Mergi la conţinut
  • 0

Honda F4 Sau Zx6R


Raducanul

Întrebare

Salut!

Sunt incepator si in cautarea unei motociclete...Nu dispun de foarte multi bani si ma obiectez spre Honda F4 sau Kawa ZX6R din 99'' - 00''....carburatie....Rog pe cei care detin astfel de moto sau oricine altcineva care ma poate indruma spre o alegere buna. Piese, Intretinere, Probleme pe la carburatie....te poate surprinde?? ...cand ai nevoie de ea te ajuta sau nu fiind carburatie si nu injectie?Multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recommended Posts

  • 0

Ca si posesor de ZX6R, model 2000 (cu doua faruri), pot spune ca este o motociclete buna, foarte buna. Nu te v-a lasa in drum, piese se gasesc. De cand o am (+4 ani) nu mi-a facut nicodata figuri! Daca ai grija de ea, va avea grija de tine.

Singurul incovenient pe care i l-am gasit este ca nu-i confortabila deloc la mersul cu pasager.

Nu stiu despre F-uri, am mers c-un F4i si mi s-a parut "bicicleta", eu avand +120 kg, f4i-ul mi s-a parut oarecum "mititica". Fa bine sa stai pe ele, mai intai.

Ca si fiabilitate, nici o motocicleta nu te v-a lasa in camp, daca ai grija de ea si n-o iei cu diverse defecte mecanice "ascunse"!

Nu ne-ai spus insa ce varsta ai, si daca ai mai mers pe motociclete pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Sunt incepator si eu , mai exact de pe data de 18 august de cand mi-am luat F4i din 2001, super ingrijita, ca noua cu 12.000km(nou nouta), cu mentiunea ca am B-ul din 2001 si 28 ani, 100kg si pana la mobra asta nu am mai mers decat pe o honda de 125cm3 de la scoala. Ce sa zic nu mi-am pus mintea cu ea ca banuiesc ca ma face, dar asa pe drum drept am mers destul de tare si in afara localitatii, cu viteze pe care nu vreau sa le zic aici, conduc foarte preventiv(ca si cand as fi invizibil, asta conteaza cel mai mult ca asa poti sa o comiti si pe scuter), mi se pare ca trage foarte foarte bine, este foarte silentioasa, nu ai treaba sa reglezi socul cand e rece si din ce m-am mai documentat inainte este printre cele mai iertatoare mobre si foarte ok pentru un incepator cu capul pe umeri.

Initial si eu am vrut tot F4, dar daca s-a ivit ocazia asta am mai rupt 500Eplus si am luat-o pe asta si nu regret deloc alegerea facuta.

Am mers si cu zx6r din 20001 pe carburatie exact modelul ala cu 2 faruri si sincer mi s-a parut mai incomoda ca a ma, pozitia coarnelor o idee mai curbata, ca sa zic stateam putin mai in cap, in rest nu m-a speriat ca sa observ vreo diferenta fata de cum trage in comparatie cu a mea, in schimb mai zgomotos motorul un pic la zx6.

Nu pot sa iti dau sfaturi exact ce motor sa iti iei, dar sfatul meu este sa te urci pe ambele si sa o iei pe aia care este mai ingrijita, si pe care te simti mai bine, dar sa tii minte de la mine ca la un 600 ca incepator sa fie ultima grija aia ca nu trage motorul si ca nu poti sa mergi cu viteze de 200+, ca oricum cu pasager nu iti recomand sa mergi pana nu o sa fii stapan pe tine si chiar si dupa, ca sa nu il ai si pe ala pe constiinta in caz de se intampla ceva, si macar sa te inveti tu sa te dai pe curbe calumea cu 600cm3 si sa o stapanesti calumea, sa inveti bine mobra si sa te dai pe curbe ca asa din astia care isi iau de 1000cm3 si pe curbe is varza si ii face praf unu cu 125 stiu si eu vreo 2, care si-au luat de 1000cm3 de frica ca nu trage motorul cu ei .

