Caniggia Adaugat pe 11 Decembrie, 2009 Share Adaugat pe 11 Decembrie, 2009 Desi abia ieri mi-am ridicat plasticul roz, nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon. O luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat o mini plimbare. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti. Ei bine, am reusit sa ating maxim 130, mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta. Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante. Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie. FlorinMarin şi jolly_jokre 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Adaugat pe 11 Decembrie, 2009 Share Adaugat pe 11 Decembrie, 2009 Bun venit,ia-o incet. Iarna scurta si noroc. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jogoftp Adaugat pe 27 Ianuarie, 2010 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2010 nu merg pozele Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 27 Ianuarie, 2010 Share Adaugat pe 27 Ianuarie, 2010 Incerc sa rezolv eu cu pozele "proaste" ca sa poata fi vazute de toata lumea Mda... n-am ce sa le fac. Eu le pot vedea in editor dar nu le pot salva ca sa le micsorez. Dar nu e nimic in afara de o Horneta Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Adaugat pe 28 Ianuarie, 2010 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2010 Caniggia,acuma dupa ce amintirile s-au mai sedimentat ai putea sa povestesti mai pe larg ce simte un incepator. Asteptam caldura sa iesim in gasca. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ride2Escape Adaugat pe 28 Ianuarie, 2010 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2010 Incerc sa rezolv eu cu pozele "proaste" ca sa poata fi vazute de toata lumea Mda... n-am ce sa le fac. Eu le pot vedea in editor dar nu le pot salva ca sa le micsorez. Dar nu e nimic in afara de o Horneta -incearca sa le deschizi cu banalul paint din windows si apoi sa dai save as.......asta stiu ca ti le micsoareaza mai bine de jumatate din dimensiune. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 28 Ianuarie, 2010 Share Adaugat pe 28 Ianuarie, 2010 Daca as putea deschide pozele, asta as face :))) Dar nu am acces la ele ci le pot vizaliza intr-un preview atunci cand editez post-ul si sunt foarte foarte mici ca dimensiune. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jogoftp Adaugat pe 4 Februarie, 2010 Share Adaugat pe 4 Februarie, 2010 Daca as putea deschide pozele, asta as face :))) Dar nu am acces la ele ci le pot vizaliza intr-un preview atunci cand editez post-ul si sunt foarte foarte mici ca dimensiune. incearca sa le pui pe un site gen photobuket, picasa...etc, asa le putem vedea si noi fie ele cat de mici Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 4 Februarie, 2010 Share Adaugat pe 4 Februarie, 2010 E o Honda Hornet si atat, nimic spectaculos Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noni Adaugat pe 4 Februarie, 2010 Share Adaugat pe 4 Februarie, 2010 :)) daca eu ti-as spune e doar un cbr 929... doar atat, nimic spectaculos... nu m-ai trage de par? ca eu sigur te-as trage daca ai spune la fel de portocala mea Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mciaulih Adaugat pe 4 Februarie, 2010 Share Adaugat pe 4 Februarie, 2010 Desi abia ieri mi-am ridicat plasticul roz, nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon. O luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat o mini plimbare. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti. Ei bine, am reusit sa ating maxim 130, mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta. Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante. Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie. Felicitari pentru prima iesire.Scuze ca am scris asa tarziu. Sa speram ca vine primavara cat mai repede. Poate facem o iesire in grup la primavara asa cum spune si Lucian(Penetru). Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Adaugat pe 4 Februarie, 2010 Autor Share Adaugat pe 4 Februarie, 2010 E o Honda Hornet si atat, nimic spectaculos Imi cer mii de scuze ca motorul meu e atat de putin spectaculos. Daca te deranjeaza da-mi un PM si promit sa le sterg si sa imi sterg contul. :) @ mciaulih: bine ca exista doar doua mari forumuri, ca mi-ai fi urat treburile astea pe fiecare, nu? Mersi mult! Gata, a facut Noni o magie si au aparut si pozele FlorinMarin 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianrusu Adaugat pe 5 Februarie, 2010 Share Adaugat pe 5 Februarie, 2010 Gata, a facut Noni o magie si au aparut si pozele Asta doar ptr ca si a ta e aproape portocalie... Stai linistit,ironiile nu au nimic rautacios! Ne bucuram si te felicitam pentru reusita ta! Motorul tau este super(ptr ca e al tau!) si trebuie sa continui cu aceasta convingere! Bine ai venit in randurile noastre,cu "drepturi depline"! