data am obtinut rezultate extraordinare.

Ps.Prima data a fost in 1999 pe yzf 750 sub tutela clubului LuPo Racing TM.

Motoarele de curse sunt toate prevazute cu aceste modificari. La serie costurile unei asemenea preparati ar creste pretul final iar graficul de putere ar urca-cobora mult prea rapid pentru a fi vandut pe strada.

KLM prepara quloase de motociclete si da peste 15 cai la roata din marirea admisiei si slefuirea evauarii, pentru asta cer 1500 euro.Sunt motociclete la noi care au fost facute la klm si intradevar in urma testelor au iesit cu un surplus de putere considerabil.

Eu prin ceea ce fac motorului acum practic ma astept la puteri de peste 20 cai la roata, si urcari ale puterii mult mai radicale.

Imi plac motoarele normal aspirate si fac tot ceea ce stiu pentru a creste puterea si randamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am bagat pana acum ca nu ma pricep si imi cer scuze daca aduc vreo ofensa.

Ce cred eu despre aceste modificari de look de power si de restul?As vrea sa vad si eu produsul finit pe testere, apoi pe circuit sau ma rog undeva unde se poate testa, intr-un tunel aerodinamic ca sa se vada clar imbunatatirea formei motocicletei si asa mai departe

Ma mai uit si pe SBZ si baietii aia unii chiar alearga ...nu am auzit la nimeni sa faca astfel de modificari cu alezari de chiloasa, usurare de arbore.Poate doar evacuari schimbate, un PC, imbunatatiri la frane & shit.Ceea ce imi spui tu acolo deja ma duce cu gandul la un mare atelier cu tot felul de scule aparate si device-uri.

Personal nu cred nimic din ce spui, iar faptul ca ai adus aminte de LKM care sunt MESERIASI si de KTM care au motoare care se testeaza intai off road si apoi vandute pe piata e o mare greseala.

Nu spun ca nu esti un mecanic bun dar aici nu sunt numai pusti mai sunt si oameni cu ceva scoala ( daca nu studii in domeniu macar cea a vietii )

Numai bine si inca o data imi cer scuze daca am adus vreo ofensa

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza raspunsul tau. Ba chiar ma bucura.

Ca nu crezi... E ceea ce-as face si eu in locul tau.

Despre SBZ si ceea ce ei fac la motoare sau pe circuit, am mai spus-o ca sunt la grupa mica.

Ceea ce eu scriu aici si postez nu ma ajuta neaparat prin raspunsurile afisate.Sunt multi aceea ce ma suna si discutam lucruri legate de proiectele mele in particular.

Postez aici pentru a aduce mai multa culoare site-lui si membrilor ce-l viziteaza.

Multumesc raspunsului tau, la obiect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oaspete
Acest topic este acum închis pentru viitoarele răspunsuri.
  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×
×
  • Creează O Nouă...