Mergi la conţinut

Suzuki Sv 650 2002 Devine Softfighter


Recommended Posts

Dupa o lunga absenta pe acest forum ....Bine v-am regasit !!!!!

incerc sa va prezin pas cu pas transformarile facute pe un sv650 care dupa parerea mea in stare stock este urat "cu crengi"(parerea mea)

Am inceput ca romanul din spate :thumbup: adica am usurat mobra de unele fieratanii in plus cum ar fi suportii pentru coburi ,suportul si lampa numarului de inmatriculare

Am ridicat codita in limita bunului simt doar cat sa-mi incapa evacuarea care va fi sub sa!

am inlocuit tot ansamblu suspensie fata(USD LUAT DE PE TL1000)jugul superior custom, innaltatoare ghidon si ghidon FatBar(28,6) MX,etriere, roata si aripa fata tot TL1000

instalatie electrica(care are 3 km :blahblah1: )am refacut-o complet pentru a o putea ascunde si pentru a o "potrivi" cu bordul digital pe care o sa-l primeasca !

intre timp am vopsit cadrul negru mat si am construit evacuarea sub sa gandita sa se potriveasca cu o bascula monobrat pe care vreau sa o folosesc in acest proiect ((((problema este ca nu o am inca !!!)))

in continuare am imbracat cadrul in zona scaritelor in fibra de carbon,si rezervorul tot fibra de carbon si am invelit evacuarea in banda de ceramica cu insertie de cupru care pe langa aspectul placut si protectia termica mai adauga niste caluti in plus!(niste s-ar putea sa fie unul, doi...cine stie!?)

mai departe am confectionat tot din fibra de carbon, in 8 straturi, suportul farurilor si suportul bordului si am traforat aripa fata si bug spoilerul

am montat semnalele fatza si am confectionat un "miniparbriz" care are rolul doar de a stabiliza bordul(sa nu trepideze)si putin estetic !

mai departe a urmat o operatiune care nu era in plan ! "operatiunea dormeza" adica sheile pe care nu aveam de gand sa le modific !

m-am uitat la ele indelung si mi se pareau doua gogoase asa ca ....le-am dezbracat la plasticul gol si le-am reconstruit, mai urmeaza sa le imbrac in piele sau ....imitatie!? vom vedea

bun... mai departe semnalele spate care nu se potriveau nici unde au ajuns ...tot custom, in mare am taiat, decupat, frezat, aranjat, codita spate si am facut doua "branhii" unde am pus cate 5 LED-uri galbene pe fiecare parte

intre timp am vopsit plasticele(putine ramase de vopsit)si oglinzile(jumatate) in portocaliu cu perla sidef si rosu care la lumina naturala arata intr-un mare fel!

si a primit sigla firmei pe rezervor!!!

post-11801-0-17172300-1298929178_thumb.j

post-11801-0-67778900-1298929264_thumb.j

post-11801-0-93935500-1298929282_thumb.j

post-11801-0-78693200-1298929547_thumb.j

post-11801-0-16563100-1298929572_thumb.j

post-11801-0-63107200-1298929796_thumb.j

post-11801-0-13362700-1298929842_thumb.j

post-11801-0-11257100-1298930133_thumb.j

post-11801-0-40509900-1298930140_thumb.j

post-11801-0-73751400-1298930166_thumb.j

post-11801-0-76701100-1298930185_thumb.j

post-11801-0-75822400-1298930827_thumb.j

post-11801-0-18625200-1298930836_thumb.j

post-11801-0-46925700-1298930882_thumb.j

post-11801-0-78409200-1298931218_thumb.j

post-11801-0-56103500-1298931231_thumb.j

post-11801-0-72903600-1298931288_thumb.j

post-11801-0-96392400-1298931318_thumb.j

post-11801-0-19641500-1298931388_thumb.j

post-11801-0-97262100-1298931428_thumb.j

post-11801-0-65900700-1298931621_thumb.j

post-11801-0-47911300-1298931644_thumb.j

post-11801-0-89814100-1298931665_thumb.j

post-11801-0-93834100-1298931989_thumb.j

post-11801-0-78768900-1298932016_thumb.j

post-11801-0-72495000-1298932045_thumb.j

post-11801-0-13059200-1298932069_thumb.j

post-11801-0-93643100-1298932089_thumb.j

post-11801-0-36092900-1298932113_thumb.j

post-11801-0-91022400-1298932138_thumb.j

post-11801-0-84119700-1298932163_thumb.j

post-11801-0-60636500-1298932197_thumb.j

post-11801-0-94356000-1298932231_thumb.j

post-11801-0-02593900-1298932528_thumb.j

post-11801-0-66303600-1298932567_thumb.j

post-11801-0-02900700-1298932600_thumb.j

post-11801-0-47835100-1298932634_thumb.j

post-11801-0-62063300-1298932777_thumb.j

post-11801-0-13719100-1298932798_thumb.j

post-11801-0-32724000-1298932831_thumb.j

post-11801-0-11290600-1298933104_thumb.j

post-11801-0-55507600-1298933150_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

merci Genule !

am scos-o la soare si nu m-am putut abtine sa nu dau o tura cu ea(fara frana fata )

pozitia pe sa este super si sunetul esapamentului..........iti da fiori ! dar spre surprinderea mea nu face asa tare pe cum ma asteptam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De invidiat ca ai timp si te pricepi. Asta as vrea si eu, sa imi fac motocicleta mea.