In legatura cu gsxr etse o motocicleta mai greoaie, mai grosolana, mai masiva, cel putin mie asa mi s-a parit, din ce am inteles la baieti ca ar fi mai probelmatice cu franele(si la zx6 am inteles ca trebuie umblat la frane daca sunt cele stock), un plus la gsxr ca are de fabrica amortizo de ghidon si ajuta sa nu intri in voblaj, dar mai intalnit voblajul este la mobrele de 1000, si ca aspect mi se pare mai uratica cu farul ala mare in fata , fata de F4i, F4 sau Zx6r

Multa bafta si asfalt uscat si sa ne zici pana la urma ce alegerea ai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Ca incepator ....f4. Si asta mi se pare prea mult dar ce sa mai zic. Au fost o groaza de discutii pe aici si nu e recomandat incepatorilor motor puternic. Am mers si pe F3 si pe F4 si pe zx6-r (636) din 2003 sau 2004. Ultima e mult mai puternica decat celelalte doua din mai multe cauze. Si un f4 fata de un f3 trage putin mai bine. Adica am facut diferenta dintre f3-ul meu din 96 si un f4 din 2000 ambele intretinute. F4-ul se simtea ca accelereaza mai bine (asta si din cauza cailor poate) dar si ciclistica parca era mai ok. De zx6-r ala simpu (nu 636) zic ca e destul de puternic si el nu ca un 636 dar trage bine. Plus ca pozitia ca incepator e mai aiurea decat la un f4. F4i nu stiu cum este la drum. Am mers vreo 500m cu una deci nu am mers :D. Dar eu recomand ceva ieftin pentru inceput si mai usor cu CP si cu cuplul ca nu e de joaca. Cauta un F3 sau daca neaparat vreu f4 fie un f4 dar mare grija. Am avut GPZ cu 60 Cp inainte si asta F3-ul e racheta pe langa ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Mai Pasiune, ce cauti tu 600cc, dupa ce te-ai dat jos de pe bicicleta? Iti sunt dragi spitalul sau cimitirul? Cumpara un 125, dar sa fie in 2 timpi, ca sa iti formezi mana, megi un sezon, apoi cauti un 600cc. De tavalit oricum te tavalesti, mai ales la inceput, dar e o diferenta cand te tavalesti cu 125 si cand te tavalesti cu 600. RS 125 e ieftin, se gasesc piese, e 2T deci e un pic nervos...si daca o inveti bine pe mobra, de nu ii fugaresti pe astia cu 600cc de o sa zica "Da ce motor ai pe ea"? Ai grija ce iti alegi ca o viata ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

S-a cam terminat sezonul pe anul acesta si pot sa zic ca am facut undeva la 3500km pe F4i meu de 600cm3, nu am avut probleme pana acum, daca ma dau tare la ea inca ma mai sperie si acum depinde si de voi si de mana si ce aveti sus la radiator(cap), mai precis F4i sau F4 este foarte controlabila, poate printre cele mai iertatoare dintre vitezanele de 600 si este buna pentru un incepator cu capul pe umeri(sa tineti minte asta), ca daca e sa mergi ca inconstientul poti sa iti rupi gatul sau sa mori si cu scuterul si cu 125cm.

De ex eu am cam 100kg si pot sa zic ca nu simt deloc ca e submotorizata, am 181cm inaltime si sunt destul de solid, iar daca m-as urca pe 125cm3 as arata ca la circ(desene animate) ca sa nu mai zic ca daca e sa iesi in afara localitatii mori cu ea pe drum.

Sfatul meu este sa cauti un F4 sau F4i si n-o sa fii dezamagit si in plus arata si foarte bine ca motocileta si sunt foarte fiabile.

Sa nu uiti sa ne zici ce alegere ai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

  • Lumea isi cumpara direct 600 din mai multe motive...proverb romanesc "suntem prea saraci sa ne luam ceva ieftin" omu stie ca de 125 i se va lua repede.In plus toti motiveaza alegerea cu faptul ca sunt constienti,cu parinti,copii,neveste,animale de companie :tongue: etc.Nu-i asa!Cand esti pe mobra cam uiti de tot ce e pe langa tine acasa.Si nu e o pasiune ci un MOFT "pure and simple" .Iti plac,vrei sa te dai pt senzatie,pt epatare,pt factorul deosebit etc.Deci oricat ar incerca cineva sa-l convinga pe om cu vorbe gen "ce cauti tu pe 600" mai al dreaq se face si tot isi ia.Mai mult ca sigur!Deci ca sa-l ajuti,pt ca decizia in ceea ce priveste capacitatea este luata in mintea lui oricum, prezinta-i avantaje,dezavantaje in ceea ce priveste marca cutare vs. marca cutare.Aqm un 600 intr-a 2-a,a 3-a la 3-4000 rpm e fix gasca pe lac in ceea ce priveste acceleratia.Asta este o regula de respectat intradevar.Mergi subturat pt inceput.Si ca sa-i rasp omului la subiect:
  • zx6r 2000- 2003 -vaci mari,neconfortabile,grele cu spume,urate ca limba rusa,frane in pom,ciclistica de tanc.
  • f4i -pozitie superba,frane ff bune,usurica,frumushica,ciclistica ok,fara surprize in gaz ( ceva mai scumpa )
  • K1-putin mai mare decat F4,aspect controversat,inginerie simpla,f usor de servisat,mai puternic decat cele 2 mai sus mentionate,frane ok ,greutate intre zx6 si F4,masivitate de asemeni,ciclistica f buna.Pretul variaza in fct de starea mobrei.
  • Acum nu stiu cat de subiectiv sau obiectiv am fost insa am mers pe fiecare model indeajuns de mult incat sa imi dau seama de plusuri si minusuri.Sfatul meu ( nu este cu titlu executoriu :tongue: :tongue: ) ia-ti Honda f4i :)

