n3cr0fiLa Adaugat pe 17 Mai, 2011 Share Adaugat pe 17 Mai, 2011 Am o curiozitate...ati incercat vreodata sa vedeti care este cea mai mica viteza cu care puteti merge fara sa va dezechilibrati (fara "picele" pe asfalt, bineinteles...)? Si daca raspunsul este afirmativ, cam pe ce distanta ati reusit performanta? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supapa_jr Adaugat pe 17 Mai, 2011 Share Adaugat pe 17 Mai, 2011 viteza 1 la ralanti pe orice distanta. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 18 Mai, 2011 Share Adaugat pe 18 Mai, 2011 de acord cu Supapa Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ride2Escape Adaugat pe 18 Mai, 2011 Share Adaugat pe 18 Mai, 2011 subscriu si yo Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3cr0fiLa Adaugat pe 18 Mai, 2011 Autor Share Adaugat pe 18 Mai, 2011 viteza 1 la ralanti pe orice distanta. Cu viteza f mica (ceva gen sub 5 km/h) fara sa pui picioarele jos pe orice distanta?!? Wow... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supapa_jr Adaugat pe 18 Mai, 2011 Share Adaugat pe 18 Mai, 2011 RSV merge cu 5 la ora in treapta 1? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3cr0fiLa Adaugat pe 18 Mai, 2011 Autor Share Adaugat pe 18 Mai, 2011 RSV merge cu 5 la ora in treapta 1? Good one! Poate o merge, dar nu cu mine ca pilot:)) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Adaugat pe 19 Mai, 2011 Share Adaugat pe 19 Mai, 2011 Cam cu 2-3 la ora, estimez eu dupa mersul unui pieton pe langa mine. De multe ori reusesc sa stau si pe loc ceva timp fara sa pun chisherele si apoi sa plec mai departe, mai ales la opririle de la trecerile de pietoni. Asta poate fi si un dezavantaj, o data pur si simplu din lenea de a pune picioarele jos era sa ma culc pe o parte. Mobra inalta, eu juma' de buletin... Am tinut-o in ultimul moment. Dupa aia ma gandeam cu groaza ce ras ar fi fost pe soferi si pietoni daca o puneam jos ca prostu', pe loc, in mijlocul strazii... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOTeu4ever Adaugat pe 31 Mai, 2011 Share Adaugat pe 31 Mai, 2011 3-4 km\h pe orice distanta, rabdare sa ai :)) dar mai interesant este cand am reusit sa stau in jur de 7 secunde in echilibru cu ea pe loc si cu picioarele in scarite dupa o oprire mai brusca Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Adaugat pe 31 Mai, 2011 Share Adaugat pe 31 Mai, 2011 Cam 5km/h dar e cam greu sa o tin constant la viteza aia. La ralanti merge cu 12-13km/h. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3cr0fiLa Adaugat pe 31 Mai, 2011 Autor Share Adaugat pe 31 Mai, 2011 Respect baieti!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cruder Adaugat pe 4 Iunie, 2011 Share Adaugat pe 4 Iunie, 2011 Apropo de chestia asta, in scoala faceam un "concurs" interesant, eram 5 cursanti si castiga cel care termina ultimul Era un exercitiu interesant pentru indemanare si echilibru. Mergeam mai jos de relanti, practic cand ajungeam la ~0km/h dadeam drumul la ambreiaj pana patina putin, apoi iar il cuplam, si tot asa. Am iesit mereu ultimul, dar cred ca eram si avantajat de motorisca, un YBR125 usor. Celor cu GS-uri sau chopper le era mai greu. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RA007tuning Adaugat pe 5 Iunie, 2011 Share Adaugat pe 5 Iunie, 2011 Daca las presiunea din gume la cross si pe asfalt pot sta pana ma plictisesc uneori, nu mai vb in teren moale, noroi sau pe zapada unde de cateva ori am ramas implantat in tina de abea puteam inclina motorul .....altfel in general sa merg constant undeva la 1kmph. Cel mai bine se poate vedea la concursurile de mers incet ce se organizeaza la intrunirile moto. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3cr0fiLa Adaugat pe 5 Iunie, 2011 Autor Share Adaugat pe 5 Iunie, 2011 Nu ma mai jooooc!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 6 Iunie, 2011 Share Adaugat pe 6 Iunie, 2011 eu am un toroapa de GSX de 550 si pt a merge cu viteza mica folosesc frana spate foarte mult. Ambreiaj si frana spate - am pbservat ca merge foarte bine si nici nu ma dezechilibrez. Daca folosesc fata devine chin. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabarab Adaugat pe 6 Iunie, 2011 Share Adaugat pe 6 Iunie, 2011 Deci viteza cea mai mica de mers, este statul pe loc :) Am vazut un chopper care, datorita latimii cauciucului, si a formei acestuia, statea fara cric pe verticala. Respectivul cred ca intrecea pe multi la jocul asta Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 6 Iunie, 2011 Share Adaugat pe 6 Iunie, 2011 mai aveai cauciuc sau era o chestie de cauciuc perfect plata? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RA007tuning Adaugat pe 7 Iunie, 2011 Share Adaugat pe 7 Iunie, 2011 Deci viteza cea mai mica de mers, este statul pe loc :) Am vazut un chopper care, datorita latimii cauciucului, si a formei acestuia, statea fara cric pe verticala. Respectivul cred ca intrecea pe multi la jocul asta Sau cu minus daca e vorba despre IZH 350 si jupiter-uri cand ai "prea bine reglata" aprinderea si nu dai destul de tare la pedala.....a patit un prieten la stop, murind-ui motorul, si pornind-ul la pedala invers pt ca nu a dat destul de tare...circ total mai ales dupa ca intrii cu motorul cu spatele in cel din spate, care ramane uimit! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.