repsol_honda Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 Care credeti k este cauza accidentelor tot mai dese in care sunt implicatzi bike`ri ??? lipsa experientei pe motor,viteza prea mare,ceilalti participanti la trafic ??? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretender Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 iata aici opinia conservarilor intr-un sondaj pe care mi-am permis sa il instantiez pe forumul reno.ro http://www.reno.ro/index.php?showtopic=63445 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 nu ma pot pronunta...si deasemeni pot spune ca doar daca esti neatent nu il vezi pe motociclist venind normal se intampla sa nu il vezi dar din neatentie cand dai peste el?asta e clar tot neatentie si uneori cum cred ca a fost cazul baiatului cu jambierele albastre il stanjenesti crezand ca poate frana/opri si de aici iese accidentul Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 23 Ianuarie, 2007 o fi ce-a zis creatorul topic-ului dar sa nu uitam ca numarul motociclistilor se mareste cu 30% in fiecare an... potrivit statisticilor! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnakeBite Adaugat pe 24 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 24 Ianuarie, 2007 Am deja 7 luni de cand am carnetul pt. moto, si motocicleta o am de un an. Este o motoreta mica -125 cmc si 10 CP. Chiar de as fi vrut, nu as fi putut merge tare, prin oras sau afara. Ei, dar acum mai am un motor de 800 cmc, (inca nu l-am inscris) si ma intreb daca voi avea mintea de a merge la fel de incet. Nu stiu! Tot ce stiu e, ca daca mergi incet - cu cel mult 60 in oras- ai destul timp sa eviti foarte multe din "sicanele" pe care le tot intalnim in trafic. Anyway, shit happens ! Asa ca, ar trebui sa mai scoatem mana din gaz si sa realizam ca motocicleta este pentru deplasare nu pentru figuri sau amatorii de cascadorii. Si da, cu cat mai multi motociclisti, cu atat mai bine. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 24 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 24 Ianuarie, 2007 da sa stii k ai dreptate ... ar mai trebui sa scoatem mana de pe gaz ... numa k ii cam greu cand ai sub un cur un GSXR sau un R1 etc etc....ai ticu asta sa ii dai ... asfalt uscat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
666 Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Din cate am vazut eu accidentele cele mai multe sunt cauzate de "smecheri"care peste noapte au descoperit:maneaua ascultata tare in masina cu o instalatie audio de cea mai inalta clasa bineinteles acompaniat de un tricou cu muschi si un B.M.W furat de prin occident. Argumentez:eram pe o strada care avea 2 benzi pe sens,eram pe banda 2 si un exemplar mai sus amintit pe banda 1,cand ajung aproape in dreptul lui face brusc viraj si intra pe banda 2 fara sa semnalizeze evitind cu greu un impact.Ajung in dreptul lui si ai intreb cat de civilizat se poate:nu te supara e asa de greu sa semnalizezi,nu ma deranjeaza ca te bagi in fata dar as vrea sa semnalizezi. Raspuns:se da geamul jos electric,pe geam iese un brat musculos,tatuat,tricou mulat...ce vrei mai fraiere poate iti f.t una. Restul ma abtin ................ Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian4u Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Cred ca neacordarea de prioritate este cea care face cele mai multe victime dar si viteza de deplasatre a motociclistului face diferenta intre viata si moarte. Pe langa infrastructura care lasa de dorit nu avem nici bun simt in trafic. Cei din Buc se pot bucura de existenta unui circuit dar restul tarii? Cred ca trebuie sa evaluam viteza de deplasare in orase si sa se faca o campanie pentru moderarea vitezei. Sa puna cineva o statistica cu cei care au murit circuland cu 60 km/h si cei care au mers cu 100km/h. Esenta este ca daca nu ne pazim noi si nu luam masuri o sa murim pe capete. Daca este cum se spune o crestere de 30% a posesorilor de permise cat A trebuie sa ne asteptam sa creasca si numarul accidentelor. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 eu sper sa nu creasca chiar atat de mult accidentele... si cei cat de cat incepatori care au sub fund un R1 sau un 636 sa nu foloseasca toata puterea motorului prima data sa se acomodeze cu el sa`l simt bine si apoi sa zicem k da... dar multi nu fac asta si incep din prima tare prin orash ,inafara si ei nu au experientza destula si se intampla o gramada de accidente ... yo sper sa nu fie asa sa inteleaga si ei ... eu o sa fac in 26 iulie 17 ani, la 10 ani am avut primu motor... pot sa zic ca pt mine motoru ii viata, si am progresat incet incet si acuma am un Derbi Senda H nu pot sa zic k is cuminte in trafic ca ash mintzi da cateodata si eu imi zic bah dc te`ai dus asa... si am avut si eu cateva intamplari si m`am mai cumintzit... numai bine asfalt uscat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian4u Adaugat pe 26 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 26 Ianuarie, 2007 Multi inainte in primul rand si in randul doi pot spune ca esti un fericit ai o experienta de care nu multi se bucura. Codul rutier prevede ca la inceput nu ai voie sa mergi pe ceva mai mare de 125 dar cine respecta asta si cine intreaba de asta. Nici eu nu am inceput pe 125 dar nici cu 600 cred ca acel 250 cu 62 de cai a fost perfect, am avut si noroc ca aici in 4 minute ai trecut tot orasul dar in scimb am timisul si posada unde asfaltul este bun si soseaua virajata. Am avut situatii limita cand am crezut ca nu mai iau virajul si am facut si cunostinta cu un stalp in Brasov. Atunci am ajuns repede la concluzia ca orasul se digera greu. Din cele trei intamplari mai ciudate in care se putea termina destul de rau vina a fost 100% a mea in toate trei. La prima am blocat fata pe asfalt umed si m-am trezit pe asfalt, am luat stalpul in brate cand am fortat trecerea intr-o intersectie si nu am incaput de un troleu, nu am fost atent cand o masina din fata a franat brusc si m-am rezemat de ia din spate pna in fata, din toate am scapat fara zgarieturi poate si datorita echipamentului complet. Am ajuns la echipament aici este de mentionat faptul ca daca ai echipament complet ai scapat de multe dureri si neplaceri dar daca ai 200 ecipamentul este bun doar sa nu te impastii foarte rau, din pacate. Asfalt uscat! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 Sa stii ca ai zis bine aia cu echipamentu sa nu te imprastii....si vezi la noi si drumurile lasa de dorit numa gropi prinzi vobla dupa vobla da asta este trebe sa ne obishnuim, nu o zis nimeni sa`i dam gazu la maxim dar noi nu putem sa ne stapanim si asa is si eu .... asfalt uscat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvian4u Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 Nu mai vorbesc de conservari care nu te vad cand ii depasesti cu masina dar cand esti cu motorul. Cred ca trebuie sa mergi ca si cum masinile nu au oglinzi in dotate si geamuri laterale. Nu mai vorbesc atunci cand depasesti o coloana de masini care se deplaseaza cu viteza redusa unde este o regula: Daca nu a doua si nici a treia masina nu se angajeaza in depasite atunci a patra cu siguranta iese fara scrupule in depasire. :) Si sunt o groaza de situatii de genul asta. Este clar ca mersul in grup te protejeaza mult mai bine. Asfalt uscat! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 bine bine te protejeaza ii adevarat da nu vad un bike`r care sa mearga impreuna cu o coloana de masini cu 25-30 km/h yo unu nu ash putea asa mi se ridica tensiunea cand is in coloana si mai sunt dastia care se opresc oglinda langa oglinda si nu este loc .... asfalt uscat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 o fi ce-a zis creatorul topic-ului dar sa nu uitam ca numarul motociclistilor se mareste cu 30% in fiecare an... potrivit statisticilor! Si scade aproximativ in acelasi ritm, din nefericire. Parerea mea este ca motivele sunt 1+2+3, in egala masura. Am deja 7 luni de cand am carnetul pt. moto, si motocicleta o am de un an. Este o motoreta mica -125 cmc si 10 CP. Chiar de as fi vrut, nu as fi putut merge tare, prin oras sau afara. Ei, dar acum mai am un motor de 800 cmc, (inca nu l-am inscris) si ma intreb daca voi avea mintea de a merge la fel de incet. Nu stiu! Tot ce stiu e, ca daca mergi incet - cu cel mult 60 in oras- ai destul timp sa eviti foarte multe din "sicanele" pe care le tot intalnim in trafic. Anyway, shit happens ! Asa ca, ar trebui sa mai scoatem mana din gaz si sa realizam ca motocicleta este pentru deplasare nu pentru figuri sau amatorii de cascadorii. Si da, cu cat mai multi motociclisti, cu atat mai bine. Sa te vad eu pe aia de 800, daca mai mergi tu cu 60!!!! Si daca era vorba doar de deplasare, cea de 1,25 era arhisuficienta, de ce ti-ai luat de 800????? Nu sunt rea, sunt doar curioasa. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2007 cand stii k ai sub cur unu de 800 cam greu te limitezi la 60 ) yo unu nu ash putea ) .... oricum asfalt uscat si grija mare in trafic Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 cand stii k ai sub cur unu de 800 cam greu te limitezi la 60 ) yo unu nu ash putea ) .... oricum asfalt uscat si grija mare in trafic Nu-i chiar asa.Eu am văcuţa de 850 si merg intre 50-70 in oras, nu-i mare lucru. In afara localitatilor se cam schimba datele problemei si cred ca-i normal asa. Conduc de 10 ani si ceva motor si n-am avut decat o tranta mai serioasa (si aia fara oase rupte si spitalizari) in care n-au fost implicati alti participanti la trafic. In schimb zilnic prin trafic trec prin situatii de neacordare de prioritate, sicanari, erori grave, pana acum cu brio, ochi beliti si bulan. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnakeBite Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 Sa te vad eu pe aia de 800, daca mai mergi tu cu 60!!!! Si daca era vorba doar de deplasare, cea de 1,25 era arhisuficienta, de ce ti-ai luat de 800????? Nu sunt rea, sunt doar curioasa. Pai chiar nu stiu de ce mi-am luat de 800. Cred ca tot ca sa ma deplasez. Este o Honda PC 800, un commuter excelent pentru oras, dar si un bun touring totodata. Mi-a placut de cum am vazut-o, si mi-am zis ca voi avea si eu una. Este o motocicleta mai gospodina, dar destul de zglobie atunci cand i se cere. Sper ca nu-i voi cere des sa fie naravasa, si sa-mi amintesc ca motocicleta este pentru deplasare. Stiu si eu....? Asfalt uscat si fara gropi. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vl69faf Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 cand stii k ai sub cur unu de 800 cam greu te limitezi la 60 ) yo unu nu ash putea ) .... oricum asfalt uscat si grija mare in trafic Am intrat si eu in vorba cu voi Dupa cum spunea repsol_honda e greu sa te stapanesti cand ai sub fund un GSXR or R1 or CBR etc...cei mai multi se abtin cand sunt la inceput sau nu au motoare puternice.Eu cand am fost la inceput a fost marfa nu alergam foarte tare si mergeam mult mai atent ca sa nu pic :))) Si nu am avut probleme.EE cand am mai invatzat au si inceput sa apara problemele ca de .....o alergam :))) si mereu imi iesea cate unu in fatza...Deci e cam greu sa te abti de la asa ceva :D Bafta tuturor si usor pe curbe Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzyalex Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 PAREREA MEA E CA IN ACC.MOTO SI NOI AVEM DESTULA VINA,MAI ALES IN ORAS CA SCAPAM MANA IN GAZ,NU ARE NIMENI TIMP SA TE VADA LA VIT MARE SI IN PLUS AU APARUT MULTE SCUTERE SI MOPEDE SI CONSERVARII CHIAR DACA VAD UN FAR CA VINE SE GANDESC CA E UNUL CU SCUTERU SI AU TIMP SA TREACA. EU PERS CIRCUL MULT IN BUC SI MERG NUMAI PE FAZA LUNGA CHIAR SI NOAPTEA,VA RECOMAND SI VOUA ACELASI LUCRU CA AM VAZUT DIF INTRE MERS PE FAZA LUNGA-TE MAI VAD TOTUSI SI PE FAZA SCURTA-TE CONFUNDA CU MOPED. SI USOR CU GAZU CA NU AM CHEF SA MERGEM IAR IN URMA VREUNUI CORTEGIU FUNERAR. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 imi place k sau adunat destule pareri si cei care sunt incepatori ar fi bine sa intre si sa citeasca si ei parerile altora care au experientza si au trecut si ei prin cateva incidente k sa le numesc asa si sa invetze din experientzele altora si asa eu unu sper sa se reduca numarul accidentelor ... asfalt uscat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PriNi Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2007 ...nu cred ci sunt sigur ca mare parte din vina o avem noi motociclistii...daca am merge cu 60 ar fii ok,dar cand mergi cu 100 prin Bucuresti,cred ca numai este de vina conservarul....iubesc aglomeratia din BUC,imi place cu gazul la maxim... ....ASFALT USCAT si CAT MAI TARE PE VIRAJE... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 29 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 29 Ianuarie, 2007 yo unu nu as recomanda cat mai tare pe viraje k am auzit cateva intamplari si nu frumoase .... oricum asfalt uscat si sa ne adunam odata toti :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Adaugat pe 29 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 29 Ianuarie, 2007 http://www.metacafe.com/watch/402158/nasty_car_crash/ Un mic link despre neatentia soferilor sau mai bine zis: durerea din cot pe care o simt pentru motociclisti Pareri? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
salahhe Adaugat pe 29 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 29 Ianuarie, 2007 Foarte urat. Si am impresia ca avea prioritate, daca nu erau si alte semne prin intersectia aia sau ce-o fi fost Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
repsol_honda Adaugat pe 31 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 31 Ianuarie, 2007 destul de urat accidentul sper sa fi scapat cu viata ... oricum atentzie mare in trafic ... asfalt uscat am auzit ca cativa bike`ri or facut iara streetfight pe autostrada bucuresti pitesti si ceva soferi or anuntzat gaborii si so lasat cu amenzi usturatoare si un biker si`o spart putin motoru k yo mers fata cand o facut un stopping ,,,, stitzi careva ceva mai amanuntzit ???...asfalt uscat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.