k1 = 2001

k2 = 2002

k3 = 2003

....

ok? mega_shok.gif

Am inteles sa traiti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Obsesed vorbeste numai prostii. Sa nu te iei dupa el.

Daca vrei sa fii mai credibil,vino cu argumente, "scolarule" ! Nu ca spun eu prostii.Vino,fa o contraargumentare la ce am zis eu si mi-ai inchis gura.Pana atunci mai "invata".Asta face un "elev" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca vrei sa fii mai credibil,vino cu argumente, "scolarule" ! Nu ca spun eu prostii.Vino,fa o contraargumentare la ce am zis eu si mi-ai inchis gura.Pana atunci mai "invata".Asta face un "elev" :)

f4 este alegerea cuminte, intr-adevar.

zx6 in anii aia era o caramida in comparatie cu honda.

gixerul din aceeasi generatie nu a stralucit nici el, dar e mai ok decat kawa.

Mai Pasiune, ce cauti tu 600cc, dupa ce te-ai dat jos de pe bicicleta? Iti sunt dragi spitalul sau cimitirul? Cumpara un 125, dar sa fie in 2 timpi, ca sa iti formezi mana, megi un sezon, apoi cauti un 600cc. De tavalit oricum te tavalesti, mai ales la inceput, dar e o diferenta cand te tavalesti cu 125 si cand te tavalesti cu 600. RS 125 e ieftin, se gasesc piese, e 2T deci e un pic nervos...si daca o inveti bine pe mobra, de nu ii fugaresti pe astia cu 600cc de o sa zica "Da ce motor ai pe ea"? Ai grija ce iti alegi ca o viata ai

spune-mi si mie te rog, ce te face pe tine sa crezi ca daca te tavalesti cu un 125 pe la 80-100 km/h, esti mai coafat decat daca te tavalesti cu orice alta motoreta la aceeasi viteza?

iar asta cu motor mare din prima este un cliseu total. iti pot arata cu degetul zeci de baieti care au inceput pe ceva mare si inca merg foarte bine mersi fara sa se fi tavalit si-ti pot arata oameni care tavalesc acelasi 125 si dupa 3 ani de mers cu el.

riscul de tavalire este invers proportional cu atentia si experienta, nu direct proportional cu capacitatea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

f4 este alegerea cuminte, intr-adevar.

zx6 in anii aia era o caramida in comparatie cu honda.

gixerul din aceeasi generatie nu a stralucit nici el, dar e mai ok decat kawa.

spune-mi si mie te rog, ce te face pe tine sa crezi ca daca te tavalesti cu un 125 pe la 80-100 km/h, esti mai coafat decat daca te tavalesti cu orice alta motoreta la aceeasi viteza?

iar asta cu motor mare din prima este un cliseu total. iti pot arata cu degetul zeci de baieti care au inceput pe ceva mare si inca merg foarte bine mersi fara sa se fi tavalit si-ti pot arata oameni care tavalesc acelasi 125 si dupa 3 ani de mers cu el.

riscul de tavalire este invers proportional cu atentia si experienta, nu direct proportional cu capacitatea motorului.

