Mergi la conţinut
  • 0

Honda F4 Sau Zx6R


Raducanul

Întrebare

Salut!

Sunt incepator si in cautarea unei motociclete...Nu dispun de foarte multi bani si ma obiectez spre Honda F4 sau Kawa ZX6R din 99'' - 00''....carburatie....Rog pe cei care detin astfel de moto sau oricine altcineva care ma poate indruma spre o alegere buna. Piese, Intretinere, Probleme pe la carburatie....te poate surprinde?? ...cand ai nevoie de ea te ajuta sau nu fiind carburatie si nu injectie?Multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recommended Posts

  • 0

Ca si posesor de ZX6R, model 2000 (cu doua faruri), pot spune ca este o motociclete buna, foarte buna. Nu te v-a lasa in drum, piese se gasesc. De cand o am (+4 ani) nu mi-a facut nicodata figuri! Daca ai grija de ea, va avea grija de tine.

Singurul incovenient pe care i l-am gasit este ca nu-i confortabila deloc la mersul cu pasager.

Nu stiu despre F-uri, am mers c-un F4i si mi s-a parut "bicicleta", eu avand +120 kg, f4i-ul mi s-a parut oarecum "mititica". Fa bine sa stai pe ele, mai intai.

Ca si fiabilitate, nici o motocicleta nu te v-a lasa in camp, daca ai grija de ea si n-o iei cu diverse defecte mecanice "ascunse"!

Nu ne-ai spus insa ce varsta ai, si daca ai mai mers pe motociclete pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0