Mergi la conţinut
  • 0

Sfat Inaltime


Raducanul

Întrebare

Salut! Doresc sa primesc cateva sfaturi de la voi. Fiind incepator initiez sa-mi cumpar Honda F4, dar am probat una si stau cu jumatate de talpa jos(in adidasi nu cizme moto).am 1,70cm....e vreo problema pt a nu o putea stapani cand te opresti la semafor?Se mai poate regla inaltimea mai jos?..sau un F3 e mai indicat?jos....sau gsxr???Nu optez pt yamaha, kawa sfatuit NU incepatorilor.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

ar trebui sa poti pune ferm talpa jos. ca sa ai control cat mai bun. mai ales incepator fiind.

oricum nu mi se pare ca f4, f3 sunt motoare pentru incepatori dar deh... fiecare le stie pe ale lui.

e adevarat ca datorita cutiei de viteze/acceleratiei honda pare mai "moale" decat suratele ei de 600. dar sa nu uitam ca totusi te urci pe 100cp!

e o idee falsa ca ar fi mai blande si vezi doamne recomandate incepatorilor. genereaza mult prea multa putere pentru a putea fi controlate bine de un incepator.

in locul tau mi-as lua un cb500 la inaltimea ta ai sa te simti foarte confortabil... incearca macar sa vezi ce manevrabil este si ce usor se conduce. macar incearcal!

mai cunosc pe cineva care nu concepea decat supersport si dupa ce s-a chinuit o vreme pe un ss s-a urcat pe un naked CB si nu-i venea sa creada. alt control, manevrabilitate...pozitie si confort.

p.s. acu stau si ma gandesc de ce mama masii am dat reply la topicul asta. pentru ca tot ss o sa-si ia (ca "simte" el ca va putea controla viteza etc) tot o sa o faca de oaie si in final tot pe naked o sa ajunga dupa ce va fi scapat cu bine in primii 2 ani (varianta cu Dumnezeu l-a avut in paza), va fi satul de "alergat" prin oras cu 40km/h cu genunchii la gura si cu mainile amortite de atat sprijinit pe ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Fiind incepator initiez sa-mi cumpar Honda F4,