I could not agree more :) Cunosc un baiat ce a avut un NSR 125 si la imprastiat de nu mai avea loc scoci langa soricei sa prinda si sa carpeasca la el..Eu am inceput pe 600 am trecut la 750 apoi la 929 si acum la 954...( nu-i mare diferentza intre ultimele doua ) .Singurul meu avantaj major a fost experientza vasta in traficul bucurestean pe care o detineam in 2010 aprilie cand m-am uract pt rpima oara in viata,repet,prima oara in viata pe un autovehicul cu 2 roti...Morcovi in cur in ceea ce privea potentza unui 600 dar in rest vedeam prin viziera aceiasi dobiutoci ce incearca sa te ucida zilnic si anticipam cate 2-3 miscari inainte macar sa le faca!Asta m-a salvat..Pe asta tre sa te bazezi ..Scoala pe o suzeta sparta de prin '78 te ajuta fix cu p..a iar regulile teoria si bla bla-ul din carti daca s-ar respecta pe strada intru-totu' ar fi de ajutor si de urmarit....I rest my case!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

cred ca singurul avantaj la a cadea cu 125 este ca e mai usoara decat un 600 (adica atunci cand pica pe tine)

in rest....de unde dracu bani si de 125 si 250 si 600, etc. astea-s din filme. nici cei care au bani nu fac risipa asta....pana la urma nu neaaparat de bani cat si de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nu aveam ce face si vroiam sa vad putina rautate intre motociclisti, si mi-a iesit. Si ca sa zic ce ai gresit. Kawasaki pana in 2002 era vaca. In 2003, a iesit 636'le care a facut ceva rele printre motoarele de 600. Suzuki K1 a fost o motocicleta destul de reusita pentru 2001. Si nu ma refeream ca e vreo diferenta intre 125 si 600 cand cazi la 80 100 km/h. Din experienta am invatat ca trebuie sa ai noroc atunci cand te tavalesti. Eu am intrat fromtal intr-un tir cu 150 si mi-am rupt mana, iar altii au alunecat la 50 si au mierlit.

Uite un scenariu : incepator in trafic, nu e atent si ia o groapa. Nu se tavaleste, dar ii scapa mana in gaz fara sa vrea...gandeste-te cum ar fi pe un 600 si apoi pe 125 si fa comparatie. Ar mai fi multe de zis, dar o sa iasa scandal mare cu baietii de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Bah daca nu m-a spart asta cu mana in gaz.Toata lumea o tine de icoana pt incepatori.Bah frate cre ca mi-a scapat de jde-ori mana in gaz cu 600 cu 750 cu 1000 si al dreaq daca a fost vreodata vreo groapa in ecuatie..Bai nene titlurile astea menite sa sperie,gen clisee expirate si prea putin demonstrate sunt ca pariurile.Pariezi in cota mika dar sigura pe echipa care este favorita la castig!Mergi la sigur cu asta si daca esti un neica nimeni de habar n-are ce zice "DA FRATE MANA IN GAZ,N-AI CE CAUTA PE SS,O SA MORI DREAQ,NU ESTI SANATOS" si ai impresia ca nu zici tampenii..WRONG BRO' Pfuuaa deci sunt satul de grandomanii de gen...Nu stii nik coerent si pe situatie o bagi p-asta.Si daaa..vii cu exemple frate ca doar forumu' e plin nu?Da care e procentajul intre aia de i-au omorat bulangii nu gazu dat aiurea?Sau aia care si-o incerarca in viraje si frane cu scuteru' care guitza la 50 ca o drujba si o belesc de nici Papa nu-i scapa?Cati in comparatie cu aia infipti sub taxiuri etc etc etc?Prietene,si zic prieten fara nici cea mai mica urma de sarcasm,n-ai km de mers in fata cati am eu de mers in marsarier,crede-ma.Am vazut si tait muulte rahaturi de app 5 ani de mers zilnic cate 100-120 de km exclusiv in buc..Unde sunt cei mai dementi,grabiti,psihopati si nedusi la biserica soferi-itze!Asa ca iti doresc mai multa intelepciune bazata pe experientza nu pe citit in stelele paginilor web!Toata stima!Catalin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Obsesed, la primavara cand o fi frumos afara, ne vedem intr-o zi, eu iau un 125 2T si tie iti dau 600-750-1000cc, ce vrei tu. Si facem un traseu pe trafic, de genul Tineretului-Victoriei-Dristor. Sa vedem daca mai zici de elevu' daca are ce invata, cel putin de la tine. Si hai sa nu ne mai cacam pe noi, ca aia cu masina sunt cum sunt, ca ne omoara, ca din cauza noastra sunt majoritatea accidentelor. "Nu l-am vazut", asta e replica lor...de ce? ca suntem handicapati si ne place goana. Si eu sunt mandru de asta.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