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga Adaugat pe 29 Martie, 2010 Share Adaugat pe 29 Martie, 2010 Incerc sa atasez si eu cateva poze de la prima iesire Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Adaugat pe 29 Martie, 2010 Share Adaugat pe 29 Martie, 2010 Noni, 929 nu e spectaculoasa, 954 da. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Adaugat pe 29 Martie, 2010 Autor Share Adaugat pe 29 Martie, 2010 Incerc sa atasez si eu cateva poze de la prima iesire Oooo, inca un hornetist!! Sper ca o sa ma ajuti sa tin topicul cu Hornet sus, ca e vai de capu' lui. FlorinMarin 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noni Adaugat pe 29 Martie, 2010 Share Adaugat pe 29 Martie, 2010 te rog frumos... e chiar o hornetista Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Adaugat pe 29 Martie, 2010 Autor Share Adaugat pe 29 Martie, 2010 te rog frumos... e chiar o hornetista Ah, scuze, abia ma trezisem din somn.... FlorinMarin 1 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga Adaugat pe 6 Aprilie, 2010 Share Adaugat pe 6 Aprilie, 2010 Da, hornetista si o sa incerc sa te sustin cu topicul. si...caramida lucitoare, da doamne sa iasa soare!!!!!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DARK-RIDER-82 Adaugat pe 6 Aprilie, 2010 Share Adaugat pe 6 Aprilie, 2010 Desi abia ieri mi-am ridicat plasticul roz, nu aveam cum sa ratez putinele zile ce mi'au mai ramas din sezon. O luam razna daca trebuia sa ma uit toata iarna la Hornet de pe bara. Acestea ziind fise, azi am bagat o mini plimbare. Am fost la autentificare, la Grivita, apoi pana in Baneasa, iar de acolo am iesit spre Pantelimon, apoi spre Fundulea, adica vreo 30-40 (cred) de km de Bucuresti. Am crezut ca soseaua o sa fie goala si ca o sa pot sa vad cum reactioneaza la viteze mai mari de 50 la ora, atat cat am mers prin nebunia din Bucuresti. Ei bine, am reusit sa ating maxim 130 , mai mult nu am avut curaj si nici nu cred ca o sa am prea curand. Am descoperit ca motorul se metamorfozeaza complet la viteza aia, viteza care poate nu pare cine stie ce pentru cei cu experienta. Ma batea vantul pe picioare maxim, pieptul imi era lovit din plin de aer. Distractie mare! In schimb am reusit sa fac niste franari in regim de semi-urgenta, asa, ca sa ma obisnuiesc cu franele pentru momentele in care o sa am cu adevarat nevoie. La fel, am reusit sa abordez virajele cu ceva mai multa viteza si sa ma las pe curbe un pic, ca pana acum incetineam in momente de genu asta. Frigul l-am simtit abia spre seara, la maini si la coapse. In rest eram chiar ok. Casca s-a comportat admirabil, fara aburiri, fara zgomote si vajaieli deranjante. Concluzie? Motorul nu are prea multe de-a face cu masina. Pe motor tre sa il respecti, tre sa fii constient ca are o putere mai mare decat poti tu controla, cel putin la inceput. E ca si cum as invata din nou alfabetul, si nu credeam ca e posibil. Pun si niste poze proaste, de pe o margine de drum. Gen, natura moarta cu gunoaie. ESTI TOTAL INCONSTIENT SI UN PERICOL PUBLIC CA LA "PRIMA PLIMBARE" SA TE DEPLASEZI CU 130 KM/H... DAR > Ca o mica curiozitate : esti PDL-ist? adica JURNALIST PD-L-ist? Multumesc anticipat! gowriel şi tanasescuandrei74 2 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Adaugat pe 21 Aprilie, 2010 Autor Share Adaugat pe 21 Aprilie, 2010 Hornetistii "doarme"? Nu a mai facut nicunu nimic? Nu are nimeni intrebari legate de viespea lui? Sau macar raspunsuri...... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biker4life Adaugat pe 5 Octombrie, 2010 Share Adaugat pe 5 Octombrie, 2010 E super fain motoru! Sa ai noroc la el,si sa te tina atata timp cat o sa existe motociclisti pa lume...asfalt uscat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Adaugat pe 18 Ianuarie, 2011 Share Adaugat pe 18 Ianuarie, 2011 sexy tare viespiile astea :) sa ai grija de ea si ea de tine. si hai cu vara asta odata ca innebunesc!!!!!!!!! aaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.