Mergi la conţinut

Prima Iesire "in Lume"


Caniggia

Recommended Posts

Desi abia ieri mi-am ridicat plasticul roz, nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon. O luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat o mini plimbare. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti.

 

Ei bine, am reusit sa ating maxim 130, mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta.

 

Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante.

 

Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie.

post-28292-12605626987882_thumb.jpg

post-28292-12605627593784_thumb.jpg

post-28292-12605628426834_thumb.jpg

post-28292-12605628939325_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Incerc sa rezolv eu cu pozele "proaste" ca sa poata fi vazute de toata lumea :friends:

Mda... n-am ce sa le fac. Eu le pot vedea in editor dar nu le pot salva ca sa le micsorez. Dar nu e nimic in afara de o Horneta :D

-incearca sa le deschizi cu banalul paint din windows si apoi sa dai save as.......asta stiu ca ti le micsoareaza mai bine de jumatate din dimensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as putea deschide pozele, asta as face :)))

Dar nu am acces la ele ci le pot vizaliza intr-un preview atunci cand editez post-ul si sunt foarte foarte mici ca dimensiune.

incearca sa le pui pe un site gen photobuket, picasa...etc, asa le putem vedea si noi fie ele cat de mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi abia ieri mi-am ridicat plasticul roz, nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon. O luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat o mini plimbare. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti.

Ei bine, am reusit sa ating maxim 130, mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta.

Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante.

Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie.

Felicitari pentru prima iesire.Scuze ca am scris asa tarziu.

Sa speram ca vine primavara cat mai repede.

Poate facem o iesire in grup la primavara asa cum spune si Lucian(Penetru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o Honda Hornet si atat, nimic spectaculos :tongue:

Imi cer mii de scuze ca motorul meu e atat de putin spectaculos. Daca te deranjeaza da-mi un PM si promit sa le sterg si sa imi sterg contul. :)

@ mciaulih: bine ca exista doar doua mari forumuri, ca mi-ai fi urat treburile astea pe fiecare, nu? Mersi mult! :thumbup1:

Gata, a facut Noni o magie si au aparut si pozele

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, a facut Noni o magie si au aparut si pozele

Asta doar ptr ca si a ta e aproape portocalie...thumbsup.gif Stai linistit,ironiile nu au nimic rautacios! Ne bucuram si te felicitam pentru reusita ta! Motorul tau este super(ptr ca e al tau!) si trebuie sa continui cu aceasta convingere!

Bine ai venit in randurile noastre,cu "drepturi depline"!drinks.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Desi abia ieri mi-am ridicat plasticul roz, nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon. O luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat o mini plimbare. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti.

Ei bine, am reusit sa ating maxim 130 , mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta.

Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante.

Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie.

ESTI TOTAL INCONSTIENT SI UN PERICOL PUBLIC CA LA "PRIMA PLIMBARE" SA TE DEPLASEZI CU 130 KM/H... DAR > Ca o mica curiozitate : esti PDL-ist? adica JURNALIST PD-L-ist? Multumesc anticipat! :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 months later...

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...