O facem man.Fara ezitare si echivoc tongue.png Si mie imi place goana.De ce,vorba ta,sa ma cac pe mine.Ii dau sa tiuie timpanele.Ca ai sau nu ce invata de la mine este un lucru totalmente irelevant in context.Nu mi-am propus sa invat sau sa inspir la aspiratiile altora in ceea ce ma priveste.Dar cand mananc aceeasi "mamaliga" zilnic al dreaq sa fiu daca cineva poate sa imi zica ca are gust de paine.Eu cand zic ca toti vor sa te ucida o spun in mare parte ca figura de stil,metaforic.Dar pe toti in trafic ii doare fix in p..a de cati cai sau cate roti ai .Se gandesc dupa caz la tongue.png..le belite,p...e cracite...etc.Si sunt putini aia care o mierlesc la 150 kmh in Buc si prea multi aia care au nesansa sa loveasca o usa deschisa d-am...... o masina ce intoarce in scurt si nu te vede,un bou fara frane ce te sare de la semafor ca pe avion..Si exemplele ar continua daca nu as fi foaret obosit si putin lipsit de inspiratie.Eu as vrea sa ies sambata.Poate ma inveti din ale tale atunci wink.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Hai ca am ras destul. Eu sincer nu am ce face ca e frig afara, si in casa ma plictisesc, si m-am gandit sa intru putin pe pro-motocilisti idioti, ca toata lumea se cearta pe-aici si care mai de care e mai tare, si plm. Sa fie de capu' tau motocicleta ta, si goana si ce stii tu sa faci pe mobra, ca sincer nu ma intereseaza. Nu vreau sa arat nimanui nimic, si sincer am ce invata de la toata lumea...dar atat de multi filozofi, inclusiv tu...:)))) suntetzi foarte amuzanti. Cunosc oameni in bucuresti care ar putea sa concureze la Gp, si nu stau sa dea sfaturi pe forum. Asa ca iesi afara, ca acolo e viata reala si lasa internetul. Eu nu prea pot sa ma misc, dupa cum am spus am luat frontal un Tir, de-aia stau in casa...dar stai sa ma fac bine. tinem legatura, ca la primavara vreau sa iti scot goana din cap.

ma mir cu de nu a aparut Cesar pe-aici sa ne traga de urechi :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Hai ca am ras destul. Eu sincer nu am ce face ca e frig afara, si in casa ma plictisesc, si m-am gandit sa intru putin pe pro-motocilisti idioti, ca toata lumea se cearta pe-aici si care mai de care e mai tare, si plm. Sa fie de capu' tau motocicleta ta, si goana si ce stii tu sa faci pe mobra, ca sincer nu ma intereseaza. Nu vreau sa arat nimanui nimic, si sincer am ce invata de la toata lumea...dar atat de multi filozofi, inclusiv tu...:)))) suntetzi foarte amuzanti. Cunosc oameni in bucuresti care ar putea sa concureze la Gp, si nu stau sa dea sfaturi pe forum. Asa ca iesi afara, ca acolo e viata reala si lasa internetul. Eu nu prea pot sa ma misc, dupa cum am spus am luat frontal un Tir, de-aia stau in casa...dar stai sa ma fac bine. tinem legatura, ca la primavara vreau sa iti scot goana din cap.

ma mir cu de nu a aparut Cesar pe-aici sa ne traga de urechi :)))

Te-am adus unde am presupus ca o sa ajungi in final.Sa dai cu bata in balta ca "baetii ieducati" Citez "Si sunt mandru de asta" :)))))) Cum o fi sa ti-o dai singur la genunchi de pomana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Tot nu te-ai scos din caca! :)) "Distractia" mea o intelegi un pic mai greu. Si lasa-ma cu educatia...crezi ca daca dai explicatii in ale motociclismului,o sa iti faca cineva vreo statuie? Crezi ca te venereaza copiii viitori motociclisti? " Haidetzi ma acasa ca a mai scris Obsesed ceva pe forum, hai toata lumea" :))) Crezi ca daca ii explici lu Pasiune despre ce si cum sunt motoarele de 600, o sa ii schimbi viata? Apropo Pasiune, iatzi frate ce iti place, ca de murim oricum murim toti. Da sa murim cu zambetul pe buze... Obsesed, am incheiat cu tine. Poti sa scrii tu ce vrei, ca nu iti mai dau nici un replay. Si invatza ce presiune sa pui in gume, sa nu iti sara curu in gurbe cand esti cu sliderele pe jos. Pe pariu ca nu stii ce e Dot-ul la gume, si nici unde e nu stii.