Mie imi place un alt subgen, ceva ce cred ca s-ar putea numi: cafe fighter, ceva de genul http://3.bp.blogspot.com/_YA41o7h_cjc/TFp9rpsgveI/AAAAAAAAGYM/-YIAr9WlIvs/s1600/z1000.jpg

Sper sa gasesc garajul, timpul si talentul :confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

FELICITARI !........ cel mai mult ma bucur ca suntem mai multi.....cu aceiasi boala .........

si SV -ul din dotare are cam asa :

-furca USD Showa,

- roata fata Marchesini ( de serie-nu unicat :) ),

-discuri flotante de 320 mm, etriere Brembo,

-conducte Hel-galbene ( armatura metalica ),

-aripa fata din fibra de carbon,

- evacuare completa LeoVince,

-ghidon din aluminiu, de enduro, Tommaselli,

-crash-pad-uri,

-un bord digital ( toate functiile incluse ),

-mascuta Acerbiss Cyclope, + xenon

-semnale cu leduri, -

-cadru vopsit negru mat in camp electrostatic ( inclusiv juguri furca , suporti scarite )

-rotile au "cercul " lustruit, spitele negre, bascula lustruita,

- capace chiuloasa revopsite .

Galben +negru

Pe viitor, dupa probe va mai primi si un set marit - de la 81 mm la 84mm, alt vibrochen- usurat, lustruit- desigur cu serie de producator tunning alte axe cu came, jicloare marite , ( toate de pe un moto din Italia cu modificarile de mai sus, facute in atelier de specialitate )

.........:( .......poze cand le voi grupa pe toate.....doar ce am descoperit "chestia" asta.

prima in probe cu noua furca, ultima printre modificari.........

post-6089-0-98913800-1306597548_thumb.jp

post-6089-0-91931300-1306597561_thumb.jp

post-6089-0-43838900-1306597581_thumb.jp

post-6089-0-84075900-1306597634_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Motoreta a iesit bestial. :)

LAsa mi si mie un nr de contact pentru aplicarea foliei de carbon pe rezervor si daca e posibil sa fie montata pe serpisori.

Dupa 6 luni spune ne si noua, folia a ramas la locul ei?

P.S: scuze, am vazut ulterior in semnatura ta datele de contact, te voi contacta la mijlocul lunii decembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

...

Pe viitor, dupa probe va mai primi si un set marit - de la 81 mm la 84mm, alt vibrochen- usurat, lustruit- desigur cu serie de producator tunning alte axe cu came, jicloare marite , ( toate de pe un moto din Italia cu modificarile de mai sus, facute in atelier de specialitate )

.........sad.gif .......poze cand le voi grupa pe toate.....doar ce am descoperit "chestia" asta.

prima in probe cu noua furca, ultima printre modificari.........

Frumos facuta jucaria :) O intrebare: furtunul de frana pe spate trece fix peste evacuare? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de aprecieri. Furtunul de frana, nu a patit nimic, are un arc elicoidal peste el, asa il tineam "departe ",. Intre timp am schimbat pozitia acelei conducte . Acum este si cablul senzorului de km in paralel cu conducta ( doar acolo, pe roata spate, am putut monta "elegant " senzorul de km ) si am atasat pe toba o "protectie' pt. acea situatie.

Intre timp a poposit si "verisoara" Cagiva Raptor - aceiasi motorizare, design italian ........adunata din bucati, adica fata de la Sv, aripa de bandit400, far- provizoriu de pe un suzuki de 125.

post-6089-0-27202000-1324302763_thumb.jp

post-6089-0-76510400-1324302789_thumb.jp

post-6089-0-26617500-1324303098_thumb.jp

post-6089-0-96354100-1324303138_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Genule !

am scos-o la soare si nu m-am putut abtine sa nu dau o tura cu ea(fara frana fata )

pozitia pe sa este super si sunetul esapamentului..........iti da fiori ! dar spre surprinderea mea nu face asa tare pe cum ma asteptam !

SV negru/potrocaliu :

- imi place ideea semnalizatoarelor din spate. Arata foarte bine, felicitari!

- eu as fi mers pe varianta cu un capac monopost si as fi scapat de scaritele ce din punctul meu de vedere sunt in plus.

- bascula monobrat = perfect

- foarte frumoasa evacuarea, bravo.

- buna treaba cu fata de TL.

- arata bine din fata. Parca la aparatoarea bordului ar merge facut ceva.

- frumoase oglinzile

- mansoanele si manelete (ambreaj si frana) - daca ai avea posibilitatea sa le schimbi ar fi perfect.

- ai facut treaba buna cu bugspoilerul.

- fumoasa jeanta spate. Cea din fata ramane asa?

- arata foarte bine rezervorul carbon si cadrul mat.

Superba motocicleta, sa ii mai faci poze te rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intrați vă rog la Critică-ți motocicleta și să criticați SV-ul. M-ar ajuta și pe mine, și pe alții!

În viitorul apropiat Îmi voi lua o capră și SV are câteva atu-uri care Înclină balanța către ea ca achiziție, ceva info de la posesori ar fi foarte bine venite!

Mulțam fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...