Hai sanatate ca in rest le avem pe toate!

Ma scuzi pt ortografie si gramatica, dar nu sunt prea educat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Ontopic: Vin in ajutorul tau Elevule cu un argument pentru motoarele mici.

E bine sa incepi pe un motor mai mic pentru ca: te obisnuiesti pe 2 roti mai usor, (eventual) cu peripetii mai putin periculoase decat pe un motor mai mare. Totodata, este si mai usor de controlat, te ajuta sa inveti lucrurile de baza fara sa fii nu vreun talent innascut: franare, accelerare, abordarea curbelor...etc

Concluzia, este recomandat sa incepi pe un motor mai lenes sau mai mic probabil in jur de 50-60 cp (pentru inceput ar trebui sa fie mai mult decat suficienti)

Offtopic: Chiar asa Cesar, unde esti? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Ontopic: Vin in ajutorul tau Elevule cu un argument pentru motoarele mici.

E bine sa incepi pe un motor mai mic pentru ca: te obisnuiesti pe 2 roti mai usor, (eventual) cu peripetii mai putin periculoase decat pe un motor mai mare. Totodata, este si mai usor de controlat, te ajuta sa inveti lucrurile de baza fara sa fii nu vreun talent innascut: franare, accelerare, abordarea curbelor...etc

Concluzia, este recomandat sa incepi pe un motor mai lenes sau mai mic probabil in jur de 50-60 cp (pentru inceput ar trebui sa fie mai mult decat suficienti)

NU neg faptul ca un motor mai mic ar diminua intr-o anume proportie sansele de a ajunge afish.Insa rezumandu-ne la contextul de fata,unde omu' deja e fixat pe 600,din motive lesne de inteles cu toate ca unele contrazic stadiul de incepator,am incercat sa-i expun pct. PERSONAL de vedere,si subliniez asta,in ceea ce priveste fiecare optiune mentionata de el initial.Cam atat.Am lasat-o la pace cu Elevu' .N-am nimik de castigat daca demonstrez sau nu ceva,in plus,nu stiu ce as avea eu de demonstrat intre multi veterani care deocamdata isi pastreaza doza de rezerva in ceea ce priveste topicul de fata :) Pace!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

m-am gandit sa intru putin pe pro-motocilisti idioti, ca toata lumea se cearta pe-aici si care mai de care e mai tare, si plm. Sa fie de capu' tau motocicleta ta, si goana si ce stii tu sa faci pe mobra, ca sincer nu ma intereseaza. Nu vreau sa arat nimanui nimic, si sincer am ce invata de la toata lumea...dar atat de multi filozofi, inclusiv tu...:)))) suntetzi foarte amuzanti. Cunosc oameni in bucuresti care ar putea sa concureze la Gp, si nu stau sa dea sfaturi pe forum. Asa ca iesi afara, ca acolo e viata reala si lasa internetul. Eu nu prea pot sa ma misc, dupa cum am spus am luat frontal un Tir, de-aia stau in casa...dar stai sa ma fac bine. tinem legatura, ca la primavara vreau sa iti scot goana din cap.

ma mir cu de nu a aparut Cesar pe-aici sa ne traga de urechi :)))

Elevule, te rugam insistent sa ne arati si noua prietenii tai care sunt la nivel de moto GP. Si n-ai voie sa spui Chuck Norris !

Ontopic: Vin in ajutorul tau Elevule cu un argument pentru motoarele mici.

E bine sa incepi pe un motor mai mic pentru ca: te obisnuiesti pe 2 roti mai usor, (eventual) cu peripetii mai putin periculoase decat pe un motor mai mare. Totodata, este si mai usor de controlat, te ajuta sa inveti lucrurile de baza fara sa fii nu vreun talent innascut: franare, accelerare, abordarea curbelor...etc

Concluzia, este recomandat sa incepi pe un motor mai lenes sau mai mic probabil in jur de 50-60 cp (pentru inceput ar trebui sa fie mai mult decat suficienti)

Offtopic: Chiar asa Cesar, unde esti? :))

da, argumentul este bun, dar de la asta la a spune ca te omori daca iti iei 600 sau 750 sau mai stiu eu ce....e cale lunga. foarte lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...